Hos Nordnet har vi oplevet, at interessen for investering de seneste år er steget – en tendens, som kun fortsætter.
Når interessen vokser, betyder det også, at der kommer mange nye investorer, og selvom vi gør alt for at komme alle spørgsmålene i forkøbet med artikler og videoer i Nordnet Academy, ved vi, at der altid kan opstå nye spørgsmål undervejs – uagtet om du er helt ny investor eller meget erfaren.
Derfor sidder vores uddannede danske kundeservice altid klar til at svare på dine spørgsmål alle hverdage mellem 09:00 – 17:00. Så hjælpen er altså kun et opkald væk.
Hvem er kundeservice?
Som kunde kan det være rart at vide, at man får en kompetent medarbejder i røret, når man ringer for at få hjælp. Og det får du hos os. Vores danske kundeserviceafdeling består af over 30 medarbejdere, som foruden en videregående uddannelse også gennemgår et internt uddannelsesforløb. Det betyder, at du kan være sikker på, at den medarbejder, som du får i røret, har kompetencerne til at hjælpe dig.



Alle vores kundeservicemedarbejdere sidder på vores kontor i København. Så selvom du ringer ind med et af de mere komplicerede spørgsmål, som måske lige kræver hjælp fra en særlig fagekspert inden for fx pension, har vores medarbejdere altid mulighed for at søge sparring hos fagspecifikke eksperter for at hjælpe med at give dig svar.
Så uanset hvor mange spørgsmål om Nordnet du brænder inde med, kan vi garantere, at vi gør vores ypperste for at besvare dem.
Over 100.000 spørgsmål
Det er måske sat på spidsen, at vores kundeservice kan svare på over 100.000 spørgsmål, men alt andet lige bevarede de 105.827 opkald fra kunder i 2024.
Nu tænker du nok, hvad i alverden kan jeg ringe ind for at spørge om? Det korte svar er alt om Nordnet. På vores hjemmeside kan du, inden du griber telefonen, finde svar på de mest stillede spørgsmål, men vi ved også, at det oftest kan være nemmere at få svaret forklaret, fordi der ofte vil opstå opfølgende spørgsmål.
Men med over 100.000 henvendelser om året, må ventetiden vel være lang? Egentlig ikke. Sidste år var den gennemsnitlige ventetid på tre minutter, og det på trods af den gennemsnitlige samtale varer over fire minutter.
Én ting du dog skal være opmærksom på, det er, at vi ikke kan give investeringsrådgivning. Så vi kan ikke svare dig på, hvilke aktier, det vil være en god idé at købe. Vi har desværre ingen krystalkugle, der kan forudse kurserne.
Engagement og enkelthed
Du har garanteret hørt det før, at virksomheder forsøger at yde den bedst mulige service. Det gør vi naturligvis også, men frem for blot at påstå det, kan vi rent faktisk bevise det. Vi spørger nemlig en del af vores kunder, efter vi har talt med dem, hvordan de har oplevet den service, de har fået. Og her er der enighed blandt vores kunder.
På en skala fra 0 til 100 vurderer kunderne vores medarbejderes engagement til 94, hvilket blot understreger, at vi ikke kun forsøger at yde den bedst mulige service, men rent faktisk gør det.



For investering kan være komplekst, og derfor er det vigtigt, at vi kan hjælpe med at gøre det mere enkelt og overskueligt. Derfor er vi glade for, at vores kunder vurderer os til 86, når vi måler på enkeltheden i den service, vi tilbyder. En anden ting, vi spørger vores kunder om, er, om de føler, at de har fået en vejledning, som kan gøre det mere enkelt at investere.
Til sidst er der den generelle tilfredshed, og den er også i top blandt vores kunder. Her vurderer vores kunder nemlig den generelle tilfredshed til 90. Det er vi naturligvis stolte af. Så har du brug for hjælp, kan vi garantere, at du bliver mødt af engagerede medarbejdere, som vil gøre deres ypperste for at hjælpe dig.
Ovenstående er ikke en anbefaling til at købe eller sælge værdipapirer. Dette blogindlæg er udarbejdet til informationsformål. Blogindlægget udgør således ikke investeringsmæssig eller anden rådgivning. Historisk afkast er ingen garanti for fremtidigt afkast. Finansielle instrumenter kan både stige og falde i værdi. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.