Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
En udskiftning af flåden er en naturlig del af industriel shipping. Færre tons/mil skal ses i sammenhæng med, at de gamle skibe vil blive straffet både i indtjening og med kostbart vedligehold for at holdes i klasse. Nettoindtjeningen for rederiet vil derfor opretholdes over tid med lavere gennemsnitsalder, selvom antallet af ejede skibe kan reduceres i en periode, selv i «Asienfart». At rederiet vælger en forsigtig «gearing» med lav gældsgrad i et volatilt fragtmarked styrker langsigtetheden yderligere og lægger grundlaget for jævn afkastning til aktionærerne. Er du som aktionær ude efter kortsigtet «superafkastning» og stærkt stigende aktiekurs i takt med kortsigtet opgang i fragtraterne, så er dette ikke aktien for dig. Selv de «norske» selskaber har store bonusudbetalinger til ledelsen, som udvander aktionærerne, hver gang indtjeningen stiger brat, enten i form af aktieoptioner eller honorarer, så der er ingen forskel.
Hvilken rute er det, som har størst betydning for jin for det fearnpulse rapporterer, er det South China - Indonesia-ruten? Den er steget fint på det seneste, men var højere i august
Tog et kig på den, og har faktisk nogle få aktier i JIN nu. Med tre Capesize og stærke rater i Østasien kan man jo håbe på situationen lidt fremadrettet.
HVI MAN TROR PÅ TEKNISK ANALYSE
Jinhui Shipping and Transportation har brudt op gennem loftet i en faldende trendkanal på mellemlang sigt. Dette indikerer i første omgang svagere faldende takt, eller indledning til en mere horisontal udvikling. Aktien gav købssignal fra en omvendt-hovede-og-skuldre-formation ved bruddet op gennem modstanden ved 5.99. Videre stigning til 6.51 eller mere er signaleret. Aktien tester støtten ved cirka 6.00 kroner. Dette bør give en reaktion op. Et brud ned igennem 6.00 kroner vil udløse et salgssignal.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder & Pressemeddelelse
Analyser
i går kl. 08:36
∙
Pressemeddelelse
AGREEMENT SIGNED - ACQUISITION OF A VESSEL
2 dec. 04:14
∙
Pressemeddelelse
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
28 nov. 07:00
∙
Pressemeddelelse
CONFERENCE CALL - 28 NOVEMBER 2025
28 nov. 04:10
∙
Pressemeddelelse
JIN: THIRD QUARTER AND NINE-MONTH REPORT FOR THE QUARTER AND NINE MONTHS ENDED 30 SEPTEMBER 2025
24 nov. 10:25
∙
Pressemeddelelse
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
18 nov. 04:20
∙
Aktienyheder
JIN: Financial calendar
28 okt. 08:38
∙
Pressemeddelelse
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
30 sep. 11:22
∙
Pressemeddelelse
AGREEMENT SIGNED - ACQUISITION OF THREE VESSELS
4 sep. 10:26
∙
Pressemeddelelse
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
26 aug. 06:55
∙
Pressemeddelelse
CONFERENCE CALL - 26 AUGUST 2025
26 aug. 04:11
∙
Pressemeddelelse
JIN: SECOND QUARTER AND HALF YEARLY REPORT FOR THE QUARTER AND SIX MONTHS ENDED 30 JUNE 2025
14 aug. 05:41
∙
Aktienyheder
JIN: Financial calendar
6 aug. 09:03
∙
Pressemeddelelse
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
23 jul. 09:42
∙
Pressemeddelelse
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
4 jul. 09:37
∙
Pressemeddelelse
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
30 jun. 12:31
∙
Pressemeddelelse
JIN: THE SALE AND LEASEBACK ARRANGEMENTS
30 maj 02:08
∙
Pressemeddelelse
JIN: Ex dividend USD0.03 today
28 maj 03:55
∙
Pressemeddelelse
JIN: 2025 ANNUAL GENERAL MEETING
26 maj 06:49
∙
Pressemeddelelse
CONFERENCE CALL - 26 MAY 2025
26 maj 04:09
∙
Pressemeddelelse
JIN: FIRST QUARTER REPORT FOR THE QUARTER ENDED 31 MARCH 2025
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Relaterede Produkter
Bull & Bear
2025 Q3-regnskab
12 dage siden28 min
0,3065 NOK/aktie
Seneste udbytte
5,14 %Direkte afkast
Vis
Nyheder og Analyser
Nyheder & Pressemeddelelse
Analyser
i går kl. 08:36
∙
Pressemeddelelse
AGREEMENT SIGNED - ACQUISITION OF A VESSEL
2 dec. 04:14
∙
Pressemeddelelse
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
28 nov. 07:00
∙
Pressemeddelelse
CONFERENCE CALL - 28 NOVEMBER 2025
28 nov. 04:10
∙
Pressemeddelelse
JIN: THIRD QUARTER AND NINE-MONTH REPORT FOR THE QUARTER AND NINE MONTHS ENDED 30 SEPTEMBER 2025
24 nov. 10:25
∙
Pressemeddelelse
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
18 nov. 04:20
∙
Aktienyheder
JIN: Financial calendar
28 okt. 08:38
∙
Pressemeddelelse
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
30 sep. 11:22
∙
Pressemeddelelse
AGREEMENT SIGNED - ACQUISITION OF THREE VESSELS
4 sep. 10:26
∙
Pressemeddelelse
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
26 aug. 06:55
∙
Pressemeddelelse
CONFERENCE CALL - 26 AUGUST 2025
26 aug. 04:11
∙
Pressemeddelelse
JIN: SECOND QUARTER AND HALF YEARLY REPORT FOR THE QUARTER AND SIX MONTHS ENDED 30 JUNE 2025
14 aug. 05:41
∙
Aktienyheder
JIN: Financial calendar
6 aug. 09:03
∙
Pressemeddelelse
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
23 jul. 09:42
∙
Pressemeddelelse
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
4 jul. 09:37
∙
Pressemeddelelse
AGREEMENT SIGNED - DISPOSAL OF A VESSEL
30 jun. 12:31
∙
Pressemeddelelse
JIN: THE SALE AND LEASEBACK ARRANGEMENTS
30 maj 02:08
∙
Pressemeddelelse
JIN: Ex dividend USD0.03 today
28 maj 03:55
∙
Pressemeddelelse
JIN: 2025 ANNUAL GENERAL MEETING
26 maj 06:49
∙
Pressemeddelelse
CONFERENCE CALL - 26 MAY 2025
26 maj 04:09
∙
Pressemeddelelse
JIN: FIRST QUARTER REPORT FOR THE QUARTER ENDED 31 MARCH 2025
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
En udskiftning af flåden er en naturlig del af industriel shipping. Færre tons/mil skal ses i sammenhæng med, at de gamle skibe vil blive straffet både i indtjening og med kostbart vedligehold for at holdes i klasse. Nettoindtjeningen for rederiet vil derfor opretholdes over tid med lavere gennemsnitsalder, selvom antallet af ejede skibe kan reduceres i en periode, selv i «Asienfart». At rederiet vælger en forsigtig «gearing» med lav gældsgrad i et volatilt fragtmarked styrker langsigtetheden yderligere og lægger grundlaget for jævn afkastning til aktionærerne. Er du som aktionær ude efter kortsigtet «superafkastning» og stærkt stigende aktiekurs i takt med kortsigtet opgang i fragtraterne, så er dette ikke aktien for dig. Selv de «norske» selskaber har store bonusudbetalinger til ledelsen, som udvander aktionærerne, hver gang indtjeningen stiger brat, enten i form af aktieoptioner eller honorarer, så der er ingen forskel.
Hvilken rute er det, som har størst betydning for jin for det fearnpulse rapporterer, er det South China - Indonesia-ruten? Den er steget fint på det seneste, men var højere i august
Tog et kig på den, og har faktisk nogle få aktier i JIN nu. Med tre Capesize og stærke rater i Østasien kan man jo håbe på situationen lidt fremadrettet.
HVI MAN TROR PÅ TEKNISK ANALYSE
Jinhui Shipping and Transportation har brudt op gennem loftet i en faldende trendkanal på mellemlang sigt. Dette indikerer i første omgang svagere faldende takt, eller indledning til en mere horisontal udvikling. Aktien gav købssignal fra en omvendt-hovede-og-skuldre-formation ved bruddet op gennem modstanden ved 5.99. Videre stigning til 6.51 eller mere er signaleret. Aktien tester støtten ved cirka 6.00 kroner. Dette bør give en reaktion op. Et brud ned igennem 6.00 kroner vil udløse et salgssignal.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Oslo Børs
Antal
Køb
4.235
5,78
Sælg
Antal
5,94
6.619
Seneste handel
Tid
Pris
Antal
Købere
Sælgere
5,76
1
-
-
5,76
1.999
-
-
5,76
263
-
-
Højest
5,76
VWAP
-
Lavest
5,76
OmsætningAntal
0 2.263
VWAP
-
Højest
5,76
Lavest
5,76
OmsætningAntal
0 2.263
Risikoinformation vedrørende aktiehandel
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Se alle
Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
27. feb. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab
28. nov.
2025 Q3-regnskab
27. nov.
2025 Q2-regnskab
26. aug.
2025 Q1-regnskab
26. maj
2024 Q4-regnskab
28. feb.
Data hentes fra Quartr, FactSet
Relaterede Produkter
Bull & Bear
0,3065 NOK/aktie
Seneste udbytte
5,14 %Direkte afkast
Vis
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
En udskiftning af flåden er en naturlig del af industriel shipping. Færre tons/mil skal ses i sammenhæng med, at de gamle skibe vil blive straffet både i indtjening og med kostbart vedligehold for at holdes i klasse. Nettoindtjeningen for rederiet vil derfor opretholdes over tid med lavere gennemsnitsalder, selvom antallet af ejede skibe kan reduceres i en periode, selv i «Asienfart». At rederiet vælger en forsigtig «gearing» med lav gældsgrad i et volatilt fragtmarked styrker langsigtetheden yderligere og lægger grundlaget for jævn afkastning til aktionærerne. Er du som aktionær ude efter kortsigtet «superafkastning» og stærkt stigende aktiekurs i takt med kortsigtet opgang i fragtraterne, så er dette ikke aktien for dig. Selv de «norske» selskaber har store bonusudbetalinger til ledelsen, som udvander aktionærerne, hver gang indtjeningen stiger brat, enten i form af aktieoptioner eller honorarer, så der er ingen forskel.
Hvilken rute er det, som har størst betydning for jin for det fearnpulse rapporterer, er det South China - Indonesia-ruten? Den er steget fint på det seneste, men var højere i august
Tog et kig på den, og har faktisk nogle få aktier i JIN nu. Med tre Capesize og stærke rater i Østasien kan man jo håbe på situationen lidt fremadrettet.
HVI MAN TROR PÅ TEKNISK ANALYSE
Jinhui Shipping and Transportation har brudt op gennem loftet i en faldende trendkanal på mellemlang sigt. Dette indikerer i første omgang svagere faldende takt, eller indledning til en mere horisontal udvikling. Aktien gav købssignal fra en omvendt-hovede-og-skuldre-formation ved bruddet op gennem modstanden ved 5.99. Videre stigning til 6.51 eller mere er signaleret. Aktien tester støtten ved cirka 6.00 kroner. Dette bør give en reaktion op. Et brud ned igennem 6.00 kroner vil udløse et salgssignal.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Oslo Børs
Antal
Køb
4.235
5,78
Sælg
Antal
5,94
6.619
Seneste handel
Tid
Pris
Antal
Købere
Sælgere
5,76
1
-
-
5,76
1.999
-
-
5,76
263
-
-
Højest
5,76
VWAP
-
Lavest
5,76
OmsætningAntal
0 2.263
VWAP
-
Højest
5,76
Lavest
5,76
OmsætningAntal
0 2.263
Risikoinformation vedrørende aktiehandel
Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.