Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Jinhui Shipping and Transportation

Jinhui Shipping and Transportation

5,76NOK
-2,37% (-0,14)
I dag
Højest5,76
Lavest5,76
Omsætning
0 MNOK
5,76NOK
-2,37% (-0,14)
I dag
Højest5,76
Lavest5,76
Omsætning
0 MNOK

Jinhui Shipping and Transportation

Jinhui Shipping and Transportation

5,76NOK
-2,37% (-0,14)
I dag
Højest5,76
Lavest5,76
Omsætning
0 MNOK
5,76NOK
-2,37% (-0,14)
I dag
Højest5,76
Lavest5,76
Omsætning
0 MNOK

Jinhui Shipping and Transportation

Jinhui Shipping and Transportation

5,76NOK
-2,37% (-0,14)
I dag
Højest5,76
Lavest5,76
Omsætning
0 MNOK
5,76NOK
-2,37% (-0,14)
I dag
Højest5,76
Lavest5,76
Omsætning
0 MNOK
2025 Q3-regnskab
12 dage siden28 min
0,3065 NOK/aktie
Seneste udbytte
5,14 %Direkte afkast

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antal
Køb
4.235
Sælg
Antal
6.619

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
1--
1.999--
263--
Højest
5,76
VWAP
-
Lavest
5,76
OmsætningAntal
0 2.263
VWAP
-
Højest
5,76
Lavest
5,76
OmsætningAntal
0 2.263

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
27. feb. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab28. nov.
2025 Q3-regnskab27. nov.
2025 Q2-regnskab26. aug.
2025 Q1-regnskab26. maj
2024 Q4-regnskab28. feb.
Data hentes fra Quartr, FactSet

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 4 min. siden
    ·
    4 min. siden
    ·
    En udskiftning af flåden er en naturlig del af industriel shipping. Færre tons/mil skal ses i sammenhæng med, at de gamle skibe vil blive straffet både i indtjening og med kostbart vedligehold for at holdes i klasse. Nettoindtjeningen for rederiet vil derfor opretholdes over tid med lavere gennemsnitsalder, selvom antallet af ejede skibe kan reduceres i en periode, selv i «Asienfart». At rederiet vælger en forsigtig «gearing» med lav gældsgrad i et volatilt fragtmarked styrker langsigtetheden yderligere og lægger grundlaget for jævn afkastning til aktionærerne. Er du som aktionær ude efter kortsigtet «superafkastning» og stærkt stigende aktiekurs i takt med kortsigtet opgang i fragtraterne, så er dette ikke aktien for dig. Selv de «norske» selskaber har store bonusudbetalinger til ledelsen, som udvander aktionærerne, hver gang indtjeningen stiger brat, enten i form af aktieoptioner eller honorarer, så der er ingen forskel.
  • 18 timer siden
    ·
    18 timer siden
    ·
    Hvad tænker I? Køber de ét skib til prisen af 3 af de skibe, de solgte?
    5 min. siden
    ·
    5 min. siden
    ·
    Nogen måde at kaste/stemme bort ledelsen?
  • 4. dec.
    ·
    4. dec.
    ·
    Tørlastindeksen er stærk. Billedet i Asien er særligt interessant.
    5. dec.
    ·
    5. dec.
    ·
    Hvilken rute er det, som har størst betydning for jin for det fearnpulse rapporterer, er det South China - Indonesia-ruten? Den er steget fint på det seneste, men var højere i august
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Tog et kig på den, og har faktisk nogle få aktier i JIN nu. Med tre Capesize og stærke rater i Østasien kan man jo håbe på situationen lidt fremadrettet.
  • 4. dec.
    4. dec.
    HVI MAN TROR PÅ TEKNISK ANALYSE Jinhui Shipping and Transportation har brudt op gennem loftet i en faldende trendkanal på mellemlang sigt. Dette indikerer i første omgang svagere faldende takt, eller indledning til en mere horisontal udvikling. Aktien gav købssignal fra en omvendt-hovede-og-skuldre-formation ved bruddet op gennem modstanden ved 5.99. Videre stigning til 6.51 eller mere er signaleret. Aktien tester støtten ved cirka 6.00 kroner. Dette bør give en reaktion op. Et brud ned igennem 6.00 kroner vil udløse et salgssignal.
  • 3. dec.
    ·
    3. dec.
    ·
    BULK: BALTIC DRY-INDEKSET +9,42% TIL 2.845 POINT
    5. dec.
    5. dec.
    Hvor fandt du det?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2025 Q3-regnskab
12 dage siden28 min
0,3065 NOK/aktie
Seneste udbytte
5,14 %Direkte afkast

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 4 min. siden
    ·
    4 min. siden
    ·
    En udskiftning af flåden er en naturlig del af industriel shipping. Færre tons/mil skal ses i sammenhæng med, at de gamle skibe vil blive straffet både i indtjening og med kostbart vedligehold for at holdes i klasse. Nettoindtjeningen for rederiet vil derfor opretholdes over tid med lavere gennemsnitsalder, selvom antallet af ejede skibe kan reduceres i en periode, selv i «Asienfart». At rederiet vælger en forsigtig «gearing» med lav gældsgrad i et volatilt fragtmarked styrker langsigtetheden yderligere og lægger grundlaget for jævn afkastning til aktionærerne. Er du som aktionær ude efter kortsigtet «superafkastning» og stærkt stigende aktiekurs i takt med kortsigtet opgang i fragtraterne, så er dette ikke aktien for dig. Selv de «norske» selskaber har store bonusudbetalinger til ledelsen, som udvander aktionærerne, hver gang indtjeningen stiger brat, enten i form af aktieoptioner eller honorarer, så der er ingen forskel.
  • 18 timer siden
    ·
    18 timer siden
    ·
    Hvad tænker I? Køber de ét skib til prisen af 3 af de skibe, de solgte?
    5 min. siden
    ·
    5 min. siden
    ·
    Nogen måde at kaste/stemme bort ledelsen?
  • 4. dec.
    ·
    4. dec.
    ·
    Tørlastindeksen er stærk. Billedet i Asien er særligt interessant.
    5. dec.
    ·
    5. dec.
    ·
    Hvilken rute er det, som har størst betydning for jin for det fearnpulse rapporterer, er det South China - Indonesia-ruten? Den er steget fint på det seneste, men var højere i august
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Tog et kig på den, og har faktisk nogle få aktier i JIN nu. Med tre Capesize og stærke rater i Østasien kan man jo håbe på situationen lidt fremadrettet.
  • 4. dec.
    4. dec.
    HVI MAN TROR PÅ TEKNISK ANALYSE Jinhui Shipping and Transportation har brudt op gennem loftet i en faldende trendkanal på mellemlang sigt. Dette indikerer i første omgang svagere faldende takt, eller indledning til en mere horisontal udvikling. Aktien gav købssignal fra en omvendt-hovede-og-skuldre-formation ved bruddet op gennem modstanden ved 5.99. Videre stigning til 6.51 eller mere er signaleret. Aktien tester støtten ved cirka 6.00 kroner. Dette bør give en reaktion op. Et brud ned igennem 6.00 kroner vil udløse et salgssignal.
  • 3. dec.
    ·
    3. dec.
    ·
    BULK: BALTIC DRY-INDEKSET +9,42% TIL 2.845 POINT
    5. dec.
    5. dec.
    Hvor fandt du det?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antal
Køb
4.235
Sælg
Antal
6.619

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
1--
1.999--
263--
Højest
5,76
VWAP
-
Lavest
5,76
OmsætningAntal
0 2.263
VWAP
-
Højest
5,76
Lavest
5,76
OmsætningAntal
0 2.263

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
27. feb. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab28. nov.
2025 Q3-regnskab27. nov.
2025 Q2-regnskab26. aug.
2025 Q1-regnskab26. maj
2024 Q4-regnskab28. feb.
Data hentes fra Quartr, FactSet

Relaterede Produkter

2025 Q3-regnskab
12 dage siden28 min

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
27. feb. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab28. nov.
2025 Q3-regnskab27. nov.
2025 Q2-regnskab26. aug.
2025 Q1-regnskab26. maj
2024 Q4-regnskab28. feb.
Data hentes fra Quartr, FactSet

Relaterede Produkter

0,3065 NOK/aktie
Seneste udbytte
5,14 %Direkte afkast

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 4 min. siden
    ·
    4 min. siden
    ·
    En udskiftning af flåden er en naturlig del af industriel shipping. Færre tons/mil skal ses i sammenhæng med, at de gamle skibe vil blive straffet både i indtjening og med kostbart vedligehold for at holdes i klasse. Nettoindtjeningen for rederiet vil derfor opretholdes over tid med lavere gennemsnitsalder, selvom antallet af ejede skibe kan reduceres i en periode, selv i «Asienfart». At rederiet vælger en forsigtig «gearing» med lav gældsgrad i et volatilt fragtmarked styrker langsigtetheden yderligere og lægger grundlaget for jævn afkastning til aktionærerne. Er du som aktionær ude efter kortsigtet «superafkastning» og stærkt stigende aktiekurs i takt med kortsigtet opgang i fragtraterne, så er dette ikke aktien for dig. Selv de «norske» selskaber har store bonusudbetalinger til ledelsen, som udvander aktionærerne, hver gang indtjeningen stiger brat, enten i form af aktieoptioner eller honorarer, så der er ingen forskel.
  • 18 timer siden
    ·
    18 timer siden
    ·
    Hvad tænker I? Køber de ét skib til prisen af 3 af de skibe, de solgte?
    5 min. siden
    ·
    5 min. siden
    ·
    Nogen måde at kaste/stemme bort ledelsen?
  • 4. dec.
    ·
    4. dec.
    ·
    Tørlastindeksen er stærk. Billedet i Asien er særligt interessant.
    5. dec.
    ·
    5. dec.
    ·
    Hvilken rute er det, som har størst betydning for jin for det fearnpulse rapporterer, er det South China - Indonesia-ruten? Den er steget fint på det seneste, men var højere i august
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Tog et kig på den, og har faktisk nogle få aktier i JIN nu. Med tre Capesize og stærke rater i Østasien kan man jo håbe på situationen lidt fremadrettet.
  • 4. dec.
    4. dec.
    HVI MAN TROR PÅ TEKNISK ANALYSE Jinhui Shipping and Transportation har brudt op gennem loftet i en faldende trendkanal på mellemlang sigt. Dette indikerer i første omgang svagere faldende takt, eller indledning til en mere horisontal udvikling. Aktien gav købssignal fra en omvendt-hovede-og-skuldre-formation ved bruddet op gennem modstanden ved 5.99. Videre stigning til 6.51 eller mere er signaleret. Aktien tester støtten ved cirka 6.00 kroner. Dette bør give en reaktion op. Et brud ned igennem 6.00 kroner vil udløse et salgssignal.
  • 3. dec.
    ·
    3. dec.
    ·
    BULK: BALTIC DRY-INDEKSET +9,42% TIL 2.845 POINT
    5. dec.
    5. dec.
    Hvor fandt du det?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antal
Køb
4.235
Sælg
Antal
6.619

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
1--
1.999--
263--
Højest
5,76
VWAP
-
Lavest
5,76
OmsætningAntal
0 2.263
VWAP
-
Højest
5,76
Lavest
5,76
OmsætningAntal
0 2.263

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet