2025 Q3-regnskab
21 dage siden0,3065 NOK/aktie
Seneste udbytte
5,28 %Direkte afkast
Ordredybde
Oslo Børs
Antal
Køb
22.941
Sælg
Antal
5.000
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 1 | - | - | ||
| 16 | - | - | ||
| 100 | - | - | ||
| 140 | - | - | ||
| 668 | - | - |
Højest
5,8VWAP
Lavest
5,76OmsætningAntal
0,1 8.737
VWAP
Højest
5,8Lavest
5,76OmsætningAntal
0,1 8.737
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 27. feb. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 27. nov. | |
| 2025 Q2-regnskab | 26. aug. | |
| 2025 Q1-regnskab | 26. maj | |
| 2024 Q4-regnskab | 27. feb. | |
| 2024 Q3-regnskab | 25. nov. 2024 |
Data hentes fra FactSet
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·12. dec. · RedigeretAt aktiekursen her målt mod indtjening og stålværdier burde være >NOK 10 og ikke 6 er ret indlysende sammenlignet med peers. Det er ikke facit, kun min mening. 🧐 Omsætningen ser ud til at tage sig op, så der er måske noget i det.
- ·11. dec. · RedigeretDette er ikke facit, men min mening: Et shippingselskab, der over tid prissættes langt, langt under værdien af aktiverne, er pr. definition dårligt ledet. Så er spørgsmålet, hvad der kan gøres. Er der nogen som helst realistisk mulighed for at opnå ændringer i JIN? Eller er vi fanget med to valgmuligheder - tag det (dagens ledelse) eller lad det være (sælge aktierne)? Af forskellige grunde tror jeg, at man skal kunne klare at få fuldmagter fra over 2 millioner aktier. Det afhænger selvfølgelig af interessen fra minoritetsaktionærerne. Er dette nok?·13. dec.Gmmmt: Hvad skal der til: Du skal nok minimum mobilisere 10 %.. Så kan du fremsætte forslag om generalforsamling etc .·for 2 dage sidenMeget har selvfølgelig ændret sig. Familien er ca. 18 år ældre siden Genco købte sig ind. Jinhui har oplevet 18 turbulente år med store ændringer i flådens størrelse og sammensætning. Selskabet har tabt en god del penge på at investere i brancher, de ikke har kompetence inden for, Verdens økopolitiske sammensætning er fuldstændig ændret, Miljøhensyn har slået kraftigt ind i shippingbranchen, Taiwan er endnu højere på agendaen i Kina, end det var for 20 år siden osv osv.. Men det ser stadig ud som om, familien er meget optaget af at bevare kontrol over selskabet. Og som du sikkert har erfaret i din tid som aktionær, de bruger ledige midler til at forny flåden og styrke balancen. og virker helt uinteresseret i at benytte aktiemarkedets muligheder til at øge kursen på aktierne gennem opkøb af aktier ved brug af selskabets penge.,
- ·10. dec.Det bliver lidt spændende at se, hvad Jinhui med sine 3 Capesize (to indlejede) får ud af de meget høje Capesize-rater på dagens marked. Indekset falder nu, men har været over 5000 point i et stykke tid og over 4000 point i længere tid. Potentielt kan JIN have opnået stærke rater for de tre skibe.
- ·10. dec.En udskiftning af flåden er en naturlig del af industriel shipping. Færre tons/mil skal ses i sammenhæng med, at de gamle skibe vil blive straffet både i indtjening og med kostbart vedligehold for at holdes i klasse. Nettoindtjeningen for rederiet vil derfor opretholdes over tid med lavere gennemsnitsalder, selvom antallet af ejede skibe kan reduceres i en periode, selv i «Asienfart». At rederiet vælger en forsigtig «gearing» med lav gældsgrad i et volatilt fragtmarked styrker langsigtetheden yderligere og lægger grundlaget for jævn afkastning til aktionærerne. Er du som aktionær ude efter kortsigtet «superafkastning» og stærkt stigende aktiekurs i takt med kortsigtet opgang i fragtraterne, så er dette ikke aktien for dig. Selv de «norske» selskaber har store bonusudbetalinger til ledelsen, som udvander aktionærerne, hver gang indtjeningen stiger brat, enten i form af aktieoptioner eller honorarer, så der er ingen forskel.·10. dec.Jeg vover påstanden om, at de fleste, som investerer i Jinhui, ved, at ledelsen ikke vil foretage tilbagekøb af aktier for at hæve aktiekursen. Du var åbenbart en af undtagelserne og føler dig snydt/svigtet. Men årsagen er jo, at du åbenbart ikke havde gjort dit hjemmearbejde, før du købte dig ind. Så bliver alle gentagelserne om, hvor mærkelige Jinhui-aktionærer er, lidt underlige, for at sige det forsigtigt.
- ·9. dec.Hvad tænker I? Køber de ét skib til prisen af 3 af de skibe, de solgte?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
2025 Q3-regnskab
21 dage siden0,3065 NOK/aktie
Seneste udbytte
5,28 %Direkte afkast
Nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·12. dec. · RedigeretAt aktiekursen her målt mod indtjening og stålværdier burde være >NOK 10 og ikke 6 er ret indlysende sammenlignet med peers. Det er ikke facit, kun min mening. 🧐 Omsætningen ser ud til at tage sig op, så der er måske noget i det.
- ·11. dec. · RedigeretDette er ikke facit, men min mening: Et shippingselskab, der over tid prissættes langt, langt under værdien af aktiverne, er pr. definition dårligt ledet. Så er spørgsmålet, hvad der kan gøres. Er der nogen som helst realistisk mulighed for at opnå ændringer i JIN? Eller er vi fanget med to valgmuligheder - tag det (dagens ledelse) eller lad det være (sælge aktierne)? Af forskellige grunde tror jeg, at man skal kunne klare at få fuldmagter fra over 2 millioner aktier. Det afhænger selvfølgelig af interessen fra minoritetsaktionærerne. Er dette nok?·13. dec.Gmmmt: Hvad skal der til: Du skal nok minimum mobilisere 10 %.. Så kan du fremsætte forslag om generalforsamling etc .·for 2 dage sidenMeget har selvfølgelig ændret sig. Familien er ca. 18 år ældre siden Genco købte sig ind. Jinhui har oplevet 18 turbulente år med store ændringer i flådens størrelse og sammensætning. Selskabet har tabt en god del penge på at investere i brancher, de ikke har kompetence inden for, Verdens økopolitiske sammensætning er fuldstændig ændret, Miljøhensyn har slået kraftigt ind i shippingbranchen, Taiwan er endnu højere på agendaen i Kina, end det var for 20 år siden osv osv.. Men det ser stadig ud som om, familien er meget optaget af at bevare kontrol over selskabet. Og som du sikkert har erfaret i din tid som aktionær, de bruger ledige midler til at forny flåden og styrke balancen. og virker helt uinteresseret i at benytte aktiemarkedets muligheder til at øge kursen på aktierne gennem opkøb af aktier ved brug af selskabets penge.,
- ·10. dec.Det bliver lidt spændende at se, hvad Jinhui med sine 3 Capesize (to indlejede) får ud af de meget høje Capesize-rater på dagens marked. Indekset falder nu, men har været over 5000 point i et stykke tid og over 4000 point i længere tid. Potentielt kan JIN have opnået stærke rater for de tre skibe.
- ·10. dec.En udskiftning af flåden er en naturlig del af industriel shipping. Færre tons/mil skal ses i sammenhæng med, at de gamle skibe vil blive straffet både i indtjening og med kostbart vedligehold for at holdes i klasse. Nettoindtjeningen for rederiet vil derfor opretholdes over tid med lavere gennemsnitsalder, selvom antallet af ejede skibe kan reduceres i en periode, selv i «Asienfart». At rederiet vælger en forsigtig «gearing» med lav gældsgrad i et volatilt fragtmarked styrker langsigtetheden yderligere og lægger grundlaget for jævn afkastning til aktionærerne. Er du som aktionær ude efter kortsigtet «superafkastning» og stærkt stigende aktiekurs i takt med kortsigtet opgang i fragtraterne, så er dette ikke aktien for dig. Selv de «norske» selskaber har store bonusudbetalinger til ledelsen, som udvander aktionærerne, hver gang indtjeningen stiger brat, enten i form af aktieoptioner eller honorarer, så der er ingen forskel.·10. dec.Jeg vover påstanden om, at de fleste, som investerer i Jinhui, ved, at ledelsen ikke vil foretage tilbagekøb af aktier for at hæve aktiekursen. Du var åbenbart en af undtagelserne og føler dig snydt/svigtet. Men årsagen er jo, at du åbenbart ikke havde gjort dit hjemmearbejde, før du købte dig ind. Så bliver alle gentagelserne om, hvor mærkelige Jinhui-aktionærer er, lidt underlige, for at sige det forsigtigt.
- ·9. dec.Hvad tænker I? Køber de ét skib til prisen af 3 af de skibe, de solgte?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Oslo Børs
Antal
Køb
22.941
Sælg
Antal
5.000
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 1 | - | - | ||
| 16 | - | - | ||
| 100 | - | - | ||
| 140 | - | - | ||
| 668 | - | - |
Højest
5,8VWAP
Lavest
5,76OmsætningAntal
0,1 8.737
VWAP
Højest
5,8Lavest
5,76OmsætningAntal
0,1 8.737
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 27. feb. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 27. nov. | |
| 2025 Q2-regnskab | 26. aug. | |
| 2025 Q1-regnskab | 26. maj | |
| 2024 Q4-regnskab | 27. feb. | |
| 2024 Q3-regnskab | 25. nov. 2024 |
Data hentes fra FactSet
2025 Q3-regnskab
21 dage sidenNyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 27. feb. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 27. nov. | |
| 2025 Q2-regnskab | 26. aug. | |
| 2025 Q1-regnskab | 26. maj | |
| 2024 Q4-regnskab | 27. feb. | |
| 2024 Q3-regnskab | 25. nov. 2024 |
Data hentes fra FactSet
0,3065 NOK/aktie
Seneste udbytte
5,28 %Direkte afkast
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·12. dec. · RedigeretAt aktiekursen her målt mod indtjening og stålværdier burde være >NOK 10 og ikke 6 er ret indlysende sammenlignet med peers. Det er ikke facit, kun min mening. 🧐 Omsætningen ser ud til at tage sig op, så der er måske noget i det.
- ·11. dec. · RedigeretDette er ikke facit, men min mening: Et shippingselskab, der over tid prissættes langt, langt under værdien af aktiverne, er pr. definition dårligt ledet. Så er spørgsmålet, hvad der kan gøres. Er der nogen som helst realistisk mulighed for at opnå ændringer i JIN? Eller er vi fanget med to valgmuligheder - tag det (dagens ledelse) eller lad det være (sælge aktierne)? Af forskellige grunde tror jeg, at man skal kunne klare at få fuldmagter fra over 2 millioner aktier. Det afhænger selvfølgelig af interessen fra minoritetsaktionærerne. Er dette nok?·13. dec.Gmmmt: Hvad skal der til: Du skal nok minimum mobilisere 10 %.. Så kan du fremsætte forslag om generalforsamling etc .·for 2 dage sidenMeget har selvfølgelig ændret sig. Familien er ca. 18 år ældre siden Genco købte sig ind. Jinhui har oplevet 18 turbulente år med store ændringer i flådens størrelse og sammensætning. Selskabet har tabt en god del penge på at investere i brancher, de ikke har kompetence inden for, Verdens økopolitiske sammensætning er fuldstændig ændret, Miljøhensyn har slået kraftigt ind i shippingbranchen, Taiwan er endnu højere på agendaen i Kina, end det var for 20 år siden osv osv.. Men det ser stadig ud som om, familien er meget optaget af at bevare kontrol over selskabet. Og som du sikkert har erfaret i din tid som aktionær, de bruger ledige midler til at forny flåden og styrke balancen. og virker helt uinteresseret i at benytte aktiemarkedets muligheder til at øge kursen på aktierne gennem opkøb af aktier ved brug af selskabets penge.,
- ·10. dec.Det bliver lidt spændende at se, hvad Jinhui med sine 3 Capesize (to indlejede) får ud af de meget høje Capesize-rater på dagens marked. Indekset falder nu, men har været over 5000 point i et stykke tid og over 4000 point i længere tid. Potentielt kan JIN have opnået stærke rater for de tre skibe.
- ·10. dec.En udskiftning af flåden er en naturlig del af industriel shipping. Færre tons/mil skal ses i sammenhæng med, at de gamle skibe vil blive straffet både i indtjening og med kostbart vedligehold for at holdes i klasse. Nettoindtjeningen for rederiet vil derfor opretholdes over tid med lavere gennemsnitsalder, selvom antallet af ejede skibe kan reduceres i en periode, selv i «Asienfart». At rederiet vælger en forsigtig «gearing» med lav gældsgrad i et volatilt fragtmarked styrker langsigtetheden yderligere og lægger grundlaget for jævn afkastning til aktionærerne. Er du som aktionær ude efter kortsigtet «superafkastning» og stærkt stigende aktiekurs i takt med kortsigtet opgang i fragtraterne, så er dette ikke aktien for dig. Selv de «norske» selskaber har store bonusudbetalinger til ledelsen, som udvander aktionærerne, hver gang indtjeningen stiger brat, enten i form af aktieoptioner eller honorarer, så der er ingen forskel.·10. dec.Jeg vover påstanden om, at de fleste, som investerer i Jinhui, ved, at ledelsen ikke vil foretage tilbagekøb af aktier for at hæve aktiekursen. Du var åbenbart en af undtagelserne og føler dig snydt/svigtet. Men årsagen er jo, at du åbenbart ikke havde gjort dit hjemmearbejde, før du købte dig ind. Så bliver alle gentagelserne om, hvor mærkelige Jinhui-aktionærer er, lidt underlige, for at sige det forsigtigt.
- ·9. dec.Hvad tænker I? Køber de ét skib til prisen af 3 af de skibe, de solgte?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Oslo Børs
Antal
Køb
22.941
Sælg
Antal
5.000
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 1 | - | - | ||
| 16 | - | - | ||
| 100 | - | - | ||
| 140 | - | - | ||
| 668 | - | - |
Højest
5,8VWAP
Lavest
5,76OmsætningAntal
0,1 8.737
VWAP
Højest
5,8Lavest
5,76OmsætningAntal
0,1 8.737
Mæglerstatistik
Ingen data fundet





