Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Jinhui Shipping and Transportation

Jinhui Shipping and Transportation

5,80NOK
0,00% (0,00)
Ved markedsluk
Højest5,80
Lavest5,76
Omsætning
0,1 MNOK
5,80NOK
0,00% (0,00)
Ved markedsluk
Højest5,80
Lavest5,76
Omsætning
0,1 MNOK

Jinhui Shipping and Transportation

Jinhui Shipping and Transportation

5,80NOK
0,00% (0,00)
Ved markedsluk
Højest5,80
Lavest5,76
Omsætning
0,1 MNOK
5,80NOK
0,00% (0,00)
Ved markedsluk
Højest5,80
Lavest5,76
Omsætning
0,1 MNOK

Jinhui Shipping and Transportation

Jinhui Shipping and Transportation

5,80NOK
0,00% (0,00)
Ved markedsluk
Højest5,80
Lavest5,76
Omsætning
0,1 MNOK
5,80NOK
0,00% (0,00)
Ved markedsluk
Højest5,80
Lavest5,76
Omsætning
0,1 MNOK
2025 Q3-regnskab
21 dage siden
0,3065 NOK/aktie
Seneste udbytte
5,28 %Direkte afkast

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antal
Køb
22.941
Sælg
Antal
5.000

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
1--
16--
100--
140--
668--
Højest
5,8
VWAP
-
Lavest
5,76
OmsætningAntal
0,1 8.737
VWAP
-
Højest
5,8
Lavest
5,76
OmsætningAntal
0,1 8.737

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
27. feb. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab27. nov.
2025 Q2-regnskab26. aug.
2025 Q1-regnskab26. maj
2024 Q4-regnskab27. feb.
2024 Q3-regnskab25. nov. 2024
Data hentes fra FactSet

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 12. dec. · Redigeret
    ·
    12. dec. · Redigeret
    ·
    At aktiekursen her målt mod indtjening og stålværdier burde være >NOK 10 og ikke 6 er ret indlysende sammenlignet med peers. Det er ikke facit, kun min mening. 🧐 Omsætningen ser ud til at tage sig op, så der er måske noget i det.
    12. dec.
    ·
    12. dec.
    ·
    En omsætning på 31K aktier og 200K i omsætning ville jeg ikke kalde at tage sig op 😉
    13. dec.
    ·
    13. dec.
    ·
    Fra nul er det op
  • 11. dec. · Redigeret
    ·
    11. dec. · Redigeret
    ·
    Dette er ikke facit, men min mening: Et shippingselskab, der over tid prissættes langt, langt under værdien af aktiverne, er pr. definition dårligt ledet. Så er spørgsmålet, hvad der kan gøres. Er der nogen som helst realistisk mulighed for at opnå ændringer i JIN? Eller er vi fanget med to valgmuligheder - tag det (dagens ledelse) eller lad det være (sælge aktierne)? Af forskellige grunde tror jeg, at man skal kunne klare at få fuldmagter fra over 2 millioner aktier. Det afhænger selvfølgelig af interessen fra minoritetsaktionærerne. Er dette nok?
    13. dec.
    ·
    13. dec.
    ·
    Gmmmt: Hvad skal der til: Du skal nok minimum mobilisere 10 %.. Så kan du fremsætte forslag om generalforsamling etc .
    for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    Meget har selvfølgelig ændret sig. Familien er ca. 18 år ældre siden Genco købte sig ind. Jinhui har oplevet 18 turbulente år med store ændringer i flådens størrelse og sammensætning. Selskabet har tabt en god del penge på at investere i brancher, de ikke har kompetence inden for, Verdens økopolitiske sammensætning er fuldstændig ændret, Miljøhensyn har slået kraftigt ind i shippingbranchen, Taiwan er endnu højere på agendaen i Kina, end det var for 20 år siden osv osv.. Men det ser stadig ud som om, familien er meget optaget af at bevare kontrol over selskabet. Og som du sikkert har erfaret i din tid som aktionær, de bruger ledige midler til at forny flåden og styrke balancen. og virker helt uinteresseret i at benytte aktiemarkedets muligheder til at øge kursen på aktierne gennem opkøb af aktier ved brug af selskabets penge.,
  • 10. dec.
    ·
    10. dec.
    ·
    Det bliver lidt spændende at se, hvad Jinhui med sine 3 Capesize (to indlejede) får ud af de meget høje Capesize-rater på dagens marked. Indekset falder nu, men har været over 5000 point i et stykke tid og over 4000 point i længere tid. Potentielt kan JIN have opnået stærke rater for de tre skibe.
  • 10. dec.
    ·
    10. dec.
    ·
    En udskiftning af flåden er en naturlig del af industriel shipping. Færre tons/mil skal ses i sammenhæng med, at de gamle skibe vil blive straffet både i indtjening og med kostbart vedligehold for at holdes i klasse. Nettoindtjeningen for rederiet vil derfor opretholdes over tid med lavere gennemsnitsalder, selvom antallet af ejede skibe kan reduceres i en periode, selv i «Asienfart». At rederiet vælger en forsigtig «gearing» med lav gældsgrad i et volatilt fragtmarked styrker langsigtetheden yderligere og lægger grundlaget for jævn afkastning til aktionærerne. Er du som aktionær ude efter kortsigtet «superafkastning» og stærkt stigende aktiekurs i takt med kortsigtet opgang i fragtraterne, så er dette ikke aktien for dig. Selv de «norske» selskaber har store bonusudbetalinger til ledelsen, som udvander aktionærerne, hver gang indtjeningen stiger brat, enten i form af aktieoptioner eller honorarer, så der er ingen forskel.
    10. dec.
    ·
    10. dec.
    ·
    Jeg vover påstanden om, at de fleste, som investerer i Jinhui, ved, at ledelsen ikke vil foretage tilbagekøb af aktier for at hæve aktiekursen. Du var åbenbart en af undtagelserne og føler dig snydt/svigtet. Men årsagen er jo, at du åbenbart ikke havde gjort dit hjemmearbejde, før du købte dig ind. Så bliver alle gentagelserne om, hvor mærkelige Jinhui-aktionærer er, lidt underlige, for at sige det forsigtigt.
    12. dec.
    ·
    12. dec.
    ·
    Igen disse kommentarer om at det er JEG, der er problemet her, ikke en ledelse som ødelægger aktionærværdier.
  • 9. dec.
    ·
    9. dec.
    ·
    Hvad tænker I? Køber de ét skib til prisen af 3 af de skibe, de solgte?
    12. dec.
    ·
    12. dec.
    ·
    Du tager fejl. De kontrollerer direkte og indirekte over 64%
    12. dec.
    12. dec.
    nå - ca 65 pct. råder de over som mirhra skriver
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2025 Q3-regnskab
21 dage siden
0,3065 NOK/aktie
Seneste udbytte
5,28 %Direkte afkast

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 12. dec. · Redigeret
    ·
    12. dec. · Redigeret
    ·
    At aktiekursen her målt mod indtjening og stålværdier burde være >NOK 10 og ikke 6 er ret indlysende sammenlignet med peers. Det er ikke facit, kun min mening. 🧐 Omsætningen ser ud til at tage sig op, så der er måske noget i det.
    12. dec.
    ·
    12. dec.
    ·
    En omsætning på 31K aktier og 200K i omsætning ville jeg ikke kalde at tage sig op 😉
    13. dec.
    ·
    13. dec.
    ·
    Fra nul er det op
  • 11. dec. · Redigeret
    ·
    11. dec. · Redigeret
    ·
    Dette er ikke facit, men min mening: Et shippingselskab, der over tid prissættes langt, langt under værdien af aktiverne, er pr. definition dårligt ledet. Så er spørgsmålet, hvad der kan gøres. Er der nogen som helst realistisk mulighed for at opnå ændringer i JIN? Eller er vi fanget med to valgmuligheder - tag det (dagens ledelse) eller lad det være (sælge aktierne)? Af forskellige grunde tror jeg, at man skal kunne klare at få fuldmagter fra over 2 millioner aktier. Det afhænger selvfølgelig af interessen fra minoritetsaktionærerne. Er dette nok?
    13. dec.
    ·
    13. dec.
    ·
    Gmmmt: Hvad skal der til: Du skal nok minimum mobilisere 10 %.. Så kan du fremsætte forslag om generalforsamling etc .
    for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    Meget har selvfølgelig ændret sig. Familien er ca. 18 år ældre siden Genco købte sig ind. Jinhui har oplevet 18 turbulente år med store ændringer i flådens størrelse og sammensætning. Selskabet har tabt en god del penge på at investere i brancher, de ikke har kompetence inden for, Verdens økopolitiske sammensætning er fuldstændig ændret, Miljøhensyn har slået kraftigt ind i shippingbranchen, Taiwan er endnu højere på agendaen i Kina, end det var for 20 år siden osv osv.. Men det ser stadig ud som om, familien er meget optaget af at bevare kontrol over selskabet. Og som du sikkert har erfaret i din tid som aktionær, de bruger ledige midler til at forny flåden og styrke balancen. og virker helt uinteresseret i at benytte aktiemarkedets muligheder til at øge kursen på aktierne gennem opkøb af aktier ved brug af selskabets penge.,
  • 10. dec.
    ·
    10. dec.
    ·
    Det bliver lidt spændende at se, hvad Jinhui med sine 3 Capesize (to indlejede) får ud af de meget høje Capesize-rater på dagens marked. Indekset falder nu, men har været over 5000 point i et stykke tid og over 4000 point i længere tid. Potentielt kan JIN have opnået stærke rater for de tre skibe.
  • 10. dec.
    ·
    10. dec.
    ·
    En udskiftning af flåden er en naturlig del af industriel shipping. Færre tons/mil skal ses i sammenhæng med, at de gamle skibe vil blive straffet både i indtjening og med kostbart vedligehold for at holdes i klasse. Nettoindtjeningen for rederiet vil derfor opretholdes over tid med lavere gennemsnitsalder, selvom antallet af ejede skibe kan reduceres i en periode, selv i «Asienfart». At rederiet vælger en forsigtig «gearing» med lav gældsgrad i et volatilt fragtmarked styrker langsigtetheden yderligere og lægger grundlaget for jævn afkastning til aktionærerne. Er du som aktionær ude efter kortsigtet «superafkastning» og stærkt stigende aktiekurs i takt med kortsigtet opgang i fragtraterne, så er dette ikke aktien for dig. Selv de «norske» selskaber har store bonusudbetalinger til ledelsen, som udvander aktionærerne, hver gang indtjeningen stiger brat, enten i form af aktieoptioner eller honorarer, så der er ingen forskel.
    10. dec.
    ·
    10. dec.
    ·
    Jeg vover påstanden om, at de fleste, som investerer i Jinhui, ved, at ledelsen ikke vil foretage tilbagekøb af aktier for at hæve aktiekursen. Du var åbenbart en af undtagelserne og føler dig snydt/svigtet. Men årsagen er jo, at du åbenbart ikke havde gjort dit hjemmearbejde, før du købte dig ind. Så bliver alle gentagelserne om, hvor mærkelige Jinhui-aktionærer er, lidt underlige, for at sige det forsigtigt.
    12. dec.
    ·
    12. dec.
    ·
    Igen disse kommentarer om at det er JEG, der er problemet her, ikke en ledelse som ødelægger aktionærværdier.
  • 9. dec.
    ·
    9. dec.
    ·
    Hvad tænker I? Køber de ét skib til prisen af 3 af de skibe, de solgte?
    12. dec.
    ·
    12. dec.
    ·
    Du tager fejl. De kontrollerer direkte og indirekte over 64%
    12. dec.
    12. dec.
    nå - ca 65 pct. råder de over som mirhra skriver
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antal
Køb
22.941
Sælg
Antal
5.000

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
1--
16--
100--
140--
668--
Højest
5,8
VWAP
-
Lavest
5,76
OmsætningAntal
0,1 8.737
VWAP
-
Højest
5,8
Lavest
5,76
OmsætningAntal
0,1 8.737

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
27. feb. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab27. nov.
2025 Q2-regnskab26. aug.
2025 Q1-regnskab26. maj
2024 Q4-regnskab27. feb.
2024 Q3-regnskab25. nov. 2024
Data hentes fra FactSet

Relaterede Produkter

2025 Q3-regnskab
21 dage siden

Nyheder

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
27. feb. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab27. nov.
2025 Q2-regnskab26. aug.
2025 Q1-regnskab26. maj
2024 Q4-regnskab27. feb.
2024 Q3-regnskab25. nov. 2024
Data hentes fra FactSet

Relaterede Produkter

0,3065 NOK/aktie
Seneste udbytte
5,28 %Direkte afkast

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 12. dec. · Redigeret
    ·
    12. dec. · Redigeret
    ·
    At aktiekursen her målt mod indtjening og stålværdier burde være >NOK 10 og ikke 6 er ret indlysende sammenlignet med peers. Det er ikke facit, kun min mening. 🧐 Omsætningen ser ud til at tage sig op, så der er måske noget i det.
    12. dec.
    ·
    12. dec.
    ·
    En omsætning på 31K aktier og 200K i omsætning ville jeg ikke kalde at tage sig op 😉
    13. dec.
    ·
    13. dec.
    ·
    Fra nul er det op
  • 11. dec. · Redigeret
    ·
    11. dec. · Redigeret
    ·
    Dette er ikke facit, men min mening: Et shippingselskab, der over tid prissættes langt, langt under værdien af aktiverne, er pr. definition dårligt ledet. Så er spørgsmålet, hvad der kan gøres. Er der nogen som helst realistisk mulighed for at opnå ændringer i JIN? Eller er vi fanget med to valgmuligheder - tag det (dagens ledelse) eller lad det være (sælge aktierne)? Af forskellige grunde tror jeg, at man skal kunne klare at få fuldmagter fra over 2 millioner aktier. Det afhænger selvfølgelig af interessen fra minoritetsaktionærerne. Er dette nok?
    13. dec.
    ·
    13. dec.
    ·
    Gmmmt: Hvad skal der til: Du skal nok minimum mobilisere 10 %.. Så kan du fremsætte forslag om generalforsamling etc .
    for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    Meget har selvfølgelig ændret sig. Familien er ca. 18 år ældre siden Genco købte sig ind. Jinhui har oplevet 18 turbulente år med store ændringer i flådens størrelse og sammensætning. Selskabet har tabt en god del penge på at investere i brancher, de ikke har kompetence inden for, Verdens økopolitiske sammensætning er fuldstændig ændret, Miljøhensyn har slået kraftigt ind i shippingbranchen, Taiwan er endnu højere på agendaen i Kina, end det var for 20 år siden osv osv.. Men det ser stadig ud som om, familien er meget optaget af at bevare kontrol over selskabet. Og som du sikkert har erfaret i din tid som aktionær, de bruger ledige midler til at forny flåden og styrke balancen. og virker helt uinteresseret i at benytte aktiemarkedets muligheder til at øge kursen på aktierne gennem opkøb af aktier ved brug af selskabets penge.,
  • 10. dec.
    ·
    10. dec.
    ·
    Det bliver lidt spændende at se, hvad Jinhui med sine 3 Capesize (to indlejede) får ud af de meget høje Capesize-rater på dagens marked. Indekset falder nu, men har været over 5000 point i et stykke tid og over 4000 point i længere tid. Potentielt kan JIN have opnået stærke rater for de tre skibe.
  • 10. dec.
    ·
    10. dec.
    ·
    En udskiftning af flåden er en naturlig del af industriel shipping. Færre tons/mil skal ses i sammenhæng med, at de gamle skibe vil blive straffet både i indtjening og med kostbart vedligehold for at holdes i klasse. Nettoindtjeningen for rederiet vil derfor opretholdes over tid med lavere gennemsnitsalder, selvom antallet af ejede skibe kan reduceres i en periode, selv i «Asienfart». At rederiet vælger en forsigtig «gearing» med lav gældsgrad i et volatilt fragtmarked styrker langsigtetheden yderligere og lægger grundlaget for jævn afkastning til aktionærerne. Er du som aktionær ude efter kortsigtet «superafkastning» og stærkt stigende aktiekurs i takt med kortsigtet opgang i fragtraterne, så er dette ikke aktien for dig. Selv de «norske» selskaber har store bonusudbetalinger til ledelsen, som udvander aktionærerne, hver gang indtjeningen stiger brat, enten i form af aktieoptioner eller honorarer, så der er ingen forskel.
    10. dec.
    ·
    10. dec.
    ·
    Jeg vover påstanden om, at de fleste, som investerer i Jinhui, ved, at ledelsen ikke vil foretage tilbagekøb af aktier for at hæve aktiekursen. Du var åbenbart en af undtagelserne og føler dig snydt/svigtet. Men årsagen er jo, at du åbenbart ikke havde gjort dit hjemmearbejde, før du købte dig ind. Så bliver alle gentagelserne om, hvor mærkelige Jinhui-aktionærer er, lidt underlige, for at sige det forsigtigt.
    12. dec.
    ·
    12. dec.
    ·
    Igen disse kommentarer om at det er JEG, der er problemet her, ikke en ledelse som ødelægger aktionærværdier.
  • 9. dec.
    ·
    9. dec.
    ·
    Hvad tænker I? Køber de ét skib til prisen af 3 af de skibe, de solgte?
    12. dec.
    ·
    12. dec.
    ·
    Du tager fejl. De kontrollerer direkte og indirekte over 64%
    12. dec.
    12. dec.
    nå - ca 65 pct. råder de over som mirhra skriver
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antal
Køb
22.941
Sælg
Antal
5.000

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
1--
16--
100--
140--
668--
Højest
5,8
VWAP
-
Lavest
5,76
OmsætningAntal
0,1 8.737
VWAP
-
Højest
5,8
Lavest
5,76
OmsætningAntal
0,1 8.737

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet