Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Norsk Titanium

Norsk Titanium

1,082NOK
-0,37% (-0,004)
Ved markedsluk
Højest1,090
Lavest1,052
Omsætning
2,2 MNOK
1,082NOK
-0,37% (-0,004)
Ved markedsluk
Højest1,090
Lavest1,052
Omsætning
2,2 MNOK

Norsk Titanium

Norsk Titanium

1,082NOK
-0,37% (-0,004)
Ved markedsluk
Højest1,090
Lavest1,052
Omsætning
2,2 MNOK
1,082NOK
-0,37% (-0,004)
Ved markedsluk
Højest1,090
Lavest1,052
Omsætning
2,2 MNOK

Norsk Titanium

Norsk Titanium

1,082NOK
-0,37% (-0,004)
Ved markedsluk
Højest1,090
Lavest1,052
Omsætning
2,2 MNOK
1,082NOK
-0,37% (-0,004)
Ved markedsluk
Højest1,090
Lavest1,052
Omsætning
2,2 MNOK
2025 Q3-regnskab
39 dage siden49 min

Ordredybde

NorwayEuronext Growth Oslo
Antal
Køb
907
Sælg
Antal
16.000

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
8.040--
134--
1.826--
2.265--
2.630--
Højest
1,09
VWAP
-
Lavest
1,052
OmsætningAntal
2,2 2.038.594
VWAP
-
Højest
1,09
Lavest
1,052
OmsætningAntal
2,2 2.038.594

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
26. feb. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab6. nov.
2025 Q2-regnskab20. aug.
2025 Q1-regnskab8. maj
2024 Q4-regnskab4. feb.
2024 Q3-regnskab30. okt. 2024
Data hentes fra FactSet, Quartr

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    En tålmodighedsprøve for mange nu, lidt stille og stagnerende her. Men jeg tænker, at et selskab, der er kommet i gang med produktion af dele og har fået så mange godkendelser inden for luftfart, olie og gas etc., må være et sikkert kort at investere i, og at nedsiden her er begrænset efterhånden. Jeg har troen, og julegaverne til konen og børnene bliver lidt sløje i år, da jeg ikke orker tanken om at sidde og se aktien skyde i vejret i løbet af næste år. Selv er jeg lidt opmærksom på, at Wave 3 kan blive gradvist priset ind i kursen, er nok ikke det i skrivende stund. Men den stiger nok ikke 200% eller 1000%, som mange "amatører" ofte tror i aktieverdenen, at når den endelige nyhed kommer, så er der "Sell on news"-tendenser. Langsigtet, folkens!
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Det er dette det handler om: At investere i noget man tror på, selvfølgelig gennem viden og indsigt. At investere handler om fremtiden, og jeg kan lide fremtiden sammen med NTI. Ønsker alle en god Jul, og et godt nyt aktiemarked i 2026.
  • for 3 dage siden · Redigeret
    ·
    for 3 dage siden · Redigeret
    ·
    Så finanskalenderen for NTI som blev offentliggjort - Q4 den 04.03.26 ?! - plejer de ikke at have det i februar? Eller køber de sig lidt tid? I så fald har de næsten 4 måneder til at lande Wave 3, det håber jeg de klarer, ellers går det helt galt….
    for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    Det seneste år er der kommet få nyheder fra NTI udover ved q-rapporter. Næsten kun emi nyheder…
  • for 3 dage siden
    ·
    for 3 dage siden
    ·
    Nogen som tror på en julegave fra NTI?
    for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    Der er vel ikke blevet noteret en eneste milepæl de sidste fire år i virksomheden, så, dream on!
  • 10. dec.
    ·
    10. dec.
    ·
    Kan nogen give en introduktion til hvad Wave3 er? Det ser ud som om, at alle taler om det, men ingen siger, hvad det er.
    10. dec. · Redigeret
    ·
    10. dec. · Redigeret
    ·
    Opsummering ved hjælp af NotebookLM: Hovedårsagen til forsinkelsen i Wave 3-programmet (den tredje produktionsordre fra Airbus) er knyttet til de strenge kvalificerings- og reguleringsprocesser i luftfartsindustrien, især fordi de aktuelle dele er mere kritiske end tidligere leverancer,. Dette indebærer flere specifikke udfordringer: 1. Delenes kritikalitet: Delene, der er inkluderet i Wave 3-ordren, er vurderet som mere kritiske end dem Norsk Titanium har leveret tidligere. 2. Regulatorisk godkendelse: Det øgede antal kritiske dele har tvunget Airbus til at bruge mere tid sammen med reguleringsmyndighederne for at sikre, at de er komfortable med hele pakken og anvendelsen. Denne proces er kompliceret og tager længere tid end forventet, hvilket afspejler de strenge regulerings-, ingeniør- og testprocesser i luftfarts- og forsvarsindustrien. 3. Behov for nye standarder: Selvom den fundamentale godkendelse er på plads, er det en udfordring at fortsætte med at godkende additivt producerede dele baseret på traditionelle metoder ("forging legacy"). Diskussionerne pågår derfor med Airbus og reguleringsmyndighederne (FAA og ESA) for at strømline processer og definere en tilgang baseret på additiv fremstilling fremover. 4. Administrative flaskehalse: Tidspunktet for godkendelserne er også blevet påvirket af, at papirarbejdet skal færdiggøres. Det blev blandt andet nævnt, at en "government shutdown" i USA midlertidigt påvirkede fremdriften i godkendelsesprocessen, da dette stoppede arbejdet med at få FAA og ESA til at samarbejde og blive enige. Den langsommere overgang af dele i kommerciel luftfart, inklusive forsinkelsen i Wave 3-programmet, førte til, at Norsk Titanium måtte nedjustere sine omsætningsprognoser for 2026,,. Selskabet arbejder nu på at accelerere kommerciel leverance for at reducere den tid, det tager at få dele fra udvikling til serieproduktion.
    for 3 dage siden · Redigeret
    ·
    for 3 dage siden · Redigeret
    ·
    Selskabet har haft ganske gode Q rapporter med guidance, men det har været lidt vanskeligt at følge processen, da der har været meget teknisk med alle godkendelser. Selskabet har fået en del kritik, fordi de har guidet for positivt og misset tidslinjen, dette skyldes nok meget, at processen for godkendelser og certifikater har taget længere tid, end hvad selskabet beregnede, den seneste tid har Aierbus og NTI samarbejdet, og en del af informationen er også kommet fra Aierbus, som også var med på NTI's Q3 fremlæggelse, hvilket giver troværdighed til informationsflowet, for øvrigt synes jeg, den nye CEO virker dygtig og nøgtern, men vi har ikke hørt så meget fra ham endnu. Tydelighed er vigtigt, især for at nye investorer skal føle sig sikre på, hvad de investerer i, her har mange selskaber, inklusive NTI, forbedringspotentiale.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2025 Q3-regnskab
39 dage siden49 min

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    En tålmodighedsprøve for mange nu, lidt stille og stagnerende her. Men jeg tænker, at et selskab, der er kommet i gang med produktion af dele og har fået så mange godkendelser inden for luftfart, olie og gas etc., må være et sikkert kort at investere i, og at nedsiden her er begrænset efterhånden. Jeg har troen, og julegaverne til konen og børnene bliver lidt sløje i år, da jeg ikke orker tanken om at sidde og se aktien skyde i vejret i løbet af næste år. Selv er jeg lidt opmærksom på, at Wave 3 kan blive gradvist priset ind i kursen, er nok ikke det i skrivende stund. Men den stiger nok ikke 200% eller 1000%, som mange "amatører" ofte tror i aktieverdenen, at når den endelige nyhed kommer, så er der "Sell on news"-tendenser. Langsigtet, folkens!
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Det er dette det handler om: At investere i noget man tror på, selvfølgelig gennem viden og indsigt. At investere handler om fremtiden, og jeg kan lide fremtiden sammen med NTI. Ønsker alle en god Jul, og et godt nyt aktiemarked i 2026.
  • for 3 dage siden · Redigeret
    ·
    for 3 dage siden · Redigeret
    ·
    Så finanskalenderen for NTI som blev offentliggjort - Q4 den 04.03.26 ?! - plejer de ikke at have det i februar? Eller køber de sig lidt tid? I så fald har de næsten 4 måneder til at lande Wave 3, det håber jeg de klarer, ellers går det helt galt….
    for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    Det seneste år er der kommet få nyheder fra NTI udover ved q-rapporter. Næsten kun emi nyheder…
  • for 3 dage siden
    ·
    for 3 dage siden
    ·
    Nogen som tror på en julegave fra NTI?
    for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    Der er vel ikke blevet noteret en eneste milepæl de sidste fire år i virksomheden, så, dream on!
  • 10. dec.
    ·
    10. dec.
    ·
    Kan nogen give en introduktion til hvad Wave3 er? Det ser ud som om, at alle taler om det, men ingen siger, hvad det er.
    10. dec. · Redigeret
    ·
    10. dec. · Redigeret
    ·
    Opsummering ved hjælp af NotebookLM: Hovedårsagen til forsinkelsen i Wave 3-programmet (den tredje produktionsordre fra Airbus) er knyttet til de strenge kvalificerings- og reguleringsprocesser i luftfartsindustrien, især fordi de aktuelle dele er mere kritiske end tidligere leverancer,. Dette indebærer flere specifikke udfordringer: 1. Delenes kritikalitet: Delene, der er inkluderet i Wave 3-ordren, er vurderet som mere kritiske end dem Norsk Titanium har leveret tidligere. 2. Regulatorisk godkendelse: Det øgede antal kritiske dele har tvunget Airbus til at bruge mere tid sammen med reguleringsmyndighederne for at sikre, at de er komfortable med hele pakken og anvendelsen. Denne proces er kompliceret og tager længere tid end forventet, hvilket afspejler de strenge regulerings-, ingeniør- og testprocesser i luftfarts- og forsvarsindustrien. 3. Behov for nye standarder: Selvom den fundamentale godkendelse er på plads, er det en udfordring at fortsætte med at godkende additivt producerede dele baseret på traditionelle metoder ("forging legacy"). Diskussionerne pågår derfor med Airbus og reguleringsmyndighederne (FAA og ESA) for at strømline processer og definere en tilgang baseret på additiv fremstilling fremover. 4. Administrative flaskehalse: Tidspunktet for godkendelserne er også blevet påvirket af, at papirarbejdet skal færdiggøres. Det blev blandt andet nævnt, at en "government shutdown" i USA midlertidigt påvirkede fremdriften i godkendelsesprocessen, da dette stoppede arbejdet med at få FAA og ESA til at samarbejde og blive enige. Den langsommere overgang af dele i kommerciel luftfart, inklusive forsinkelsen i Wave 3-programmet, førte til, at Norsk Titanium måtte nedjustere sine omsætningsprognoser for 2026,,. Selskabet arbejder nu på at accelerere kommerciel leverance for at reducere den tid, det tager at få dele fra udvikling til serieproduktion.
    for 3 dage siden · Redigeret
    ·
    for 3 dage siden · Redigeret
    ·
    Selskabet har haft ganske gode Q rapporter med guidance, men det har været lidt vanskeligt at følge processen, da der har været meget teknisk med alle godkendelser. Selskabet har fået en del kritik, fordi de har guidet for positivt og misset tidslinjen, dette skyldes nok meget, at processen for godkendelser og certifikater har taget længere tid, end hvad selskabet beregnede, den seneste tid har Aierbus og NTI samarbejdet, og en del af informationen er også kommet fra Aierbus, som også var med på NTI's Q3 fremlæggelse, hvilket giver troværdighed til informationsflowet, for øvrigt synes jeg, den nye CEO virker dygtig og nøgtern, men vi har ikke hørt så meget fra ham endnu. Tydelighed er vigtigt, især for at nye investorer skal føle sig sikre på, hvad de investerer i, her har mange selskaber, inklusive NTI, forbedringspotentiale.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

NorwayEuronext Growth Oslo
Antal
Køb
907
Sælg
Antal
16.000

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
8.040--
134--
1.826--
2.265--
2.630--
Højest
1,09
VWAP
-
Lavest
1,052
OmsætningAntal
2,2 2.038.594
VWAP
-
Højest
1,09
Lavest
1,052
OmsætningAntal
2,2 2.038.594

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
26. feb. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab6. nov.
2025 Q2-regnskab20. aug.
2025 Q1-regnskab8. maj
2024 Q4-regnskab4. feb.
2024 Q3-regnskab30. okt. 2024
Data hentes fra FactSet, Quartr

Relaterede Produkter

2025 Q3-regnskab
39 dage siden49 min

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q4-regnskab
26. feb. 2026
Tidligere begivenheder
2025 Q3-regnskab6. nov.
2025 Q2-regnskab20. aug.
2025 Q1-regnskab8. maj
2024 Q4-regnskab4. feb.
2024 Q3-regnskab30. okt. 2024
Data hentes fra FactSet, Quartr

Relaterede Produkter

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    En tålmodighedsprøve for mange nu, lidt stille og stagnerende her. Men jeg tænker, at et selskab, der er kommet i gang med produktion af dele og har fået så mange godkendelser inden for luftfart, olie og gas etc., må være et sikkert kort at investere i, og at nedsiden her er begrænset efterhånden. Jeg har troen, og julegaverne til konen og børnene bliver lidt sløje i år, da jeg ikke orker tanken om at sidde og se aktien skyde i vejret i løbet af næste år. Selv er jeg lidt opmærksom på, at Wave 3 kan blive gradvist priset ind i kursen, er nok ikke det i skrivende stund. Men den stiger nok ikke 200% eller 1000%, som mange "amatører" ofte tror i aktieverdenen, at når den endelige nyhed kommer, så er der "Sell on news"-tendenser. Langsigtet, folkens!
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Det er dette det handler om: At investere i noget man tror på, selvfølgelig gennem viden og indsigt. At investere handler om fremtiden, og jeg kan lide fremtiden sammen med NTI. Ønsker alle en god Jul, og et godt nyt aktiemarked i 2026.
  • for 3 dage siden · Redigeret
    ·
    for 3 dage siden · Redigeret
    ·
    Så finanskalenderen for NTI som blev offentliggjort - Q4 den 04.03.26 ?! - plejer de ikke at have det i februar? Eller køber de sig lidt tid? I så fald har de næsten 4 måneder til at lande Wave 3, det håber jeg de klarer, ellers går det helt galt….
    for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    Det seneste år er der kommet få nyheder fra NTI udover ved q-rapporter. Næsten kun emi nyheder…
  • for 3 dage siden
    ·
    for 3 dage siden
    ·
    Nogen som tror på en julegave fra NTI?
    for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    Der er vel ikke blevet noteret en eneste milepæl de sidste fire år i virksomheden, så, dream on!
  • 10. dec.
    ·
    10. dec.
    ·
    Kan nogen give en introduktion til hvad Wave3 er? Det ser ud som om, at alle taler om det, men ingen siger, hvad det er.
    10. dec. · Redigeret
    ·
    10. dec. · Redigeret
    ·
    Opsummering ved hjælp af NotebookLM: Hovedårsagen til forsinkelsen i Wave 3-programmet (den tredje produktionsordre fra Airbus) er knyttet til de strenge kvalificerings- og reguleringsprocesser i luftfartsindustrien, især fordi de aktuelle dele er mere kritiske end tidligere leverancer,. Dette indebærer flere specifikke udfordringer: 1. Delenes kritikalitet: Delene, der er inkluderet i Wave 3-ordren, er vurderet som mere kritiske end dem Norsk Titanium har leveret tidligere. 2. Regulatorisk godkendelse: Det øgede antal kritiske dele har tvunget Airbus til at bruge mere tid sammen med reguleringsmyndighederne for at sikre, at de er komfortable med hele pakken og anvendelsen. Denne proces er kompliceret og tager længere tid end forventet, hvilket afspejler de strenge regulerings-, ingeniør- og testprocesser i luftfarts- og forsvarsindustrien. 3. Behov for nye standarder: Selvom den fundamentale godkendelse er på plads, er det en udfordring at fortsætte med at godkende additivt producerede dele baseret på traditionelle metoder ("forging legacy"). Diskussionerne pågår derfor med Airbus og reguleringsmyndighederne (FAA og ESA) for at strømline processer og definere en tilgang baseret på additiv fremstilling fremover. 4. Administrative flaskehalse: Tidspunktet for godkendelserne er også blevet påvirket af, at papirarbejdet skal færdiggøres. Det blev blandt andet nævnt, at en "government shutdown" i USA midlertidigt påvirkede fremdriften i godkendelsesprocessen, da dette stoppede arbejdet med at få FAA og ESA til at samarbejde og blive enige. Den langsommere overgang af dele i kommerciel luftfart, inklusive forsinkelsen i Wave 3-programmet, førte til, at Norsk Titanium måtte nedjustere sine omsætningsprognoser for 2026,,. Selskabet arbejder nu på at accelerere kommerciel leverance for at reducere den tid, det tager at få dele fra udvikling til serieproduktion.
    for 3 dage siden · Redigeret
    ·
    for 3 dage siden · Redigeret
    ·
    Selskabet har haft ganske gode Q rapporter med guidance, men det har været lidt vanskeligt at følge processen, da der har været meget teknisk med alle godkendelser. Selskabet har fået en del kritik, fordi de har guidet for positivt og misset tidslinjen, dette skyldes nok meget, at processen for godkendelser og certifikater har taget længere tid, end hvad selskabet beregnede, den seneste tid har Aierbus og NTI samarbejdet, og en del af informationen er også kommet fra Aierbus, som også var med på NTI's Q3 fremlæggelse, hvilket giver troværdighed til informationsflowet, for øvrigt synes jeg, den nye CEO virker dygtig og nøgtern, men vi har ikke hørt så meget fra ham endnu. Tydelighed er vigtigt, især for at nye investorer skal føle sig sikre på, hvad de investerer i, her har mange selskaber, inklusive NTI, forbedringspotentiale.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

NorwayEuronext Growth Oslo
Antal
Køb
907
Sælg
Antal
16.000

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
8.040--
134--
1.826--
2.265--
2.630--
Højest
1,09
VWAP
-
Lavest
1,052
OmsætningAntal
2,2 2.038.594
VWAP
-
Højest
1,09
Lavest
1,052
OmsætningAntal
2,2 2.038.594

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet