Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Norsk Titanium

Norsk Titanium

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

46 dage siden

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
1--
73.883--
3.000--
1.884--
233--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 H2-regnskab
16. apr.
2025 Q4-regnskab
25. feb.
2025 Q3-regnskab
6. nov. 2025
2025 H1-regnskab
20. aug. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 12 timer siden
    ·
    Da kursen stod omkring 1,2kr og jeg mente denne skulle ned, var der mange som var stærkt uenige. I dag er kursen dykket under emissionskursen på 1kr og der er ingen ende i sigte. Da jeg tidligere mente det ville komme en emission afviste mange dette og henviste til aftaler, kommende indtægter som ville fjerne behov for emission og forventninger om at kursen skulle kraftigt op. Emissionen kom. Kursen faldt, og bunden er stadig ikke nået..
    7 timer siden · Redigeret
    ·
    #Hatch af og til må man indrømme og give andre kred for at have ret, ref thenordic. "Konkurs worst case", ja til en vis grad. Det kommer bare an på, hvornår du erklærer selskaber konkurs, eller hvor længe du skal emittere. Ref morrow. "Så måske alle havde tabt mindre, hvis Nti gik konkurs i 2023, i stedet for i 2028"? Så hvad er worst case? Nu tror jeg Nti er over det værste, men de er uanset hvad alt for dårlige til at sælge ind, de seneste måneders nyheder. Ja, det rammer alle både kortsigtet (med flere aktier end nødvendigt) og langsigtet. Konklusionen er selvfølgelig en dårlig og for lavt gennemført emission. Her må bestyrelsen/største aktionærer tage skylden. Medmindre store aktionærer er tilfredse med at berige sig med flere aktier til lav kurs??? Ja, jeg mener emissionen på 1 kr, var dårligt sat og afspejler ikke, hvor langt Nti er kommet. I modsat fald bliver aktionærerne holdt for nar. Vi ses ved næste nyhed/meddelelse.
  • 12 timer siden
    ·
    Dette var jo også en god nyhed, selv om det ikke er i direkte sammenhæng med NTI. Men så kan vi i hvert fald have vores aktier på en ASK-konto, det passer jo fint når kursen skal opad efterhånden: Regeringen foreslår at udvide ordningen med aktiesparekonto Regeringen foreslår at udvide spareordningen aktiesparekonto (ASK) til at omfatte aktier og egenkapitalbeviser, der handles på Euronext Growth. Det er en markedsplads for mindre selskaber på Oslo Børs. I dag skal aktier og egenkapitalbeviser være børsnoterede for at kunne ejes gennem en aktiesparekonto. Det fremgår af et forslag fra finansministeriet, som i dag sendes i høring. Målet er ifølge regeringen at gøre ASK-ordningen mere fleksibel og vil i højere grad lette øget kapitaladgang for mindre nystartede virksomheder. Fordelen ved at spare inden for ordningen er, at skat på gevinster ikke skal betales, før gevinsten tages ud af kontoen. Høringsfristen er den 3. august, mens den udvidede ordning foreslås at gælde fra den 1. januar næste år. Ministeriet undersøger også, om ordningen med aktiesparekonto kan udvides til også at omfatte investeringer i obligationer, rentefonde og kombinationsfonde, men har ikke konkluderet.
    10 timer siden
    ·
    Fordelen ved at spare inden for ordningen er, at skat på gevinster ikke skal betales, før gevinsten tages ud af kontoen. Det er jo en smuk tanke med skatteudsættelse, så længe man har skattepligtig gevinst. Vigtigt at bemærke, at en sådan form for binding med skatteudsættelse som belønning (og lavere skatteprocent som gulerod), bygger på tanken om, at man får gevinst - at det "skal" gå op. Hvis der kommer et krak eller en langvarig nedgang (og flertallet af småsparere taber penge), indebærer skatteudsættelsen, at man heller ikke får trukket tabet fra, før det realiseres.
  • 13 timer siden
    ·
    Ser i hvert fald ud som om man får fyldt op til en god kurs, når feriepengene kommer. Bliver muligvis sidste chance nu.
    12 timer siden
    ·
    Jeg håber du har ret men, den har vi vel måske hørt et par gange før.
  • 13 timer siden
    ·
    Så købte jeg en del aktier til 1 kr netop. Jeg tror, det er mig, der købte det meste. Nogle ramte stop loss. Jeg er tilfreds. Jeg tænker, aktien går op til 1,20-1,30, når salgspresset er færdigt.
    12 timer siden
    ·
    Tillykke til jer som har midler til overs og får købt til 1 kr
  • 15 timer siden
    ·
    Tar fyr endelig nu
    12 timer siden
    ·
    Gå i seng hvis du ikke vil læse, det er dig der piller ved absolut ingenting. Men du har ret i ordbogen, Hein Ecken og jeg burde virkelig have brugt dine ordvalg. Men hvis du ikke forstod hvad vi mente, er det virkelig dig der er noget galt med. Vores sag handler om nøjagtig det samme.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

46 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 12 timer siden
    ·
    Da kursen stod omkring 1,2kr og jeg mente denne skulle ned, var der mange som var stærkt uenige. I dag er kursen dykket under emissionskursen på 1kr og der er ingen ende i sigte. Da jeg tidligere mente det ville komme en emission afviste mange dette og henviste til aftaler, kommende indtægter som ville fjerne behov for emission og forventninger om at kursen skulle kraftigt op. Emissionen kom. Kursen faldt, og bunden er stadig ikke nået..
    7 timer siden · Redigeret
    ·
    #Hatch af og til må man indrømme og give andre kred for at have ret, ref thenordic. "Konkurs worst case", ja til en vis grad. Det kommer bare an på, hvornår du erklærer selskaber konkurs, eller hvor længe du skal emittere. Ref morrow. "Så måske alle havde tabt mindre, hvis Nti gik konkurs i 2023, i stedet for i 2028"? Så hvad er worst case? Nu tror jeg Nti er over det værste, men de er uanset hvad alt for dårlige til at sælge ind, de seneste måneders nyheder. Ja, det rammer alle både kortsigtet (med flere aktier end nødvendigt) og langsigtet. Konklusionen er selvfølgelig en dårlig og for lavt gennemført emission. Her må bestyrelsen/største aktionærer tage skylden. Medmindre store aktionærer er tilfredse med at berige sig med flere aktier til lav kurs??? Ja, jeg mener emissionen på 1 kr, var dårligt sat og afspejler ikke, hvor langt Nti er kommet. I modsat fald bliver aktionærerne holdt for nar. Vi ses ved næste nyhed/meddelelse.
  • 12 timer siden
    ·
    Dette var jo også en god nyhed, selv om det ikke er i direkte sammenhæng med NTI. Men så kan vi i hvert fald have vores aktier på en ASK-konto, det passer jo fint når kursen skal opad efterhånden: Regeringen foreslår at udvide ordningen med aktiesparekonto Regeringen foreslår at udvide spareordningen aktiesparekonto (ASK) til at omfatte aktier og egenkapitalbeviser, der handles på Euronext Growth. Det er en markedsplads for mindre selskaber på Oslo Børs. I dag skal aktier og egenkapitalbeviser være børsnoterede for at kunne ejes gennem en aktiesparekonto. Det fremgår af et forslag fra finansministeriet, som i dag sendes i høring. Målet er ifølge regeringen at gøre ASK-ordningen mere fleksibel og vil i højere grad lette øget kapitaladgang for mindre nystartede virksomheder. Fordelen ved at spare inden for ordningen er, at skat på gevinster ikke skal betales, før gevinsten tages ud af kontoen. Høringsfristen er den 3. august, mens den udvidede ordning foreslås at gælde fra den 1. januar næste år. Ministeriet undersøger også, om ordningen med aktiesparekonto kan udvides til også at omfatte investeringer i obligationer, rentefonde og kombinationsfonde, men har ikke konkluderet.
    10 timer siden
    ·
    Fordelen ved at spare inden for ordningen er, at skat på gevinster ikke skal betales, før gevinsten tages ud af kontoen. Det er jo en smuk tanke med skatteudsættelse, så længe man har skattepligtig gevinst. Vigtigt at bemærke, at en sådan form for binding med skatteudsættelse som belønning (og lavere skatteprocent som gulerod), bygger på tanken om, at man får gevinst - at det "skal" gå op. Hvis der kommer et krak eller en langvarig nedgang (og flertallet af småsparere taber penge), indebærer skatteudsættelsen, at man heller ikke får trukket tabet fra, før det realiseres.
  • 13 timer siden
    ·
    Ser i hvert fald ud som om man får fyldt op til en god kurs, når feriepengene kommer. Bliver muligvis sidste chance nu.
    12 timer siden
    ·
    Jeg håber du har ret men, den har vi vel måske hørt et par gange før.
  • 13 timer siden
    ·
    Så købte jeg en del aktier til 1 kr netop. Jeg tror, det er mig, der købte det meste. Nogle ramte stop loss. Jeg er tilfreds. Jeg tænker, aktien går op til 1,20-1,30, når salgspresset er færdigt.
    12 timer siden
    ·
    Tillykke til jer som har midler til overs og får købt til 1 kr
  • 15 timer siden
    ·
    Tar fyr endelig nu
    12 timer siden
    ·
    Gå i seng hvis du ikke vil læse, det er dig der piller ved absolut ingenting. Men du har ret i ordbogen, Hein Ecken og jeg burde virkelig have brugt dine ordvalg. Men hvis du ikke forstod hvad vi mente, er det virkelig dig der er noget galt med. Vores sag handler om nøjagtig det samme.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
1--
73.883--
3.000--
1.884--
233--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 H2-regnskab
16. apr.
2025 Q4-regnskab
25. feb.
2025 Q3-regnskab
6. nov. 2025
2025 H1-regnskab
20. aug. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

46 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 H2-regnskab
16. apr.
2025 Q4-regnskab
25. feb.
2025 Q3-regnskab
6. nov. 2025
2025 H1-regnskab
20. aug. 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 12 timer siden
    ·
    Da kursen stod omkring 1,2kr og jeg mente denne skulle ned, var der mange som var stærkt uenige. I dag er kursen dykket under emissionskursen på 1kr og der er ingen ende i sigte. Da jeg tidligere mente det ville komme en emission afviste mange dette og henviste til aftaler, kommende indtægter som ville fjerne behov for emission og forventninger om at kursen skulle kraftigt op. Emissionen kom. Kursen faldt, og bunden er stadig ikke nået..
    7 timer siden · Redigeret
    ·
    #Hatch af og til må man indrømme og give andre kred for at have ret, ref thenordic. "Konkurs worst case", ja til en vis grad. Det kommer bare an på, hvornår du erklærer selskaber konkurs, eller hvor længe du skal emittere. Ref morrow. "Så måske alle havde tabt mindre, hvis Nti gik konkurs i 2023, i stedet for i 2028"? Så hvad er worst case? Nu tror jeg Nti er over det værste, men de er uanset hvad alt for dårlige til at sælge ind, de seneste måneders nyheder. Ja, det rammer alle både kortsigtet (med flere aktier end nødvendigt) og langsigtet. Konklusionen er selvfølgelig en dårlig og for lavt gennemført emission. Her må bestyrelsen/største aktionærer tage skylden. Medmindre store aktionærer er tilfredse med at berige sig med flere aktier til lav kurs??? Ja, jeg mener emissionen på 1 kr, var dårligt sat og afspejler ikke, hvor langt Nti er kommet. I modsat fald bliver aktionærerne holdt for nar. Vi ses ved næste nyhed/meddelelse.
  • 12 timer siden
    ·
    Dette var jo også en god nyhed, selv om det ikke er i direkte sammenhæng med NTI. Men så kan vi i hvert fald have vores aktier på en ASK-konto, det passer jo fint når kursen skal opad efterhånden: Regeringen foreslår at udvide ordningen med aktiesparekonto Regeringen foreslår at udvide spareordningen aktiesparekonto (ASK) til at omfatte aktier og egenkapitalbeviser, der handles på Euronext Growth. Det er en markedsplads for mindre selskaber på Oslo Børs. I dag skal aktier og egenkapitalbeviser være børsnoterede for at kunne ejes gennem en aktiesparekonto. Det fremgår af et forslag fra finansministeriet, som i dag sendes i høring. Målet er ifølge regeringen at gøre ASK-ordningen mere fleksibel og vil i højere grad lette øget kapitaladgang for mindre nystartede virksomheder. Fordelen ved at spare inden for ordningen er, at skat på gevinster ikke skal betales, før gevinsten tages ud af kontoen. Høringsfristen er den 3. august, mens den udvidede ordning foreslås at gælde fra den 1. januar næste år. Ministeriet undersøger også, om ordningen med aktiesparekonto kan udvides til også at omfatte investeringer i obligationer, rentefonde og kombinationsfonde, men har ikke konkluderet.
    10 timer siden
    ·
    Fordelen ved at spare inden for ordningen er, at skat på gevinster ikke skal betales, før gevinsten tages ud af kontoen. Det er jo en smuk tanke med skatteudsættelse, så længe man har skattepligtig gevinst. Vigtigt at bemærke, at en sådan form for binding med skatteudsættelse som belønning (og lavere skatteprocent som gulerod), bygger på tanken om, at man får gevinst - at det "skal" gå op. Hvis der kommer et krak eller en langvarig nedgang (og flertallet af småsparere taber penge), indebærer skatteudsættelsen, at man heller ikke får trukket tabet fra, før det realiseres.
  • 13 timer siden
    ·
    Ser i hvert fald ud som om man får fyldt op til en god kurs, når feriepengene kommer. Bliver muligvis sidste chance nu.
    12 timer siden
    ·
    Jeg håber du har ret men, den har vi vel måske hørt et par gange før.
  • 13 timer siden
    ·
    Så købte jeg en del aktier til 1 kr netop. Jeg tror, det er mig, der købte det meste. Nogle ramte stop loss. Jeg er tilfreds. Jeg tænker, aktien går op til 1,20-1,30, når salgspresset er færdigt.
    12 timer siden
    ·
    Tillykke til jer som har midler til overs og får købt til 1 kr
  • 15 timer siden
    ·
    Tar fyr endelig nu
    12 timer siden
    ·
    Gå i seng hvis du ikke vil læse, det er dig der piller ved absolut ingenting. Men du har ret i ordbogen, Hein Ecken og jeg burde virkelig have brugt dine ordvalg. Men hvis du ikke forstod hvad vi mente, er det virkelig dig der er noget galt med. Vores sag handler om nøjagtig det samme.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
1--
73.883--
3.000--
1.884--
233--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet