Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Norsk Titanium

Norsk Titanium

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

51 dage siden

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 H2-regnskab
16. apr.
2025 Q4-regnskab
25. feb.
2025 Q3-regnskab
6. nov. 2025
2025 H1-regnskab
20. aug. 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 2 timer siden
    ·
    Norsk Titanium – Er markedet ved at vågne? ✈️⚙️🚀 Jeg synes Norsk Titanium er et af de mest spændende industricases på Oslo Børs. Efter mange år med teknologiudvikling ser det endelig ud til, at selskabet er på vej ind i en fase, hvor kommercialisering kan tage fart. De triggere jeg følger: ✈️ Flere kontrakter med Airbus og Boeing Selskabet har allerede taget vigtige skridt ind i luftfartsindustrien. Nye produktionskontrakter vil være en stærk bekræftelse på, at teknologien bliver taget i brug i større skala. 🛡️ Forsvarsmarkedet Behovet for hurtig produktion af avancerede titankomponenter stiger. Samarbejde inden for forsvar kan blive et stort vækstområde de næste år. 🏭 Øget produktionskapacitet Når produktionen skaleres op, og fabrikkerne udnyttes bedre, kan både omsætning og marginer forbedres betydeligt. 📈 Vejen mod lønsomhed Det vigtigste bliver at vise jævn indtægtsvækst og stadig bedre pengestrøm. Markedet plejer at belønne selskaber, der går fra udvikling til kommerciel drift. 🌍 Et voksende marked Additiv produktion af titan kan reducere materialespild, omkostninger og leveringstid. Det gør teknologien attraktiv både inden for luftfart, forsvar og andre højteknologiske industrier. 🤝 Nye industrielle samarbejder Flere strategiske partnerskaber kan give øget troværdighed og åbne døren til nye kunder og markeder. Der er stadig risiko. Norsk Titanium skal vise, at de kan omsætte teknologien til stabile indtægter og lønsom vækst. Men hvis de lykkes med dette, tror jeg, at dagens værdiansættelse kan se helt anderledes ud om nogle år. Jeg vælger at være tålmodig. Jeg tror, additiv produktion af titan har et stort langsigtet potentiale, og Norsk Titanium kan være godt positioneret, hvis udviklingen fortsætter i den rigtige retning. Ikke et købsråd – bare mine egne tanker som aktionær. ✈️📈🚀
    1 min. siden
    ·
    Meget enig her, kan tilføje at selskabet skal gå i break even på 25 % af produktionskapaciteten, risikoen her må kun være at dette tager længere tid end forventet og at de har brug for flere penge, men jeg tror nu at selskabet bare vil tjene flere penge jo længere frem i tiden vi kommer, konkurs er vel ikke et tema.
  • 5 timer siden
    ·
    Med en så lav kurs som nu (konsensus her på forummet), hvorfor, eller hvornår vil nogen prøve at købe hele selskabet og tvangsindløse os småsparere?
    3 timer siden
    ·
    At selskabet er attraktivt, er der ingen tvivl om, de store ejere her ved godt, hvad de ejer, det er derfor de sidder standhaftigt og sluger emissioner som jordbær, NTI er nok ikke på udsalg.
  • for 3 dage siden
    ·
    Hvad tænker I medaktionærer om en evt. fortegningsemission? Tegne sig for det man kan, eller har I nok aktier her? Selv er jeg lidt i tvivl her...
    22 timer siden
    ·
    Hvem sælger for under kronen? Er det med overlæg for at aflyse rep, emission?
  • for 3 dage siden
    ·
    Kan nogen kort oversætte, hvad han siger fra 8:15 Folk ser også ud til at skulle have tillid til dette firma? https://tv.finansavisen.no/nb/watch/7666?zephr_sso_ott=5pr1pV
    for 2 dage siden
    ·
    Meget snak om Airbus og Boeing, men også lidt om forsvarsindustrien og semiconductors. De har nok kapacitet til at modtage nye ordrer, og regner med cash break even i 2028.
  • for 3 dage siden
    ·
    Endnu en generalforsamling - 2. juli
    for 3 dage siden
    ·
    Det er ikke ligefrem nogen nyhed så. Men Tranche 2 skal godkendes, (man burde kunne regne med det). Derudover skal det besluttes, om reparationsemissionen skal gennemføres eller annulleres. (Håber Kvarken er stolt over grammatikken)
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

51 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 2 timer siden
    ·
    Norsk Titanium – Er markedet ved at vågne? ✈️⚙️🚀 Jeg synes Norsk Titanium er et af de mest spændende industricases på Oslo Børs. Efter mange år med teknologiudvikling ser det endelig ud til, at selskabet er på vej ind i en fase, hvor kommercialisering kan tage fart. De triggere jeg følger: ✈️ Flere kontrakter med Airbus og Boeing Selskabet har allerede taget vigtige skridt ind i luftfartsindustrien. Nye produktionskontrakter vil være en stærk bekræftelse på, at teknologien bliver taget i brug i større skala. 🛡️ Forsvarsmarkedet Behovet for hurtig produktion af avancerede titankomponenter stiger. Samarbejde inden for forsvar kan blive et stort vækstområde de næste år. 🏭 Øget produktionskapacitet Når produktionen skaleres op, og fabrikkerne udnyttes bedre, kan både omsætning og marginer forbedres betydeligt. 📈 Vejen mod lønsomhed Det vigtigste bliver at vise jævn indtægtsvækst og stadig bedre pengestrøm. Markedet plejer at belønne selskaber, der går fra udvikling til kommerciel drift. 🌍 Et voksende marked Additiv produktion af titan kan reducere materialespild, omkostninger og leveringstid. Det gør teknologien attraktiv både inden for luftfart, forsvar og andre højteknologiske industrier. 🤝 Nye industrielle samarbejder Flere strategiske partnerskaber kan give øget troværdighed og åbne døren til nye kunder og markeder. Der er stadig risiko. Norsk Titanium skal vise, at de kan omsætte teknologien til stabile indtægter og lønsom vækst. Men hvis de lykkes med dette, tror jeg, at dagens værdiansættelse kan se helt anderledes ud om nogle år. Jeg vælger at være tålmodig. Jeg tror, additiv produktion af titan har et stort langsigtet potentiale, og Norsk Titanium kan være godt positioneret, hvis udviklingen fortsætter i den rigtige retning. Ikke et købsråd – bare mine egne tanker som aktionær. ✈️📈🚀
    1 min. siden
    ·
    Meget enig her, kan tilføje at selskabet skal gå i break even på 25 % af produktionskapaciteten, risikoen her må kun være at dette tager længere tid end forventet og at de har brug for flere penge, men jeg tror nu at selskabet bare vil tjene flere penge jo længere frem i tiden vi kommer, konkurs er vel ikke et tema.
  • 5 timer siden
    ·
    Med en så lav kurs som nu (konsensus her på forummet), hvorfor, eller hvornår vil nogen prøve at købe hele selskabet og tvangsindløse os småsparere?
    3 timer siden
    ·
    At selskabet er attraktivt, er der ingen tvivl om, de store ejere her ved godt, hvad de ejer, det er derfor de sidder standhaftigt og sluger emissioner som jordbær, NTI er nok ikke på udsalg.
  • for 3 dage siden
    ·
    Hvad tænker I medaktionærer om en evt. fortegningsemission? Tegne sig for det man kan, eller har I nok aktier her? Selv er jeg lidt i tvivl her...
    22 timer siden
    ·
    Hvem sælger for under kronen? Er det med overlæg for at aflyse rep, emission?
  • for 3 dage siden
    ·
    Kan nogen kort oversætte, hvad han siger fra 8:15 Folk ser også ud til at skulle have tillid til dette firma? https://tv.finansavisen.no/nb/watch/7666?zephr_sso_ott=5pr1pV
    for 2 dage siden
    ·
    Meget snak om Airbus og Boeing, men også lidt om forsvarsindustrien og semiconductors. De har nok kapacitet til at modtage nye ordrer, og regner med cash break even i 2028.
  • for 3 dage siden
    ·
    Endnu en generalforsamling - 2. juli
    for 3 dage siden
    ·
    Det er ikke ligefrem nogen nyhed så. Men Tranche 2 skal godkendes, (man burde kunne regne med det). Derudover skal det besluttes, om reparationsemissionen skal gennemføres eller annulleres. (Håber Kvarken er stolt over grammatikken)
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 H2-regnskab
16. apr.
2025 Q4-regnskab
25. feb.
2025 Q3-regnskab
6. nov. 2025
2025 H1-regnskab
20. aug. 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

51 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
19. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
7. maj
2025 H2-regnskab
16. apr.
2025 Q4-regnskab
25. feb.
2025 Q3-regnskab
6. nov. 2025
2025 H1-regnskab
20. aug. 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 2 timer siden
    ·
    Norsk Titanium – Er markedet ved at vågne? ✈️⚙️🚀 Jeg synes Norsk Titanium er et af de mest spændende industricases på Oslo Børs. Efter mange år med teknologiudvikling ser det endelig ud til, at selskabet er på vej ind i en fase, hvor kommercialisering kan tage fart. De triggere jeg følger: ✈️ Flere kontrakter med Airbus og Boeing Selskabet har allerede taget vigtige skridt ind i luftfartsindustrien. Nye produktionskontrakter vil være en stærk bekræftelse på, at teknologien bliver taget i brug i større skala. 🛡️ Forsvarsmarkedet Behovet for hurtig produktion af avancerede titankomponenter stiger. Samarbejde inden for forsvar kan blive et stort vækstområde de næste år. 🏭 Øget produktionskapacitet Når produktionen skaleres op, og fabrikkerne udnyttes bedre, kan både omsætning og marginer forbedres betydeligt. 📈 Vejen mod lønsomhed Det vigtigste bliver at vise jævn indtægtsvækst og stadig bedre pengestrøm. Markedet plejer at belønne selskaber, der går fra udvikling til kommerciel drift. 🌍 Et voksende marked Additiv produktion af titan kan reducere materialespild, omkostninger og leveringstid. Det gør teknologien attraktiv både inden for luftfart, forsvar og andre højteknologiske industrier. 🤝 Nye industrielle samarbejder Flere strategiske partnerskaber kan give øget troværdighed og åbne døren til nye kunder og markeder. Der er stadig risiko. Norsk Titanium skal vise, at de kan omsætte teknologien til stabile indtægter og lønsom vækst. Men hvis de lykkes med dette, tror jeg, at dagens værdiansættelse kan se helt anderledes ud om nogle år. Jeg vælger at være tålmodig. Jeg tror, additiv produktion af titan har et stort langsigtet potentiale, og Norsk Titanium kan være godt positioneret, hvis udviklingen fortsætter i den rigtige retning. Ikke et købsråd – bare mine egne tanker som aktionær. ✈️📈🚀
    1 min. siden
    ·
    Meget enig her, kan tilføje at selskabet skal gå i break even på 25 % af produktionskapaciteten, risikoen her må kun være at dette tager længere tid end forventet og at de har brug for flere penge, men jeg tror nu at selskabet bare vil tjene flere penge jo længere frem i tiden vi kommer, konkurs er vel ikke et tema.
  • 5 timer siden
    ·
    Med en så lav kurs som nu (konsensus her på forummet), hvorfor, eller hvornår vil nogen prøve at købe hele selskabet og tvangsindløse os småsparere?
    3 timer siden
    ·
    At selskabet er attraktivt, er der ingen tvivl om, de store ejere her ved godt, hvad de ejer, det er derfor de sidder standhaftigt og sluger emissioner som jordbær, NTI er nok ikke på udsalg.
  • for 3 dage siden
    ·
    Hvad tænker I medaktionærer om en evt. fortegningsemission? Tegne sig for det man kan, eller har I nok aktier her? Selv er jeg lidt i tvivl her...
    22 timer siden
    ·
    Hvem sælger for under kronen? Er det med overlæg for at aflyse rep, emission?
  • for 3 dage siden
    ·
    Kan nogen kort oversætte, hvad han siger fra 8:15 Folk ser også ud til at skulle have tillid til dette firma? https://tv.finansavisen.no/nb/watch/7666?zephr_sso_ott=5pr1pV
    for 2 dage siden
    ·
    Meget snak om Airbus og Boeing, men også lidt om forsvarsindustrien og semiconductors. De har nok kapacitet til at modtage nye ordrer, og regner med cash break even i 2028.
  • for 3 dage siden
    ·
    Endnu en generalforsamling - 2. juli
    for 3 dage siden
    ·
    Det er ikke ligefrem nogen nyhed så. Men Tranche 2 skal godkendes, (man burde kunne regne med det). Derudover skal det besluttes, om reparationsemissionen skal gennemføres eller annulleres. (Håber Kvarken er stolt over grammatikken)
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet