Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Hilbert Group

Hilbert Group

Ingen data fundet.
2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

27 dage siden

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
31. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
29. maj
2025 Q4-regnskab
31. mar.
2025 Q3-regnskab
28. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
29. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
30. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 6 timer siden
    Hvor stor er den nye allokering?
    Tilmeld dig Nordnet Social for at deltage i meningsmålingen
    12 stemmer 1 dag 17 timer tilbage
    4 timer siden
    ·
    Spiller en mindre og mindre rolle på kort sigt. Klart vigtigt på lang sigt for maks. kurs, Men når RT klarer 1,4 % i Basis + i juni, Bitcoine dumper. Siger det meste om Hilbert og dem, der managerer fondene!!
  • 12 timer siden
    ·
    Kan lide opdateringerne fra RT. 🔥
    9 timer siden
    ·
    Jeg undrer mig over, hvor mange flere beviser investorer og småaktionærer har brug for for at købe denne aktie. Fundamentalt er selskabet i helt andre positioner nu end for 6-12 måneder siden, og det afspejles ikke i aktiekursen. Dårlig makro/krig/faldet i bitcoin/råvarer og allokering over til AI/USA er nok meget af forklaringen. Når det igen vender her, kan interessen komme hurtigt. Det bliver lidt som ketchupflasken, først kommer ingenting, så kommer ingenting og derefter alt på én gang.
  • for 1 dag siden
    ·
    3,94% YTD i basis + står der i seneste meddelelse. I maj KPI står der rapporteret 2,5% net YTD. Så en god 1% stigning i juni er nok at forvente ved næste KPI-rapportering for juni 😎 før var det 0-0,5%, har Russell skruet op for risikoen på fondene mon tro? I så fald er der potentielt mere fees i månederne fremover 👍
  • for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    🐂🐂🐂🚀🚀🚀Nu hvor jeg har sat mig lidt mere ind i dagens PR og forsøgt at forstå indholdet bedre, så er det HELT ENORMT SPÆNDENDE! Pressemeddelelsen i sig selv var meget generel, men de underliggende fakta er enorme! Jeg så ikke dette komme, havde ikke en anelse! Jeg ser dette nye "tilbud" som noget, der kan blive flere gange større end Syntetika (som i sig selv kan blive enormt på sigt), denne nye løsning tror jeg opfattes som sikrere og mere lettilgængelig af klienter. Jeg har forstået det sådan, at Hilbert samarbejder og er blevet integreret med nogle af de største aktører inden for kryptobørs og Custodians, hvilket jeg antager er Coinbase og Binance (og måske flere afhængigt af hvor "exclusive" denne løsning er). Eksempel: Hvis jeg ejer (desværre ikke dog) 10.000BTC og vil HODL livet ud...men lige nu får jeg nul yield, så ville jeg selvfølgelig gerne have liiiidt yield på disse, omend så lavt som 1-2% om året. Helst uden at risikere noget, helst uden at flytte mine BTC fra min nuværende custodian. Det virker jo altså til at være dette, der tilbydes i denne løsning, dvs: * Bliv med dine BTC hos Coinbase, intet behøver at flyttes * Lad dine BTC vokse over tid (med BTCs udvikling) * Tjen også yield ovenpå BTC, med hvad nu Basis+ afkaster hvert år...et hårdere/defensivt år 7-8%, et godt år 20-25% * Dine BTC er stadig hos de største og sikreste aktører, du flytter intet, du vælger bare at opt in og tjene endnu mere. Hvis dette nu beviser sig, så tror jeg ALLE vil blive ekstremt interesserede i dette, det kan jo let strømme ind med nogle billion USD om året. Den store forskel her er jo, at BTC allerede findes, klienterne ejer disse og vil sidde på dem. Hilbert behøver ikke "jage nye kunder" og gennemgå 9 måneders Due Dil osv... Potentialet er enormt!! I dag kom xx USD, EOY måske 1b USD. 🚀
    12 timer siden
    ·
    BTC-krak er måske endnu mere grund for store indehavere til at se efter afkast på beholdningen. Og så er det seneste fra Hilbert jo spot on.
  • for 1 dag siden
    ·
    Jeg tror det vigtigste her er, at dette er et nyt distributionsled, hvor man nu kan allokere on-chain via Coinbase. Som meddelelsen beskriver, er der dybe lommer her, og produktet synes at opfylde en del krav til kontrol og sikkerhed. Dette er ret store nyheder - det er en del nemmere at allokere, når man kan forblive på Coinbase. Kan blive meget stort - og jeg tror ikke markedet helt forstår det ref kursreaktion. Jeg havde ikke regnet med dette - så dette er en klar bonus på distributionskanalen til Basis+ Det, der også er meget godt, er, at vi hører om produktet først, når det lanceres - ingen løfter, produktet er klar, og de har allerede modtaget den første allokering.
    for 1 dag siden
    ·
    Tror at udebleven større kursreaktion kan skyldes, at Hilbert er et komplekst case at forstå med alle dets vertikaler. Sætter man sig ind i caset, så ser man nok snart potentialet. Desværre virker det ikke som om, det brede marked har gjort det. Vi, som har studeret og forstået de forskellige modeller (og det tog tid...), er nok allerede investerede. FOMO-flokken kommer nok på bagkanten, som sædvanligt 😊
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

27 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 6 timer siden
    Hvor stor er den nye allokering?
    Tilmeld dig Nordnet Social for at deltage i meningsmålingen
    12 stemmer 1 dag 17 timer tilbage
    4 timer siden
    ·
    Spiller en mindre og mindre rolle på kort sigt. Klart vigtigt på lang sigt for maks. kurs, Men når RT klarer 1,4 % i Basis + i juni, Bitcoine dumper. Siger det meste om Hilbert og dem, der managerer fondene!!
  • 12 timer siden
    ·
    Kan lide opdateringerne fra RT. 🔥
    9 timer siden
    ·
    Jeg undrer mig over, hvor mange flere beviser investorer og småaktionærer har brug for for at købe denne aktie. Fundamentalt er selskabet i helt andre positioner nu end for 6-12 måneder siden, og det afspejles ikke i aktiekursen. Dårlig makro/krig/faldet i bitcoin/råvarer og allokering over til AI/USA er nok meget af forklaringen. Når det igen vender her, kan interessen komme hurtigt. Det bliver lidt som ketchupflasken, først kommer ingenting, så kommer ingenting og derefter alt på én gang.
  • for 1 dag siden
    ·
    3,94% YTD i basis + står der i seneste meddelelse. I maj KPI står der rapporteret 2,5% net YTD. Så en god 1% stigning i juni er nok at forvente ved næste KPI-rapportering for juni 😎 før var det 0-0,5%, har Russell skruet op for risikoen på fondene mon tro? I så fald er der potentielt mere fees i månederne fremover 👍
  • for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    🐂🐂🐂🚀🚀🚀Nu hvor jeg har sat mig lidt mere ind i dagens PR og forsøgt at forstå indholdet bedre, så er det HELT ENORMT SPÆNDENDE! Pressemeddelelsen i sig selv var meget generel, men de underliggende fakta er enorme! Jeg så ikke dette komme, havde ikke en anelse! Jeg ser dette nye "tilbud" som noget, der kan blive flere gange større end Syntetika (som i sig selv kan blive enormt på sigt), denne nye løsning tror jeg opfattes som sikrere og mere lettilgængelig af klienter. Jeg har forstået det sådan, at Hilbert samarbejder og er blevet integreret med nogle af de største aktører inden for kryptobørs og Custodians, hvilket jeg antager er Coinbase og Binance (og måske flere afhængigt af hvor "exclusive" denne løsning er). Eksempel: Hvis jeg ejer (desværre ikke dog) 10.000BTC og vil HODL livet ud...men lige nu får jeg nul yield, så ville jeg selvfølgelig gerne have liiiidt yield på disse, omend så lavt som 1-2% om året. Helst uden at risikere noget, helst uden at flytte mine BTC fra min nuværende custodian. Det virker jo altså til at være dette, der tilbydes i denne løsning, dvs: * Bliv med dine BTC hos Coinbase, intet behøver at flyttes * Lad dine BTC vokse over tid (med BTCs udvikling) * Tjen også yield ovenpå BTC, med hvad nu Basis+ afkaster hvert år...et hårdere/defensivt år 7-8%, et godt år 20-25% * Dine BTC er stadig hos de største og sikreste aktører, du flytter intet, du vælger bare at opt in og tjene endnu mere. Hvis dette nu beviser sig, så tror jeg ALLE vil blive ekstremt interesserede i dette, det kan jo let strømme ind med nogle billion USD om året. Den store forskel her er jo, at BTC allerede findes, klienterne ejer disse og vil sidde på dem. Hilbert behøver ikke "jage nye kunder" og gennemgå 9 måneders Due Dil osv... Potentialet er enormt!! I dag kom xx USD, EOY måske 1b USD. 🚀
    12 timer siden
    ·
    BTC-krak er måske endnu mere grund for store indehavere til at se efter afkast på beholdningen. Og så er det seneste fra Hilbert jo spot on.
  • for 1 dag siden
    ·
    Jeg tror det vigtigste her er, at dette er et nyt distributionsled, hvor man nu kan allokere on-chain via Coinbase. Som meddelelsen beskriver, er der dybe lommer her, og produktet synes at opfylde en del krav til kontrol og sikkerhed. Dette er ret store nyheder - det er en del nemmere at allokere, når man kan forblive på Coinbase. Kan blive meget stort - og jeg tror ikke markedet helt forstår det ref kursreaktion. Jeg havde ikke regnet med dette - så dette er en klar bonus på distributionskanalen til Basis+ Det, der også er meget godt, er, at vi hører om produktet først, når det lanceres - ingen løfter, produktet er klar, og de har allerede modtaget den første allokering.
    for 1 dag siden
    ·
    Tror at udebleven større kursreaktion kan skyldes, at Hilbert er et komplekst case at forstå med alle dets vertikaler. Sætter man sig ind i caset, så ser man nok snart potentialet. Desværre virker det ikke som om, det brede marked har gjort det. Vi, som har studeret og forstået de forskellige modeller (og det tog tid...), er nok allerede investerede. FOMO-flokken kommer nok på bagkanten, som sædvanligt 😊
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
31. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
29. maj
2025 Q4-regnskab
31. mar.
2025 Q3-regnskab
28. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
29. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
30. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab

Kun PDF-version

27 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
31. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
29. maj
2025 Q4-regnskab
31. mar.
2025 Q3-regnskab
28. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
29. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
30. maj 2025

Relaterede Produkter

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 6 timer siden
    Hvor stor er den nye allokering?
    Tilmeld dig Nordnet Social for at deltage i meningsmålingen
    12 stemmer 1 dag 17 timer tilbage
    4 timer siden
    ·
    Spiller en mindre og mindre rolle på kort sigt. Klart vigtigt på lang sigt for maks. kurs, Men når RT klarer 1,4 % i Basis + i juni, Bitcoine dumper. Siger det meste om Hilbert og dem, der managerer fondene!!
  • 12 timer siden
    ·
    Kan lide opdateringerne fra RT. 🔥
    9 timer siden
    ·
    Jeg undrer mig over, hvor mange flere beviser investorer og småaktionærer har brug for for at købe denne aktie. Fundamentalt er selskabet i helt andre positioner nu end for 6-12 måneder siden, og det afspejles ikke i aktiekursen. Dårlig makro/krig/faldet i bitcoin/råvarer og allokering over til AI/USA er nok meget af forklaringen. Når det igen vender her, kan interessen komme hurtigt. Det bliver lidt som ketchupflasken, først kommer ingenting, så kommer ingenting og derefter alt på én gang.
  • for 1 dag siden
    ·
    3,94% YTD i basis + står der i seneste meddelelse. I maj KPI står der rapporteret 2,5% net YTD. Så en god 1% stigning i juni er nok at forvente ved næste KPI-rapportering for juni 😎 før var det 0-0,5%, har Russell skruet op for risikoen på fondene mon tro? I så fald er der potentielt mere fees i månederne fremover 👍
  • for 1 dag siden · Redigeret
    ·
    🐂🐂🐂🚀🚀🚀Nu hvor jeg har sat mig lidt mere ind i dagens PR og forsøgt at forstå indholdet bedre, så er det HELT ENORMT SPÆNDENDE! Pressemeddelelsen i sig selv var meget generel, men de underliggende fakta er enorme! Jeg så ikke dette komme, havde ikke en anelse! Jeg ser dette nye "tilbud" som noget, der kan blive flere gange større end Syntetika (som i sig selv kan blive enormt på sigt), denne nye løsning tror jeg opfattes som sikrere og mere lettilgængelig af klienter. Jeg har forstået det sådan, at Hilbert samarbejder og er blevet integreret med nogle af de største aktører inden for kryptobørs og Custodians, hvilket jeg antager er Coinbase og Binance (og måske flere afhængigt af hvor "exclusive" denne løsning er). Eksempel: Hvis jeg ejer (desværre ikke dog) 10.000BTC og vil HODL livet ud...men lige nu får jeg nul yield, så ville jeg selvfølgelig gerne have liiiidt yield på disse, omend så lavt som 1-2% om året. Helst uden at risikere noget, helst uden at flytte mine BTC fra min nuværende custodian. Det virker jo altså til at være dette, der tilbydes i denne løsning, dvs: * Bliv med dine BTC hos Coinbase, intet behøver at flyttes * Lad dine BTC vokse over tid (med BTCs udvikling) * Tjen også yield ovenpå BTC, med hvad nu Basis+ afkaster hvert år...et hårdere/defensivt år 7-8%, et godt år 20-25% * Dine BTC er stadig hos de største og sikreste aktører, du flytter intet, du vælger bare at opt in og tjene endnu mere. Hvis dette nu beviser sig, så tror jeg ALLE vil blive ekstremt interesserede i dette, det kan jo let strømme ind med nogle billion USD om året. Den store forskel her er jo, at BTC allerede findes, klienterne ejer disse og vil sidde på dem. Hilbert behøver ikke "jage nye kunder" og gennemgå 9 måneders Due Dil osv... Potentialet er enormt!! I dag kom xx USD, EOY måske 1b USD. 🚀
    12 timer siden
    ·
    BTC-krak er måske endnu mere grund for store indehavere til at se efter afkast på beholdningen. Og så er det seneste fra Hilbert jo spot on.
  • for 1 dag siden
    ·
    Jeg tror det vigtigste her er, at dette er et nyt distributionsled, hvor man nu kan allokere on-chain via Coinbase. Som meddelelsen beskriver, er der dybe lommer her, og produktet synes at opfylde en del krav til kontrol og sikkerhed. Dette er ret store nyheder - det er en del nemmere at allokere, når man kan forblive på Coinbase. Kan blive meget stort - og jeg tror ikke markedet helt forstår det ref kursreaktion. Jeg havde ikke regnet med dette - så dette er en klar bonus på distributionskanalen til Basis+ Det, der også er meget godt, er, at vi hører om produktet først, når det lanceres - ingen løfter, produktet er klar, og de har allerede modtaget den første allokering.
    for 1 dag siden
    ·
    Tror at udebleven større kursreaktion kan skyldes, at Hilbert er et komplekst case at forstå med alle dets vertikaler. Sætter man sig ind i caset, så ser man nok snart potentialet. Desværre virker det ikke som om, det brede marked har gjort det. Vi, som har studeret og forstået de forskellige modeller (og det tog tid...), er nok allerede investerede. FOMO-flokken kommer nok på bagkanten, som sædvanligt 😊
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet