2025 Q3-regnskab
22 dage siden50 min
0,19 USD/aktie
Seneste udbytte
4,72 %Direkte afkast
Ordredybde
Oslo Børs
Antal
Køb
100
Sælg
Antal
898
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 9 | - | - | ||
| 299 | - | - | ||
| 1.449 | - | - | ||
| 176 | - | - | ||
| 886 | - | - |
Højest
234,9VWAP
Lavest
229,7OmsætningAntal
179,4 769.431
VWAP
Højest
234,9Lavest
229,7OmsætningAntal
179,4 769.431
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 27. feb. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 21. nov. | |
| 2025 Q2-regnskab | 29. aug. | |
| 2025 Q1-regnskab | 23. maj | |
| 2024 Q4-regnskab | 28. feb. | |
| 2024 Q3-regnskab | 27. nov. 2024 |
Data hentes fra Quartr, FactSet
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·for 1 dag siden·for 1 dag siden · RedigeretDette er jo pointen flere overser - at de enorme mængder olie på køl skyldes friktion på grund af igangværende "uro" på grund af USA-sanktioner, og vi (og rederne) ved, at denne friktion forsvinder efterhånden. Den er IKKE contango-baseret, kun friktionsbaseret. Denne olie finder efterhånden sin havn, og systemet tilpasser sig sanktionerne, som altid, med lavere friktion som resultat. Af disse årsager er raterne "kunstig" høje nu, og det ved rederne, derfor er de ivrige efter at slutte skibe nu godt ind i næste år uden at presse raterne videre.
- ·for 1 dag sidenChris Shipping 🚢🚢 @christankerfund · 50m Tanker spot rates were steady to slightly up yesterday. TD3C remains at $124K Suezmax TD20 $60K Eco LR2s at $38K Dette er for øvrigt de 3 skibsklasser fro ejer. Nogle af fros LR2'ere sejler vel som aframax til en lidt højere rate.
- ·for 1 dag sidenIkke specielt overraskende, men våbenhvile/fred i Ukraine ser ud til at være et godt stykke væk. https://www.tv2.no/nyheter/utenriks/russland-avviser-syv-punkter/18378474/?
- ·for 1 dag sidenSeaways Excelsior (2023 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: A 🟢) Mercuria Stasco (TCE: RV USD 137K @ 51 days / Actual USD 126K @ 55 days) app.tankersinternatio https://x.com/tankersint/status/1999424598744436842?s=46·for 1 dag sidenTonegawa (2018 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: C 🟡) Glasford Shipping (HKG) Koch (TCE: RV USD 129K @ 46 days / Actual USD 140K @ 43 days)
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
2025 Q3-regnskab
22 dage siden50 min
0,19 USD/aktie
Seneste udbytte
4,72 %Direkte afkast
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·for 1 dag siden·for 1 dag siden · RedigeretDette er jo pointen flere overser - at de enorme mængder olie på køl skyldes friktion på grund af igangværende "uro" på grund af USA-sanktioner, og vi (og rederne) ved, at denne friktion forsvinder efterhånden. Den er IKKE contango-baseret, kun friktionsbaseret. Denne olie finder efterhånden sin havn, og systemet tilpasser sig sanktionerne, som altid, med lavere friktion som resultat. Af disse årsager er raterne "kunstig" høje nu, og det ved rederne, derfor er de ivrige efter at slutte skibe nu godt ind i næste år uden at presse raterne videre.
- ·for 1 dag sidenChris Shipping 🚢🚢 @christankerfund · 50m Tanker spot rates were steady to slightly up yesterday. TD3C remains at $124K Suezmax TD20 $60K Eco LR2s at $38K Dette er for øvrigt de 3 skibsklasser fro ejer. Nogle af fros LR2'ere sejler vel som aframax til en lidt højere rate.
- ·for 1 dag sidenIkke specielt overraskende, men våbenhvile/fred i Ukraine ser ud til at være et godt stykke væk. https://www.tv2.no/nyheter/utenriks/russland-avviser-syv-punkter/18378474/?
- ·for 1 dag sidenSeaways Excelsior (2023 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: A 🟢) Mercuria Stasco (TCE: RV USD 137K @ 51 days / Actual USD 126K @ 55 days) app.tankersinternatio https://x.com/tankersint/status/1999424598744436842?s=46·for 1 dag sidenTonegawa (2018 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: C 🟡) Glasford Shipping (HKG) Koch (TCE: RV USD 129K @ 46 days / Actual USD 140K @ 43 days)
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Oslo Børs
Antal
Køb
100
Sælg
Antal
898
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 9 | - | - | ||
| 299 | - | - | ||
| 1.449 | - | - | ||
| 176 | - | - | ||
| 886 | - | - |
Højest
234,9VWAP
Lavest
229,7OmsætningAntal
179,4 769.431
VWAP
Højest
234,9Lavest
229,7OmsætningAntal
179,4 769.431
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 27. feb. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 21. nov. | |
| 2025 Q2-regnskab | 29. aug. | |
| 2025 Q1-regnskab | 23. maj | |
| 2024 Q4-regnskab | 28. feb. | |
| 2024 Q3-regnskab | 27. nov. 2024 |
Data hentes fra Quartr, FactSet
2025 Q3-regnskab
22 dage siden50 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 27. feb. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 21. nov. | |
| 2025 Q2-regnskab | 29. aug. | |
| 2025 Q1-regnskab | 23. maj | |
| 2024 Q4-regnskab | 28. feb. | |
| 2024 Q3-regnskab | 27. nov. 2024 |
Data hentes fra Quartr, FactSet
0,19 USD/aktie
Seneste udbytte
4,72 %Direkte afkast
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·for 1 dag siden·for 1 dag siden · RedigeretDette er jo pointen flere overser - at de enorme mængder olie på køl skyldes friktion på grund af igangværende "uro" på grund af USA-sanktioner, og vi (og rederne) ved, at denne friktion forsvinder efterhånden. Den er IKKE contango-baseret, kun friktionsbaseret. Denne olie finder efterhånden sin havn, og systemet tilpasser sig sanktionerne, som altid, med lavere friktion som resultat. Af disse årsager er raterne "kunstig" høje nu, og det ved rederne, derfor er de ivrige efter at slutte skibe nu godt ind i næste år uden at presse raterne videre.
- ·for 1 dag sidenChris Shipping 🚢🚢 @christankerfund · 50m Tanker spot rates were steady to slightly up yesterday. TD3C remains at $124K Suezmax TD20 $60K Eco LR2s at $38K Dette er for øvrigt de 3 skibsklasser fro ejer. Nogle af fros LR2'ere sejler vel som aframax til en lidt højere rate.
- ·for 1 dag sidenIkke specielt overraskende, men våbenhvile/fred i Ukraine ser ud til at være et godt stykke væk. https://www.tv2.no/nyheter/utenriks/russland-avviser-syv-punkter/18378474/?
- ·for 1 dag sidenSeaways Excelsior (2023 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: A 🟢) Mercuria Stasco (TCE: RV USD 137K @ 51 days / Actual USD 126K @ 55 days) app.tankersinternatio https://x.com/tankersint/status/1999424598744436842?s=46·for 1 dag sidenTonegawa (2018 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: C 🟡) Glasford Shipping (HKG) Koch (TCE: RV USD 129K @ 46 days / Actual USD 140K @ 43 days)
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Oslo Børs
Antal
Køb
100
Sælg
Antal
898
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 9 | - | - | ||
| 299 | - | - | ||
| 1.449 | - | - | ||
| 176 | - | - | ||
| 886 | - | - |
Højest
234,9VWAP
Lavest
229,7OmsætningAntal
179,4 769.431
VWAP
Højest
234,9Lavest
229,7OmsætningAntal
179,4 769.431
Mæglerstatistik
Ingen data fundet





