Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Frontline

2026 Q1-regnskab
31 dage siden
1,55 USD/aktie
Seneste udbytte
4,30%Direkte afkast

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
259--
150--
31--
20--
88--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
31. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
22. maj
2025 Q4-regnskab
27. feb.
2025 Q3-regnskab
21. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
29. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
23. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 46 min. siden
    ·
    Hormuz lukket hvad er grunden til at dette falder og stiger så voldsomt
    Mindre end et minut siden
    ·
    Aktier har det med at gå lidt op og ned..
  • 1 time siden
    ·
    Får vi gennemsnitlige rater ud året på 150.000 + så er NOK 400 pr. aktie rimelig. Med forbehold for at krigen ikke blusser op for fuldt igen ser det ud som om vi vil ende op godt over 150.000. Det vil forblive et stramt marked, Iran vil måske begynde at bruge ikke-sanktioneret flåde. Efterslæbet på olieleverancer og behovet for opbygning af reservelagre er enormt. Her er en opsummering efter sparring med AI; Det mest interessante for mig er faktisk noget Lars Barstad sagde på Q1-præsentationen: ved de da gældende rater estimerede Frontline en årlig kontantgenerering på omtrent 7 USD per aktie, og ved 30 % højere rater omtrent 9,5 USD per aktie. Hvis dagens geopolitik og tonmils-vækst gør at raterne holder sig i nærheden af niveauerne vi har set i juni, er det ikke svært at argumentere for at markedet prissætter Frontline som om denne indtjening er meget kortvarig. Mit grove regneark tilsiger at dersom Q2 lander rundt 3 USD og H2 bliver så stærkt som du antyder (150k+), kan Frontline faktisk nærme sig 13–15 USD EPS for 2026, som ville tilsvare bare 2,7–3,1 gange indtjeningen på 400 NOK-kursen. Det er ekstremt lavt, selv for en cyklisk tankaktie.
    1 time siden
    ·
    En anden ting. Ved åbning af Hormuz vil olieprisen fortsætte med at falde og kronekursen det samme. Det er US, der er driveren, og vi kan let få dollaren godt over 10kr. Så at denne passerer 450kr og måske op mod 500kr før Q3 er ikke utænkeligt.
  • 1 time siden
    ·
    Tankers International @TankersInt Eagle Vellore (2023 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: A 🟢) Petrobras Stasco [Oil Company or Trader Relet] (TCE: RV USD 196K @ 84 days / Actual USD 189K @ 86 days) https://app.tankersinternational.com/fixtures/id/126345 4:39 PM · Jun 22, 2026 Sydamerika - Øst. Med forsinkelsen før afslutningen er fikset, og raterne kører, dækker denne sejlads hele Q3. Historisk årets dårligste kvartal..
    1 time siden
    ·
    Givet at den orange formår at holde mund (eller Vance formår at rydde op) så kan Q3 sandelig blive det stærkeste kvartal i 2026 :o
  • 2 timer siden
    ·
    Ville nogen købe nu?
    1 time siden
    ·
    Handlet 630 stk i dag, så jeg tror på yderligere stigning + megaudbytter. Men jeg kan også blive skuffet. Tiden vil vise!
  • 2 timer siden
    ·
    Da tog jeg gevinstsikring på NOK 394,- Som småaktionær er jeg meget tilfreds med 2026 og FRO. Kr 168 000 er mange penge for mig og en pæn gevinst på 6 mdr. ( plus næsten Kr 30 000 i udbytte i morgen). Jeg har solgt og købt mange gange under Iran-krigen, lyttet til hvad Trump siger og stort set været happy med timingen på både salg og køb. Nu tager jeg pause en måneds tid, så får jeg se om det var klogt eller ej. måske er FRO i NOK 450,- efter sommeren ? Det ser jo meget godt ud for tank de næste par år. God Sommer alle sammen.
    2 timer siden
    Jeg har gjort det samme 😊
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
31 dage siden
1,55 USD/aktie
Seneste udbytte
4,30%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 46 min. siden
    ·
    Hormuz lukket hvad er grunden til at dette falder og stiger så voldsomt
    Mindre end et minut siden
    ·
    Aktier har det med at gå lidt op og ned..
  • 1 time siden
    ·
    Får vi gennemsnitlige rater ud året på 150.000 + så er NOK 400 pr. aktie rimelig. Med forbehold for at krigen ikke blusser op for fuldt igen ser det ud som om vi vil ende op godt over 150.000. Det vil forblive et stramt marked, Iran vil måske begynde at bruge ikke-sanktioneret flåde. Efterslæbet på olieleverancer og behovet for opbygning af reservelagre er enormt. Her er en opsummering efter sparring med AI; Det mest interessante for mig er faktisk noget Lars Barstad sagde på Q1-præsentationen: ved de da gældende rater estimerede Frontline en årlig kontantgenerering på omtrent 7 USD per aktie, og ved 30 % højere rater omtrent 9,5 USD per aktie. Hvis dagens geopolitik og tonmils-vækst gør at raterne holder sig i nærheden af niveauerne vi har set i juni, er det ikke svært at argumentere for at markedet prissætter Frontline som om denne indtjening er meget kortvarig. Mit grove regneark tilsiger at dersom Q2 lander rundt 3 USD og H2 bliver så stærkt som du antyder (150k+), kan Frontline faktisk nærme sig 13–15 USD EPS for 2026, som ville tilsvare bare 2,7–3,1 gange indtjeningen på 400 NOK-kursen. Det er ekstremt lavt, selv for en cyklisk tankaktie.
    1 time siden
    ·
    En anden ting. Ved åbning af Hormuz vil olieprisen fortsætte med at falde og kronekursen det samme. Det er US, der er driveren, og vi kan let få dollaren godt over 10kr. Så at denne passerer 450kr og måske op mod 500kr før Q3 er ikke utænkeligt.
  • 1 time siden
    ·
    Tankers International @TankersInt Eagle Vellore (2023 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: A 🟢) Petrobras Stasco [Oil Company or Trader Relet] (TCE: RV USD 196K @ 84 days / Actual USD 189K @ 86 days) https://app.tankersinternational.com/fixtures/id/126345 4:39 PM · Jun 22, 2026 Sydamerika - Øst. Med forsinkelsen før afslutningen er fikset, og raterne kører, dækker denne sejlads hele Q3. Historisk årets dårligste kvartal..
    1 time siden
    ·
    Givet at den orange formår at holde mund (eller Vance formår at rydde op) så kan Q3 sandelig blive det stærkeste kvartal i 2026 :o
  • 2 timer siden
    ·
    Ville nogen købe nu?
    1 time siden
    ·
    Handlet 630 stk i dag, så jeg tror på yderligere stigning + megaudbytter. Men jeg kan også blive skuffet. Tiden vil vise!
  • 2 timer siden
    ·
    Da tog jeg gevinstsikring på NOK 394,- Som småaktionær er jeg meget tilfreds med 2026 og FRO. Kr 168 000 er mange penge for mig og en pæn gevinst på 6 mdr. ( plus næsten Kr 30 000 i udbytte i morgen). Jeg har solgt og købt mange gange under Iran-krigen, lyttet til hvad Trump siger og stort set været happy med timingen på både salg og køb. Nu tager jeg pause en måneds tid, så får jeg se om det var klogt eller ej. måske er FRO i NOK 450,- efter sommeren ? Det ser jo meget godt ud for tank de næste par år. God Sommer alle sammen.
    2 timer siden
    Jeg har gjort det samme 😊
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
259--
150--
31--
20--
88--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
31. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
22. maj
2025 Q4-regnskab
27. feb.
2025 Q3-regnskab
21. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
29. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
23. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
31 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
31. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
22. maj
2025 Q4-regnskab
27. feb.
2025 Q3-regnskab
21. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
29. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
23. maj 2025

Relaterede Produkter

1,55 USD/aktie
Seneste udbytte
4,30%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 46 min. siden
    ·
    Hormuz lukket hvad er grunden til at dette falder og stiger så voldsomt
    Mindre end et minut siden
    ·
    Aktier har det med at gå lidt op og ned..
  • 1 time siden
    ·
    Får vi gennemsnitlige rater ud året på 150.000 + så er NOK 400 pr. aktie rimelig. Med forbehold for at krigen ikke blusser op for fuldt igen ser det ud som om vi vil ende op godt over 150.000. Det vil forblive et stramt marked, Iran vil måske begynde at bruge ikke-sanktioneret flåde. Efterslæbet på olieleverancer og behovet for opbygning af reservelagre er enormt. Her er en opsummering efter sparring med AI; Det mest interessante for mig er faktisk noget Lars Barstad sagde på Q1-præsentationen: ved de da gældende rater estimerede Frontline en årlig kontantgenerering på omtrent 7 USD per aktie, og ved 30 % højere rater omtrent 9,5 USD per aktie. Hvis dagens geopolitik og tonmils-vækst gør at raterne holder sig i nærheden af niveauerne vi har set i juni, er det ikke svært at argumentere for at markedet prissætter Frontline som om denne indtjening er meget kortvarig. Mit grove regneark tilsiger at dersom Q2 lander rundt 3 USD og H2 bliver så stærkt som du antyder (150k+), kan Frontline faktisk nærme sig 13–15 USD EPS for 2026, som ville tilsvare bare 2,7–3,1 gange indtjeningen på 400 NOK-kursen. Det er ekstremt lavt, selv for en cyklisk tankaktie.
    1 time siden
    ·
    En anden ting. Ved åbning af Hormuz vil olieprisen fortsætte med at falde og kronekursen det samme. Det er US, der er driveren, og vi kan let få dollaren godt over 10kr. Så at denne passerer 450kr og måske op mod 500kr før Q3 er ikke utænkeligt.
  • 1 time siden
    ·
    Tankers International @TankersInt Eagle Vellore (2023 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: A 🟢) Petrobras Stasco [Oil Company or Trader Relet] (TCE: RV USD 196K @ 84 days / Actual USD 189K @ 86 days) https://app.tankersinternational.com/fixtures/id/126345 4:39 PM · Jun 22, 2026 Sydamerika - Øst. Med forsinkelsen før afslutningen er fikset, og raterne kører, dækker denne sejlads hele Q3. Historisk årets dårligste kvartal..
    1 time siden
    ·
    Givet at den orange formår at holde mund (eller Vance formår at rydde op) så kan Q3 sandelig blive det stærkeste kvartal i 2026 :o
  • 2 timer siden
    ·
    Ville nogen købe nu?
    1 time siden
    ·
    Handlet 630 stk i dag, så jeg tror på yderligere stigning + megaudbytter. Men jeg kan også blive skuffet. Tiden vil vise!
  • 2 timer siden
    ·
    Da tog jeg gevinstsikring på NOK 394,- Som småaktionær er jeg meget tilfreds med 2026 og FRO. Kr 168 000 er mange penge for mig og en pæn gevinst på 6 mdr. ( plus næsten Kr 30 000 i udbytte i morgen). Jeg har solgt og købt mange gange under Iran-krigen, lyttet til hvad Trump siger og stort set været happy med timingen på både salg og køb. Nu tager jeg pause en måneds tid, så får jeg se om det var klogt eller ej. måske er FRO i NOK 450,- efter sommeren ? Det ser jo meget godt ud for tank de næste par år. God Sommer alle sammen.
    2 timer siden
    Jeg har gjort det samme 😊
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
-
Sælg
Antal
-

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
259--
150--
31--
20--
88--

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet