Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.

Frontline

2026 Q1-regnskab
36 dage siden
1,55 USD/aktie
Seneste udbytte
4,57%Direkte afkast

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
31. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
22. maj
2025 Q4-regnskab
27. feb.
2025 Q3-regnskab
21. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
29. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
23. maj 2025

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 33 min. siden
    ·
    Nye angreb på skibe og militære installationer. omkring Hormuz. - Det ser ud som om våbenhvilen hænger i en tynd tråd, desværre.
  • 7 timer siden
    ·
    https://x.com/i/status/2070596787853770915 Helges hilsen og guiding fra CEO OET.
    2 timer siden · Redigeret
    ·
    https://www.tipranks.com/news/catalyst/frontline-stock-sinks-as-rate-fears-hit-tankers dette er hvad TipRanks (via AI) forsyner amerikanske investorer med.. dette med "nybygningsforpligtelser" er vel en voksende global ordrebog for tankskibe (?) Frontline falder – renter, brændstof og ratefrygt presser tanksektoren 🔹 Hvorfor aktien falder Frontline-aktien er under pres, fordi flere negative faktorer rammer samtidig: USA's centralbank signalerer højere renter længere, hvilket skaber risk-off i markedet. Investorer trækker penge ud af cykliske sektorer som tank. Bunkerpriser (brændstof) stiger, hvilket øger omkostningerne for rederier. Markedet frygter, at tankrater kan falde, hvis en mulig aftale om at genåbne Hormuzstrædet holder. Et nyligt angreb på et tankskib skaber usikkerhed, men markedet fokuserer mere på udsigterne til roligere farvande → lavere rater. 🔹 Hvad dette betyder for Frontline Aktien falder til trods for, at Frontline for nylig har leveret rekordhøje resultater. Selskabet har vist, at det kan generere stærk pengestrøm i stramme markeder. Men: Frontline er stærkt eksponeret mod spotmarkedet og har store nybygningsforpligtelser. → Hvis raterne falder, kan pengestrømmen hurtigt svækkes. → Dette gør investorer mere nervøse. 🔹 Markedsstemning Volatiliteten på aktiemarkedet stiger. Investorer tager gevinst efter en stærk opgang (FRO er oppe næsten 90 % YTD). Bekymringerne handler mere om makro end om Frontlines drift. 🔹 Kort opsummeret Frontline falder, fordi markedet frygter: højere renter, lavere rater, højere brændstofomkostninger, geopolitisk usikkerhed – selvom selskabet stadig tjener meget godt på dagens marked.
  • 13 timer siden
    ·
    13 timer siden · Redigeret
    ·
    lige op på mandag? Prøv at trade midt i kaosset....lol
  • 14 timer siden
    ·
    Sluttet på 352 i New York, forvent en ny nedtur på mandag
  • 15 timer siden · Redigeret
    ·
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
36 dage siden
1,55 USD/aktie
Seneste udbytte
4,57%Direkte afkast

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 33 min. siden
    ·
    Nye angreb på skibe og militære installationer. omkring Hormuz. - Det ser ud som om våbenhvilen hænger i en tynd tråd, desværre.
  • 7 timer siden
    ·
    https://x.com/i/status/2070596787853770915 Helges hilsen og guiding fra CEO OET.
    2 timer siden · Redigeret
    ·
    https://www.tipranks.com/news/catalyst/frontline-stock-sinks-as-rate-fears-hit-tankers dette er hvad TipRanks (via AI) forsyner amerikanske investorer med.. dette med "nybygningsforpligtelser" er vel en voksende global ordrebog for tankskibe (?) Frontline falder – renter, brændstof og ratefrygt presser tanksektoren 🔹 Hvorfor aktien falder Frontline-aktien er under pres, fordi flere negative faktorer rammer samtidig: USA's centralbank signalerer højere renter længere, hvilket skaber risk-off i markedet. Investorer trækker penge ud af cykliske sektorer som tank. Bunkerpriser (brændstof) stiger, hvilket øger omkostningerne for rederier. Markedet frygter, at tankrater kan falde, hvis en mulig aftale om at genåbne Hormuzstrædet holder. Et nyligt angreb på et tankskib skaber usikkerhed, men markedet fokuserer mere på udsigterne til roligere farvande → lavere rater. 🔹 Hvad dette betyder for Frontline Aktien falder til trods for, at Frontline for nylig har leveret rekordhøje resultater. Selskabet har vist, at det kan generere stærk pengestrøm i stramme markeder. Men: Frontline er stærkt eksponeret mod spotmarkedet og har store nybygningsforpligtelser. → Hvis raterne falder, kan pengestrømmen hurtigt svækkes. → Dette gør investorer mere nervøse. 🔹 Markedsstemning Volatiliteten på aktiemarkedet stiger. Investorer tager gevinst efter en stærk opgang (FRO er oppe næsten 90 % YTD). Bekymringerne handler mere om makro end om Frontlines drift. 🔹 Kort opsummeret Frontline falder, fordi markedet frygter: højere renter, lavere rater, højere brændstofomkostninger, geopolitisk usikkerhed – selvom selskabet stadig tjener meget godt på dagens marked.
  • 13 timer siden
    ·
    13 timer siden · Redigeret
    ·
    lige op på mandag? Prøv at trade midt i kaosset....lol
  • 14 timer siden
    ·
    Sluttet på 352 i New York, forvent en ny nedtur på mandag
  • 15 timer siden · Redigeret
    ·
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
31. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
22. maj
2025 Q4-regnskab
27. feb.
2025 Q3-regnskab
21. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
29. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
23. maj 2025

Relaterede Produkter

2026 Q1-regnskab
36 dage siden

Nyheder

AI
Seneste
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Data hentes fra FactSet, Quartr
Næste begivenhed
2026 Q2-regnskab
31. aug.
Tidligere begivenheder
2026 Q1-regnskab
22. maj
2025 Q4-regnskab
27. feb.
2025 Q3-regnskab
21. nov. 2025
2025 Q2-regnskab
29. aug. 2025
2025 Q1-regnskab
23. maj 2025

Relaterede Produkter

1,55 USD/aktie
Seneste udbytte
4,57%Direkte afkast

Debat

Deltag i samtalen med Nordnet Social
Log ind
  • 33 min. siden
    ·
    Nye angreb på skibe og militære installationer. omkring Hormuz. - Det ser ud som om våbenhvilen hænger i en tynd tråd, desværre.
  • 7 timer siden
    ·
    https://x.com/i/status/2070596787853770915 Helges hilsen og guiding fra CEO OET.
    2 timer siden · Redigeret
    ·
    https://www.tipranks.com/news/catalyst/frontline-stock-sinks-as-rate-fears-hit-tankers dette er hvad TipRanks (via AI) forsyner amerikanske investorer med.. dette med "nybygningsforpligtelser" er vel en voksende global ordrebog for tankskibe (?) Frontline falder – renter, brændstof og ratefrygt presser tanksektoren 🔹 Hvorfor aktien falder Frontline-aktien er under pres, fordi flere negative faktorer rammer samtidig: USA's centralbank signalerer højere renter længere, hvilket skaber risk-off i markedet. Investorer trækker penge ud af cykliske sektorer som tank. Bunkerpriser (brændstof) stiger, hvilket øger omkostningerne for rederier. Markedet frygter, at tankrater kan falde, hvis en mulig aftale om at genåbne Hormuzstrædet holder. Et nyligt angreb på et tankskib skaber usikkerhed, men markedet fokuserer mere på udsigterne til roligere farvande → lavere rater. 🔹 Hvad dette betyder for Frontline Aktien falder til trods for, at Frontline for nylig har leveret rekordhøje resultater. Selskabet har vist, at det kan generere stærk pengestrøm i stramme markeder. Men: Frontline er stærkt eksponeret mod spotmarkedet og har store nybygningsforpligtelser. → Hvis raterne falder, kan pengestrømmen hurtigt svækkes. → Dette gør investorer mere nervøse. 🔹 Markedsstemning Volatiliteten på aktiemarkedet stiger. Investorer tager gevinst efter en stærk opgang (FRO er oppe næsten 90 % YTD). Bekymringerne handler mere om makro end om Frontlines drift. 🔹 Kort opsummeret Frontline falder, fordi markedet frygter: højere renter, lavere rater, højere brændstofomkostninger, geopolitisk usikkerhed – selvom selskabet stadig tjener meget godt på dagens marked.
  • 13 timer siden
    ·
    13 timer siden · Redigeret
    ·
    lige op på mandag? Prøv at trade midt i kaosset....lol
  • 14 timer siden
    ·
    Sluttet på 352 i New York, forvent en ny nedtur på mandag
  • 15 timer siden · Redigeret
    ·
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Nordnet Social og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Ingen data fundet

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet