2025 Q3-regnskab
44 dage siden1,214 NOK/aktie
Seneste udbytte
3,99 %Direkte afkast
Ordredybde
Oslo Børs
Antal
Køb
1.500
Sælg
Antal
38
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 1 | - | - | ||
| 64 | - | - | ||
| 685 | - | - | ||
| 268 | - | - | ||
| 138 | - | - |
Højest
82,2VWAP
Lavest
80,7OmsætningAntal
3,4 41.713
VWAP
Højest
82,2Lavest
80,7OmsætningAntal
3,4 41.713
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 13. feb. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 28. okt. | |
| 2025 Q2-regnskab | 21. aug. | |
| 2025 Q1-regnskab | 8. maj | |
| 2024 Q4-regnskab | 14. feb. | |
| 2024 Q3-regnskab | 30. okt. 2024 |
Data hentes fra FactSet
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·20 timer sidenOslo-noterede Klaveness Combination Carriers (KCC) har indgået en ny charteraftale for at holde sit ældste skib i drift langt ud over 25-årsalderen. Den norske skibsreder sagde, at den havde underskrevet en 32-måneders befragtningskontrakt (COA) med start i marts 2026, når det 73.000-dwt store skib Barcarena (bygget 2001) når sin milepælsfødselsdag. Aftalen, for hvilken ingen prisinformation blev afsløret, blev indgået med Alumina do Norte do Brasil (Alunorte). Befrakteren er det største aluminiumoxidraffinaderi uden for Kina. Fartøjet vil importere kaustisk soda-opløsningen til det brasilianske anlæg. Cabu-skibet, et af to bygget i 2001 i KCC-flåden, kan også transportere tørlast. Virksomheden tilføjede: ”Når markedsmuligheder opstår, vil Barcarena også transportere tørlaster på nordgående rejser, hvilket optimerer fartøjsudnyttelsen og reducerer ballasttiden.” Fartøjet afsluttede sin 25-års fornyelsesdokning denne måned, hvilket forlænger dets driftslevetid. KCC ejer og driver otte Cabus og otte Cleanbu olieprodukt- og tørlastskibe. Tre nye 83.000-dwt Cabus leveres næste år. Der havde været spekulationer om, at de to 2001-årgangsenheder kunne fortsætte med at operere, mens raterne forblev høje. Administrerende direktør Engebret Dahm havde fortalt under et indtjeningsopkald i oktober, at selvom de nye skibe vil være større og mere effektive end de nuværende fartøjer, var hensigten at holde veteranerne operationelle. Han havde forventet, at den første af duoen ville gå i tørdok i fjerde kvartal, afhængigt af at skibet sikrede en kontrakt på to til tre år. Det andet fartøj, Banastar, fylder ikke 25 før næste oktober. ”Vi vil sandsynligvis handle med hende til Australien indtil da, og så sigter vi mod at kunne sætte hende i nye handler og føre hende gennem 25-års dokningen i sidste del af næste år,” sagde Dahm under opkaldet. ”Så hensigten er at holde de to damer kørende, givet den høje kvalitet, tekniske kvalitet og ydeevne.” CEO'en sagde, at KCC har ”lagt mange penge” i at vedligeholde Cabus-skibene, for når skibene bliver ældre, skal ejeren vise ”en topydelse og en teknisk standard af topkvalitet, når SIRE- og havnestatsinspektører kommer om bord”. Dahm tilføjede, at tørdokningsomkostningerne ikke vil være meget højere end de 20-årige specialundersøgelser — omkring $3.5m per skib. Copyright. TradeWinds, simpelthen det bedste!·14 timer sidenHar virkelig tro på Klaveness nu fremover, de er usædvanligt dygtige til at få reduceret distance i ballastsejlads, og det kommer til at give gode resultater fremover.
- ·20 timer sidenOslo (Infront TDN Direkt): Klaveness Combination Carriers' strategi for de kommende år vil være rettet mod yderligere ekspansion og værdiskabelse. Det fremgår af en meddelelse i forbindelse med selskabets kapitalmarkedsdag onsdag. Selskabet opretholder udbyttepolitikken om at udlodde mindst 80 procent af justeret fri pengestrøm til egenkapitalen gennem kvartalsvise udbetalinger. -Vi vil styrke effektiviteten på tværs af virksomheden og udvide til nye fragter med nye kunder inden for vores to kombinationssegmenter for at løfte indtjeningen yderligere. Vi vil også udforske nye kombinationskoncepter med ambitionen om at gå ind på nye markeder over tid. Med en solid finansiel position og uændret udbyttepolitik er KCC godt positioneret til at levere attraktive aktionærudbytter, siger koncernchef Engebret Dahm. Strategiske ambitioner 2026--2030 indebærer følgende: Føre CABU-virksomheden ind i en ny fase med levering af CABU III-nybygninger i 2026, øge markedsandelen i Australien og diversificere til nye regioner. Videreudvikle og ekspandere CLEANBU-segmentet ved at tilføre nye kunder og fragter, særligt rettet mod ruter øst for Suez, og etablere et stærkt fundament for yderligere flådevækst. Udforske nye combination carrier-koncepter baseret på bred erfaring fra eksisterende koncepter. Udnytte den markedsledende position inden for lavudledningsskibsfart og levere på høje ambitioner om dekarbonisering. Fortsætte med at prioritere direkte afkast til aktionærerne gennem høje kvartalsvise udbytteudbetalinger.
- ·for 1 dag sidenKCC: Forlænget drift af det 2001-byggede CABU-fartøj MV Barcarena Oslo, 9. december 2025: Et datterselskab af Klaveness Combination Carriers ASA ("KCC" eller "Selskabet") har indgået en 32-måneders befragtningskontrakt med start marts 2026 med Alumina do Norte do Brasil (Alunorte), det største aluminiumoxidraffinaderi uden for Kina, for transport af kaustisk sodaopløsning til deres aluminiumoxidraffinaderi i Brasilien. Kontrakten vil beskæftige MV Barcarena, et af de 2001-byggede CABU-fartøjer. Når markedsmuligheder opstår, vil MV Barcarena også transportere tørlaster på nordgående rejser, hvilket optimerer fartøjsudnyttelsen og reducerer ballasttiden. Fartøjet færdiggjorde i begyndelsen af december den 25-årige fornyelsesdokning, hvilket forlænger dets driftslevetid. For yderligere spørgsmål, kontakt venligst: Engebret Dahm, CEO Telefon: +47 957 46 851 Liv Dyrnes, CFO og Deputy CEO Telefon: +47 976 60 561 Om Klaveness Combination Carriers ASA: KCC er verdensførende inden for kombinationsskibe, ejer og driver otte CABU- og otte CLEANBU-kombinationsskibe med tre CABU-skibe under konstruktion til levering i 2026. KCC's kombinationsskibe er bygget til transport af både våde og tørre bulklaster og drives i handler, hvor skibene effektivt kombinerer tørre og våde laster med minimal ballast. Gennem deres høje udnyttelse og effektivitet udleder skibene op til 40% mindre CO2 pr. transporteret ton sammenlignet med standard tank- og tørlastskibe i nuværende og målrettede kombinationshandelsmønstre.
- ·for 3 dage sidenTil jer i Oslo-området, så minder jeg om at KCC skal have Capital Markets Day nu førstkommende Onsdag🚢Der vil også være mulighed for 1 til 1 samtaler efter frokost 😃 Registrer her: https://www.combinationcarriers.com/capital-markets-day-2025
- ·28. nov. · RedigeretI går nåede BCI(produkttankindeks) højeste niveau for året, og BDI(tørbulkindeks) højeste niveau i 2 år. Det bliver interessant at se, hvad der sker, når KCC fremlægger regnskab for Q4, og kineserne åbner efter nytår i marts 2026… Da med 2 nye skibe på vandet.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
2025 Q3-regnskab
44 dage siden1,214 NOK/aktie
Seneste udbytte
3,99 %Direkte afkast
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·20 timer sidenOslo-noterede Klaveness Combination Carriers (KCC) har indgået en ny charteraftale for at holde sit ældste skib i drift langt ud over 25-årsalderen. Den norske skibsreder sagde, at den havde underskrevet en 32-måneders befragtningskontrakt (COA) med start i marts 2026, når det 73.000-dwt store skib Barcarena (bygget 2001) når sin milepælsfødselsdag. Aftalen, for hvilken ingen prisinformation blev afsløret, blev indgået med Alumina do Norte do Brasil (Alunorte). Befrakteren er det største aluminiumoxidraffinaderi uden for Kina. Fartøjet vil importere kaustisk soda-opløsningen til det brasilianske anlæg. Cabu-skibet, et af to bygget i 2001 i KCC-flåden, kan også transportere tørlast. Virksomheden tilføjede: ”Når markedsmuligheder opstår, vil Barcarena også transportere tørlaster på nordgående rejser, hvilket optimerer fartøjsudnyttelsen og reducerer ballasttiden.” Fartøjet afsluttede sin 25-års fornyelsesdokning denne måned, hvilket forlænger dets driftslevetid. KCC ejer og driver otte Cabus og otte Cleanbu olieprodukt- og tørlastskibe. Tre nye 83.000-dwt Cabus leveres næste år. Der havde været spekulationer om, at de to 2001-årgangsenheder kunne fortsætte med at operere, mens raterne forblev høje. Administrerende direktør Engebret Dahm havde fortalt under et indtjeningsopkald i oktober, at selvom de nye skibe vil være større og mere effektive end de nuværende fartøjer, var hensigten at holde veteranerne operationelle. Han havde forventet, at den første af duoen ville gå i tørdok i fjerde kvartal, afhængigt af at skibet sikrede en kontrakt på to til tre år. Det andet fartøj, Banastar, fylder ikke 25 før næste oktober. ”Vi vil sandsynligvis handle med hende til Australien indtil da, og så sigter vi mod at kunne sætte hende i nye handler og føre hende gennem 25-års dokningen i sidste del af næste år,” sagde Dahm under opkaldet. ”Så hensigten er at holde de to damer kørende, givet den høje kvalitet, tekniske kvalitet og ydeevne.” CEO'en sagde, at KCC har ”lagt mange penge” i at vedligeholde Cabus-skibene, for når skibene bliver ældre, skal ejeren vise ”en topydelse og en teknisk standard af topkvalitet, når SIRE- og havnestatsinspektører kommer om bord”. Dahm tilføjede, at tørdokningsomkostningerne ikke vil være meget højere end de 20-årige specialundersøgelser — omkring $3.5m per skib. Copyright. TradeWinds, simpelthen det bedste!·14 timer sidenHar virkelig tro på Klaveness nu fremover, de er usædvanligt dygtige til at få reduceret distance i ballastsejlads, og det kommer til at give gode resultater fremover.
- ·20 timer sidenOslo (Infront TDN Direkt): Klaveness Combination Carriers' strategi for de kommende år vil være rettet mod yderligere ekspansion og værdiskabelse. Det fremgår af en meddelelse i forbindelse med selskabets kapitalmarkedsdag onsdag. Selskabet opretholder udbyttepolitikken om at udlodde mindst 80 procent af justeret fri pengestrøm til egenkapitalen gennem kvartalsvise udbetalinger. -Vi vil styrke effektiviteten på tværs af virksomheden og udvide til nye fragter med nye kunder inden for vores to kombinationssegmenter for at løfte indtjeningen yderligere. Vi vil også udforske nye kombinationskoncepter med ambitionen om at gå ind på nye markeder over tid. Med en solid finansiel position og uændret udbyttepolitik er KCC godt positioneret til at levere attraktive aktionærudbytter, siger koncernchef Engebret Dahm. Strategiske ambitioner 2026--2030 indebærer følgende: Føre CABU-virksomheden ind i en ny fase med levering af CABU III-nybygninger i 2026, øge markedsandelen i Australien og diversificere til nye regioner. Videreudvikle og ekspandere CLEANBU-segmentet ved at tilføre nye kunder og fragter, særligt rettet mod ruter øst for Suez, og etablere et stærkt fundament for yderligere flådevækst. Udforske nye combination carrier-koncepter baseret på bred erfaring fra eksisterende koncepter. Udnytte den markedsledende position inden for lavudledningsskibsfart og levere på høje ambitioner om dekarbonisering. Fortsætte med at prioritere direkte afkast til aktionærerne gennem høje kvartalsvise udbytteudbetalinger.
- ·for 1 dag sidenKCC: Forlænget drift af det 2001-byggede CABU-fartøj MV Barcarena Oslo, 9. december 2025: Et datterselskab af Klaveness Combination Carriers ASA ("KCC" eller "Selskabet") har indgået en 32-måneders befragtningskontrakt med start marts 2026 med Alumina do Norte do Brasil (Alunorte), det største aluminiumoxidraffinaderi uden for Kina, for transport af kaustisk sodaopløsning til deres aluminiumoxidraffinaderi i Brasilien. Kontrakten vil beskæftige MV Barcarena, et af de 2001-byggede CABU-fartøjer. Når markedsmuligheder opstår, vil MV Barcarena også transportere tørlaster på nordgående rejser, hvilket optimerer fartøjsudnyttelsen og reducerer ballasttiden. Fartøjet færdiggjorde i begyndelsen af december den 25-årige fornyelsesdokning, hvilket forlænger dets driftslevetid. For yderligere spørgsmål, kontakt venligst: Engebret Dahm, CEO Telefon: +47 957 46 851 Liv Dyrnes, CFO og Deputy CEO Telefon: +47 976 60 561 Om Klaveness Combination Carriers ASA: KCC er verdensførende inden for kombinationsskibe, ejer og driver otte CABU- og otte CLEANBU-kombinationsskibe med tre CABU-skibe under konstruktion til levering i 2026. KCC's kombinationsskibe er bygget til transport af både våde og tørre bulklaster og drives i handler, hvor skibene effektivt kombinerer tørre og våde laster med minimal ballast. Gennem deres høje udnyttelse og effektivitet udleder skibene op til 40% mindre CO2 pr. transporteret ton sammenlignet med standard tank- og tørlastskibe i nuværende og målrettede kombinationshandelsmønstre.
- ·for 3 dage sidenTil jer i Oslo-området, så minder jeg om at KCC skal have Capital Markets Day nu førstkommende Onsdag🚢Der vil også være mulighed for 1 til 1 samtaler efter frokost 😃 Registrer her: https://www.combinationcarriers.com/capital-markets-day-2025
- ·28. nov. · RedigeretI går nåede BCI(produkttankindeks) højeste niveau for året, og BDI(tørbulkindeks) højeste niveau i 2 år. Det bliver interessant at se, hvad der sker, når KCC fremlægger regnskab for Q4, og kineserne åbner efter nytår i marts 2026… Da med 2 nye skibe på vandet.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Oslo Børs
Antal
Køb
1.500
Sælg
Antal
38
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 1 | - | - | ||
| 64 | - | - | ||
| 685 | - | - | ||
| 268 | - | - | ||
| 138 | - | - |
Højest
82,2VWAP
Lavest
80,7OmsætningAntal
3,4 41.713
VWAP
Højest
82,2Lavest
80,7OmsætningAntal
3,4 41.713
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 13. feb. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 28. okt. | |
| 2025 Q2-regnskab | 21. aug. | |
| 2025 Q1-regnskab | 8. maj | |
| 2024 Q4-regnskab | 14. feb. | |
| 2024 Q3-regnskab | 30. okt. 2024 |
Data hentes fra FactSet
2025 Q3-regnskab
44 dage sidenNyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
| Næste begivenhed | |
|---|---|
| 2025 Q4-regnskab | 13. feb. 2026 |
| Tidligere begivenheder | ||
|---|---|---|
| 2025 Q3-regnskab | 28. okt. | |
| 2025 Q2-regnskab | 21. aug. | |
| 2025 Q1-regnskab | 8. maj | |
| 2024 Q4-regnskab | 14. feb. | |
| 2024 Q3-regnskab | 30. okt. 2024 |
Data hentes fra FactSet
1,214 NOK/aktie
Seneste udbytte
3,99 %Direkte afkast
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- ·20 timer sidenOslo-noterede Klaveness Combination Carriers (KCC) har indgået en ny charteraftale for at holde sit ældste skib i drift langt ud over 25-årsalderen. Den norske skibsreder sagde, at den havde underskrevet en 32-måneders befragtningskontrakt (COA) med start i marts 2026, når det 73.000-dwt store skib Barcarena (bygget 2001) når sin milepælsfødselsdag. Aftalen, for hvilken ingen prisinformation blev afsløret, blev indgået med Alumina do Norte do Brasil (Alunorte). Befrakteren er det største aluminiumoxidraffinaderi uden for Kina. Fartøjet vil importere kaustisk soda-opløsningen til det brasilianske anlæg. Cabu-skibet, et af to bygget i 2001 i KCC-flåden, kan også transportere tørlast. Virksomheden tilføjede: ”Når markedsmuligheder opstår, vil Barcarena også transportere tørlaster på nordgående rejser, hvilket optimerer fartøjsudnyttelsen og reducerer ballasttiden.” Fartøjet afsluttede sin 25-års fornyelsesdokning denne måned, hvilket forlænger dets driftslevetid. KCC ejer og driver otte Cabus og otte Cleanbu olieprodukt- og tørlastskibe. Tre nye 83.000-dwt Cabus leveres næste år. Der havde været spekulationer om, at de to 2001-årgangsenheder kunne fortsætte med at operere, mens raterne forblev høje. Administrerende direktør Engebret Dahm havde fortalt under et indtjeningsopkald i oktober, at selvom de nye skibe vil være større og mere effektive end de nuværende fartøjer, var hensigten at holde veteranerne operationelle. Han havde forventet, at den første af duoen ville gå i tørdok i fjerde kvartal, afhængigt af at skibet sikrede en kontrakt på to til tre år. Det andet fartøj, Banastar, fylder ikke 25 før næste oktober. ”Vi vil sandsynligvis handle med hende til Australien indtil da, og så sigter vi mod at kunne sætte hende i nye handler og føre hende gennem 25-års dokningen i sidste del af næste år,” sagde Dahm under opkaldet. ”Så hensigten er at holde de to damer kørende, givet den høje kvalitet, tekniske kvalitet og ydeevne.” CEO'en sagde, at KCC har ”lagt mange penge” i at vedligeholde Cabus-skibene, for når skibene bliver ældre, skal ejeren vise ”en topydelse og en teknisk standard af topkvalitet, når SIRE- og havnestatsinspektører kommer om bord”. Dahm tilføjede, at tørdokningsomkostningerne ikke vil være meget højere end de 20-årige specialundersøgelser — omkring $3.5m per skib. Copyright. TradeWinds, simpelthen det bedste!·14 timer sidenHar virkelig tro på Klaveness nu fremover, de er usædvanligt dygtige til at få reduceret distance i ballastsejlads, og det kommer til at give gode resultater fremover.
- ·20 timer sidenOslo (Infront TDN Direkt): Klaveness Combination Carriers' strategi for de kommende år vil være rettet mod yderligere ekspansion og værdiskabelse. Det fremgår af en meddelelse i forbindelse med selskabets kapitalmarkedsdag onsdag. Selskabet opretholder udbyttepolitikken om at udlodde mindst 80 procent af justeret fri pengestrøm til egenkapitalen gennem kvartalsvise udbetalinger. -Vi vil styrke effektiviteten på tværs af virksomheden og udvide til nye fragter med nye kunder inden for vores to kombinationssegmenter for at løfte indtjeningen yderligere. Vi vil også udforske nye kombinationskoncepter med ambitionen om at gå ind på nye markeder over tid. Med en solid finansiel position og uændret udbyttepolitik er KCC godt positioneret til at levere attraktive aktionærudbytter, siger koncernchef Engebret Dahm. Strategiske ambitioner 2026--2030 indebærer følgende: Føre CABU-virksomheden ind i en ny fase med levering af CABU III-nybygninger i 2026, øge markedsandelen i Australien og diversificere til nye regioner. Videreudvikle og ekspandere CLEANBU-segmentet ved at tilføre nye kunder og fragter, særligt rettet mod ruter øst for Suez, og etablere et stærkt fundament for yderligere flådevækst. Udforske nye combination carrier-koncepter baseret på bred erfaring fra eksisterende koncepter. Udnytte den markedsledende position inden for lavudledningsskibsfart og levere på høje ambitioner om dekarbonisering. Fortsætte med at prioritere direkte afkast til aktionærerne gennem høje kvartalsvise udbytteudbetalinger.
- ·for 1 dag sidenKCC: Forlænget drift af det 2001-byggede CABU-fartøj MV Barcarena Oslo, 9. december 2025: Et datterselskab af Klaveness Combination Carriers ASA ("KCC" eller "Selskabet") har indgået en 32-måneders befragtningskontrakt med start marts 2026 med Alumina do Norte do Brasil (Alunorte), det største aluminiumoxidraffinaderi uden for Kina, for transport af kaustisk sodaopløsning til deres aluminiumoxidraffinaderi i Brasilien. Kontrakten vil beskæftige MV Barcarena, et af de 2001-byggede CABU-fartøjer. Når markedsmuligheder opstår, vil MV Barcarena også transportere tørlaster på nordgående rejser, hvilket optimerer fartøjsudnyttelsen og reducerer ballasttiden. Fartøjet færdiggjorde i begyndelsen af december den 25-årige fornyelsesdokning, hvilket forlænger dets driftslevetid. For yderligere spørgsmål, kontakt venligst: Engebret Dahm, CEO Telefon: +47 957 46 851 Liv Dyrnes, CFO og Deputy CEO Telefon: +47 976 60 561 Om Klaveness Combination Carriers ASA: KCC er verdensførende inden for kombinationsskibe, ejer og driver otte CABU- og otte CLEANBU-kombinationsskibe med tre CABU-skibe under konstruktion til levering i 2026. KCC's kombinationsskibe er bygget til transport af både våde og tørre bulklaster og drives i handler, hvor skibene effektivt kombinerer tørre og våde laster med minimal ballast. Gennem deres høje udnyttelse og effektivitet udleder skibene op til 40% mindre CO2 pr. transporteret ton sammenlignet med standard tank- og tørlastskibe i nuværende og målrettede kombinationshandelsmønstre.
- ·for 3 dage sidenTil jer i Oslo-området, så minder jeg om at KCC skal have Capital Markets Day nu førstkommende Onsdag🚢Der vil også være mulighed for 1 til 1 samtaler efter frokost 😃 Registrer her: https://www.combinationcarriers.com/capital-markets-day-2025
- ·28. nov. · RedigeretI går nåede BCI(produkttankindeks) højeste niveau for året, og BDI(tørbulkindeks) højeste niveau i 2 år. Det bliver interessant at se, hvad der sker, når KCC fremlægger regnskab for Q4, og kineserne åbner efter nytår i marts 2026… Da med 2 nye skibe på vandet.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Oslo Børs
Antal
Køb
1.500
Sælg
Antal
38
Seneste handel
| Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
|---|---|---|---|---|
| 1 | - | - | ||
| 64 | - | - | ||
| 685 | - | - | ||
| 268 | - | - | ||
| 138 | - | - |
Højest
82,2VWAP
Lavest
80,7OmsætningAntal
3,4 41.713
VWAP
Højest
82,2Lavest
80,7OmsætningAntal
3,4 41.713
Mæglerstatistik
Ingen data fundet






