Q1
50 dage siden‧28 min
0,06 EUR/aktie
Seneste udbytte
4,17 %
Direkte afkast
Ordredybde
Antal
Køb
192.730
Sælg
Antal
191.952
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
107 | - | - | ||
1.723 | - | - | ||
1.290 | - | - | ||
1.598 | - | - | ||
4.857 | - | - |
Højest
2,692VWAP
Lavest
2,622OmsætningAntal
1 Mundefined383.056
VWAP
Højest
2,692Lavest
2,622OmsætningAntal
1 Mundefined383.056
Mæglerstatistik
Største købere
Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 383.056 | 383.056 | 0 | 0 |
Største sælgere
Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 383.056 | 383.056 | 0 | 0 |
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2025 Q2 | 16. jul. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q1 | 29. apr. | |
2024 Generalforsamling | 27. mar. | |
2024 Q4 | 13. feb. | |
2024 Q3 | 29. okt. 2024 | |
2024 Q2 | 19. jul. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 11 timer siden·AY-kommunister er ansvarlige for hele Finnair-rodet. Omdømmet ... et godt et, har været væk i årevis.9 timer siden·I sin pressemeddelelse, der blev offentliggjort den 14. juni, har Palta udelukkende lagt skylden for årsagerne til og konsekvenserne af arbejdskonflikten vedrørende lufttransporttjenester på medarbejdersiden. Arbejdskonflikten drejer sig om, hvordan de lønstigninger, der ikke blev implementeret i 2021 og 2022, skal tages i betragtning, så kontraktsektoren kan nå den såkaldte generelle linje igen. Parterne har forhandlet siden januar for at løse denne sag, så det er ikke usædvanligt at fremsætte et relateret forslag til den anden part for at løse arbejdskonflikten. At søge et kompromis i en arbejdskonflikt bør ikke ofres offentligt, sådan som Palta gør i øjeblikket. Økonomisk set er arbejdskonflikten af samme størrelsesorden som, at Finnair betaler sine administrerende direktørers incitamentsbonusser oven i grundlønnen. På generalforsamlingen, der blev afholdt under overenskomstforhandlingerne, blev administrerende direktørers incitamentsbonusser forhøjet til 200 procent af grundlønnen i stedet for de tidligere 120 procent. Når administrerende direktørs blotte incitamentsbonusser hæves til et niveau, der ville tillade en arbejdskonflikt at blive løst med et tilsvarende beløb, er det et principspørgsmål, hvor den samme kage fordeles mellem forskellige parter med helt forskellige kriterier. Finnairs administrerende direktør er ikke uden for arbejdskonflikten, men snarere i dens centrum. Som bestyrelsesformand for Palta træffer han også afgørelse om arbejdsgiverforeningens holdning i en individuel arbejdskonflikt. I lyset af dette øger Paltas udmelding om, at medarbejdere, der arbejder inden for lufttransport, skal have ret til samme lønstigning i denne runde som andre finske medarbejdere - uanset tidligere beslutninger - konfrontationen og forlænger kun arbejdskonflikten. For medarbejderne er arbejdskonflikten et økonomisk spørgsmål. Hvis de lønstigninger, der ikke blev implementeret i 2021 og 2022, slet ikke tages i betragtning i den kommende kontraktperiode, men implementeres på den måde, som Palta kræver, vil medarbejdernes reelle indtjening forblive 4-5 % lavere end i 2020, forudsat at den generelle lønudvikling matcher prisstigningen i den kommende kontraktperiode.
- 12 timer siden·Er der ingen måde at kontrollere disse AY-KOMMUNISTER i Finland, eller skiftevis en eller anden kommunistisk AY-blokering, der ødelægger virksomhedens udvikling? De saver deres egne grene af i deres fritænkende aktivitet. AY-bevægelsen burde forbydes ved lov... Finnair ville være fløjet til svævende vinger, nu skal det sænkes igen på grund af disse grådige tåber. Statens ejerskabsminister er en komplet dværg! Hele ejerskabsstyringen er en joke, de hæver kun mødegebyrer uden at gøre noget. "Timens tog" Stakkels stakkels forældreløse. Biddet vil ødelægge resten. Jeg har investeret og troet på Finnair, og hver gang jeg flyver, vælger jeg et sikkert indenrigsflyselskab.1 time siden·Når man ser på, hvordan de besparelser, som Finnairs ledelse/mellemledelse har opnået under pandemien, nu er blevet kompenseret med generøse lønforhøjelser, Finnairs bestyrelseskompensation er blevet bragt op på "markedsniveau" med stigninger på 14-19% sidste år og yderligere 11-23% i år, og det faktum, at administrerende direktør modtager over 40.000 aktiebonusser fra en tid, hvor han ikke engang var ansat i virksomheden, kan man ikke sige, at det ville være en urimelig anmodning at kompensere alle for de besparelser, der blev opnået under pandemien. Nogle vil blive kompenseret, nogle vil ikke. Og desuden: Finnairs administrerende direktør er administrerende direktør for Palta, og Finnairs tidligere administrerende direktør er næstformand for Pslta. Det her stinker...
- for 2 dage siden·https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2bc34cd9-99eb-46f6-8045-8b461291be41 Finnairs kundeservice forestillede sig, at de også kunne påberåbe sig flysikkerhed på jorden, når kunden forsøgte at få service. Jeg forstår, at man ikke kan afklare noget ekstra på flyet, men det er sikkert at afklare tingene på jorden. Denne anden kundeservicerepræsentant ville have håndteret sagen, men den første kundeservicerepræsentant var vred over situationen, da kunden var ved at modtage service. Det ville være mærkeligt, hvis kunden fik service.for 1 dag siden·Af en eller anden grund er Finnairs gennemsnitsalder ikke blevet uploadet til denne liste, der blev lavet i december 2024. Disse 10 flyselskaber har de ældste fly Delta (17 år) Air Canada (14,2 år) United Airlines (14,1 år) British Airways (13,2 år) Air France (12,6 år) Lufthansa (11,5 år) Southwest Airlines (11,5 år) KLM (10,7 år) American Airlines (10,3 år) Qantas (9,7 år)
- 13. jun.·Hvorfor griber statsejeren ikke ind og fordømmer militære aggressioner, der truer lufttrafikken, og udskejelser, der forværrer den internationale situation? Bør ministeren for ejerskabsstyring snart tage en beslutning?
- 12. jun.·Hvor er ministeren for statslig ejerstyring? Fra investorens perspektiv er statsejeren god, men disse politiske klovne er fuldstændig ubrugelige. Vi har ikke engang hørt den første udtalelse fra ministeren for ejerstyring. Vi har ikke en stat, der ikke tager sig af sine investeringer. De er alle sammen Tuppuraier, hele bunken!12 timer siden·Finland er en lommeklub af fede og oppustede AY-kommercieltankere for dig og mig!. Finansministeriet truer! uden at få noget gjort. Ejerskabskontrolminister på fuld gas. Nå, Orpos gruppe er som en forbandet, stakkels sump. Finland bliver ødelagt, og gode virksomheder lider under AY-bevægelsens og Demokraternes intriger.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Q1
50 dage siden‧28 min
0,06 EUR/aktie
Seneste udbytte
4,17 %
Direkte afkast
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 11 timer siden·AY-kommunister er ansvarlige for hele Finnair-rodet. Omdømmet ... et godt et, har været væk i årevis.9 timer siden·I sin pressemeddelelse, der blev offentliggjort den 14. juni, har Palta udelukkende lagt skylden for årsagerne til og konsekvenserne af arbejdskonflikten vedrørende lufttransporttjenester på medarbejdersiden. Arbejdskonflikten drejer sig om, hvordan de lønstigninger, der ikke blev implementeret i 2021 og 2022, skal tages i betragtning, så kontraktsektoren kan nå den såkaldte generelle linje igen. Parterne har forhandlet siden januar for at løse denne sag, så det er ikke usædvanligt at fremsætte et relateret forslag til den anden part for at løse arbejdskonflikten. At søge et kompromis i en arbejdskonflikt bør ikke ofres offentligt, sådan som Palta gør i øjeblikket. Økonomisk set er arbejdskonflikten af samme størrelsesorden som, at Finnair betaler sine administrerende direktørers incitamentsbonusser oven i grundlønnen. På generalforsamlingen, der blev afholdt under overenskomstforhandlingerne, blev administrerende direktørers incitamentsbonusser forhøjet til 200 procent af grundlønnen i stedet for de tidligere 120 procent. Når administrerende direktørs blotte incitamentsbonusser hæves til et niveau, der ville tillade en arbejdskonflikt at blive løst med et tilsvarende beløb, er det et principspørgsmål, hvor den samme kage fordeles mellem forskellige parter med helt forskellige kriterier. Finnairs administrerende direktør er ikke uden for arbejdskonflikten, men snarere i dens centrum. Som bestyrelsesformand for Palta træffer han også afgørelse om arbejdsgiverforeningens holdning i en individuel arbejdskonflikt. I lyset af dette øger Paltas udmelding om, at medarbejdere, der arbejder inden for lufttransport, skal have ret til samme lønstigning i denne runde som andre finske medarbejdere - uanset tidligere beslutninger - konfrontationen og forlænger kun arbejdskonflikten. For medarbejderne er arbejdskonflikten et økonomisk spørgsmål. Hvis de lønstigninger, der ikke blev implementeret i 2021 og 2022, slet ikke tages i betragtning i den kommende kontraktperiode, men implementeres på den måde, som Palta kræver, vil medarbejdernes reelle indtjening forblive 4-5 % lavere end i 2020, forudsat at den generelle lønudvikling matcher prisstigningen i den kommende kontraktperiode.
- 12 timer siden·Er der ingen måde at kontrollere disse AY-KOMMUNISTER i Finland, eller skiftevis en eller anden kommunistisk AY-blokering, der ødelægger virksomhedens udvikling? De saver deres egne grene af i deres fritænkende aktivitet. AY-bevægelsen burde forbydes ved lov... Finnair ville være fløjet til svævende vinger, nu skal det sænkes igen på grund af disse grådige tåber. Statens ejerskabsminister er en komplet dværg! Hele ejerskabsstyringen er en joke, de hæver kun mødegebyrer uden at gøre noget. "Timens tog" Stakkels stakkels forældreløse. Biddet vil ødelægge resten. Jeg har investeret og troet på Finnair, og hver gang jeg flyver, vælger jeg et sikkert indenrigsflyselskab.1 time siden·Når man ser på, hvordan de besparelser, som Finnairs ledelse/mellemledelse har opnået under pandemien, nu er blevet kompenseret med generøse lønforhøjelser, Finnairs bestyrelseskompensation er blevet bragt op på "markedsniveau" med stigninger på 14-19% sidste år og yderligere 11-23% i år, og det faktum, at administrerende direktør modtager over 40.000 aktiebonusser fra en tid, hvor han ikke engang var ansat i virksomheden, kan man ikke sige, at det ville være en urimelig anmodning at kompensere alle for de besparelser, der blev opnået under pandemien. Nogle vil blive kompenseret, nogle vil ikke. Og desuden: Finnairs administrerende direktør er administrerende direktør for Palta, og Finnairs tidligere administrerende direktør er næstformand for Pslta. Det her stinker...
- for 2 dage siden·https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2bc34cd9-99eb-46f6-8045-8b461291be41 Finnairs kundeservice forestillede sig, at de også kunne påberåbe sig flysikkerhed på jorden, når kunden forsøgte at få service. Jeg forstår, at man ikke kan afklare noget ekstra på flyet, men det er sikkert at afklare tingene på jorden. Denne anden kundeservicerepræsentant ville have håndteret sagen, men den første kundeservicerepræsentant var vred over situationen, da kunden var ved at modtage service. Det ville være mærkeligt, hvis kunden fik service.for 1 dag siden·Af en eller anden grund er Finnairs gennemsnitsalder ikke blevet uploadet til denne liste, der blev lavet i december 2024. Disse 10 flyselskaber har de ældste fly Delta (17 år) Air Canada (14,2 år) United Airlines (14,1 år) British Airways (13,2 år) Air France (12,6 år) Lufthansa (11,5 år) Southwest Airlines (11,5 år) KLM (10,7 år) American Airlines (10,3 år) Qantas (9,7 år)
- 13. jun.·Hvorfor griber statsejeren ikke ind og fordømmer militære aggressioner, der truer lufttrafikken, og udskejelser, der forværrer den internationale situation? Bør ministeren for ejerskabsstyring snart tage en beslutning?
- 12. jun.·Hvor er ministeren for statslig ejerstyring? Fra investorens perspektiv er statsejeren god, men disse politiske klovne er fuldstændig ubrugelige. Vi har ikke engang hørt den første udtalelse fra ministeren for ejerstyring. Vi har ikke en stat, der ikke tager sig af sine investeringer. De er alle sammen Tuppuraier, hele bunken!12 timer siden·Finland er en lommeklub af fede og oppustede AY-kommercieltankere for dig og mig!. Finansministeriet truer! uden at få noget gjort. Ejerskabskontrolminister på fuld gas. Nå, Orpos gruppe er som en forbandet, stakkels sump. Finland bliver ødelagt, og gode virksomheder lider under AY-bevægelsens og Demokraternes intriger.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
192.730
Sælg
Antal
191.952
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
107 | - | - | ||
1.723 | - | - | ||
1.290 | - | - | ||
1.598 | - | - | ||
4.857 | - | - |
Højest
2,692VWAP
Lavest
2,622OmsætningAntal
1 Mundefined383.056
VWAP
Højest
2,692Lavest
2,622OmsætningAntal
1 Mundefined383.056
Mæglerstatistik
Største købere
Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 383.056 | 383.056 | 0 | 0 |
Største sælgere
Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 383.056 | 383.056 | 0 | 0 |
Andre har kigget på
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2025 Q2 | 16. jul. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q1 | 29. apr. | |
2024 Generalforsamling | 27. mar. | |
2024 Q4 | 13. feb. | |
2024 Q3 | 29. okt. 2024 | |
2024 Q2 | 19. jul. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Q1
50 dage siden‧28 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2025 Q2 | 16. jul. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q1 | 29. apr. | |
2024 Generalforsamling | 27. mar. | |
2024 Q4 | 13. feb. | |
2024 Q3 | 29. okt. 2024 | |
2024 Q2 | 19. jul. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
0,06 EUR/aktie
Seneste udbytte
4,17 %
Direkte afkast
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 11 timer siden·AY-kommunister er ansvarlige for hele Finnair-rodet. Omdømmet ... et godt et, har været væk i årevis.9 timer siden·I sin pressemeddelelse, der blev offentliggjort den 14. juni, har Palta udelukkende lagt skylden for årsagerne til og konsekvenserne af arbejdskonflikten vedrørende lufttransporttjenester på medarbejdersiden. Arbejdskonflikten drejer sig om, hvordan de lønstigninger, der ikke blev implementeret i 2021 og 2022, skal tages i betragtning, så kontraktsektoren kan nå den såkaldte generelle linje igen. Parterne har forhandlet siden januar for at løse denne sag, så det er ikke usædvanligt at fremsætte et relateret forslag til den anden part for at løse arbejdskonflikten. At søge et kompromis i en arbejdskonflikt bør ikke ofres offentligt, sådan som Palta gør i øjeblikket. Økonomisk set er arbejdskonflikten af samme størrelsesorden som, at Finnair betaler sine administrerende direktørers incitamentsbonusser oven i grundlønnen. På generalforsamlingen, der blev afholdt under overenskomstforhandlingerne, blev administrerende direktørers incitamentsbonusser forhøjet til 200 procent af grundlønnen i stedet for de tidligere 120 procent. Når administrerende direktørs blotte incitamentsbonusser hæves til et niveau, der ville tillade en arbejdskonflikt at blive løst med et tilsvarende beløb, er det et principspørgsmål, hvor den samme kage fordeles mellem forskellige parter med helt forskellige kriterier. Finnairs administrerende direktør er ikke uden for arbejdskonflikten, men snarere i dens centrum. Som bestyrelsesformand for Palta træffer han også afgørelse om arbejdsgiverforeningens holdning i en individuel arbejdskonflikt. I lyset af dette øger Paltas udmelding om, at medarbejdere, der arbejder inden for lufttransport, skal have ret til samme lønstigning i denne runde som andre finske medarbejdere - uanset tidligere beslutninger - konfrontationen og forlænger kun arbejdskonflikten. For medarbejderne er arbejdskonflikten et økonomisk spørgsmål. Hvis de lønstigninger, der ikke blev implementeret i 2021 og 2022, slet ikke tages i betragtning i den kommende kontraktperiode, men implementeres på den måde, som Palta kræver, vil medarbejdernes reelle indtjening forblive 4-5 % lavere end i 2020, forudsat at den generelle lønudvikling matcher prisstigningen i den kommende kontraktperiode.
- 12 timer siden·Er der ingen måde at kontrollere disse AY-KOMMUNISTER i Finland, eller skiftevis en eller anden kommunistisk AY-blokering, der ødelægger virksomhedens udvikling? De saver deres egne grene af i deres fritænkende aktivitet. AY-bevægelsen burde forbydes ved lov... Finnair ville være fløjet til svævende vinger, nu skal det sænkes igen på grund af disse grådige tåber. Statens ejerskabsminister er en komplet dværg! Hele ejerskabsstyringen er en joke, de hæver kun mødegebyrer uden at gøre noget. "Timens tog" Stakkels stakkels forældreløse. Biddet vil ødelægge resten. Jeg har investeret og troet på Finnair, og hver gang jeg flyver, vælger jeg et sikkert indenrigsflyselskab.1 time siden·Når man ser på, hvordan de besparelser, som Finnairs ledelse/mellemledelse har opnået under pandemien, nu er blevet kompenseret med generøse lønforhøjelser, Finnairs bestyrelseskompensation er blevet bragt op på "markedsniveau" med stigninger på 14-19% sidste år og yderligere 11-23% i år, og det faktum, at administrerende direktør modtager over 40.000 aktiebonusser fra en tid, hvor han ikke engang var ansat i virksomheden, kan man ikke sige, at det ville være en urimelig anmodning at kompensere alle for de besparelser, der blev opnået under pandemien. Nogle vil blive kompenseret, nogle vil ikke. Og desuden: Finnairs administrerende direktør er administrerende direktør for Palta, og Finnairs tidligere administrerende direktør er næstformand for Pslta. Det her stinker...
- for 2 dage siden·https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2bc34cd9-99eb-46f6-8045-8b461291be41 Finnairs kundeservice forestillede sig, at de også kunne påberåbe sig flysikkerhed på jorden, når kunden forsøgte at få service. Jeg forstår, at man ikke kan afklare noget ekstra på flyet, men det er sikkert at afklare tingene på jorden. Denne anden kundeservicerepræsentant ville have håndteret sagen, men den første kundeservicerepræsentant var vred over situationen, da kunden var ved at modtage service. Det ville være mærkeligt, hvis kunden fik service.for 1 dag siden·Af en eller anden grund er Finnairs gennemsnitsalder ikke blevet uploadet til denne liste, der blev lavet i december 2024. Disse 10 flyselskaber har de ældste fly Delta (17 år) Air Canada (14,2 år) United Airlines (14,1 år) British Airways (13,2 år) Air France (12,6 år) Lufthansa (11,5 år) Southwest Airlines (11,5 år) KLM (10,7 år) American Airlines (10,3 år) Qantas (9,7 år)
- 13. jun.·Hvorfor griber statsejeren ikke ind og fordømmer militære aggressioner, der truer lufttrafikken, og udskejelser, der forværrer den internationale situation? Bør ministeren for ejerskabsstyring snart tage en beslutning?
- 12. jun.·Hvor er ministeren for statslig ejerstyring? Fra investorens perspektiv er statsejeren god, men disse politiske klovne er fuldstændig ubrugelige. Vi har ikke engang hørt den første udtalelse fra ministeren for ejerstyring. Vi har ikke en stat, der ikke tager sig af sine investeringer. De er alle sammen Tuppuraier, hele bunken!12 timer siden·Finland er en lommeklub af fede og oppustede AY-kommercieltankere for dig og mig!. Finansministeriet truer! uden at få noget gjort. Ejerskabskontrolminister på fuld gas. Nå, Orpos gruppe er som en forbandet, stakkels sump. Finland bliver ødelagt, og gode virksomheder lider under AY-bevægelsens og Demokraternes intriger.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
192.730
Sælg
Antal
191.952
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
107 | - | - | ||
1.723 | - | - | ||
1.290 | - | - | ||
1.598 | - | - | ||
4.857 | - | - |
Højest
2,692VWAP
Lavest
2,622OmsætningAntal
1 Mundefined383.056
VWAP
Højest
2,692Lavest
2,622OmsætningAntal
1 Mundefined383.056
Mæglerstatistik
Største købere
Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 383.056 | 383.056 | 0 | 0 |
Største sælgere
Mægler | Købt | Solgt | Netto | Internt |
---|---|---|---|---|
Anonym | 383.056 | 383.056 | 0 | 0 |