Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.
Aktie
Nasdaq Copenhagen
NTG

NTG Nordic Transport Group

NTG Nordic Transport Group

185,00DKK
-0,86% (-1,60)
Højest187,60
Lavest183,20
Omsætning
4,7 MDKK
185,00DKK
-0,86% (-1,60)
Højest187,60
Lavest183,20
Omsætning
4,7 MDKK
Aktie
Nasdaq Copenhagen
NTG

NTG Nordic Transport Group

NTG Nordic Transport Group

185,00DKK
-0,86% (-1,60)
Højest187,60
Lavest183,20
Omsætning
4,7 MDKK
185,00DKK
-0,86% (-1,60)
Højest187,60
Lavest183,20
Omsætning
4,7 MDKK
Aktie
Nasdaq Copenhagen
NTG

NTG Nordic Transport Group

NTG Nordic Transport Group

185,00DKK
-0,86% (-1,60)
Højest187,60
Lavest183,20
Omsætning
4,7 MDKK
185,00DKK
-0,86% (-1,60)
Højest187,60
Lavest183,20
Omsætning
4,7 MDKK
Q1
37 dage siden44 min

Ordredybde

Antal
Køb
6.007
Sælg
Antal
5.395

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
34--
40--
6--
15--
8--
Højest
187,6
VWAP
185,5
Lavest
183,2
OmsætningAntal
4,7 Mundefined25.291
VWAP
185,5
Højest
187,6
Lavest
183,2
OmsætningAntal
4,7 Mundefined25.291

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym25.29125.29100

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym25.29125.29100

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q2
11. aug.
Tidligere begivenheder
2025 Q113. maj
2025 Q112. maj
2024 Generalforsamling28. mar.
2024 Q47. mar.
2024 Q46. mar.
Data hentes fra Millistream, Quartr

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 18 timer siden
    18 timer siden
    Om NTG fra Dansk Aktionærforening "Aktien er nu øverst på min købsliste" Ved blot svag vækst i omsætningen "kan bundlinjen uden problemer vokse 30 procent," vurderer analytiker om stor dansk aktie. Siden 2011 har NTG opkøbt 35 virksomheder. I dag er selskabet blandt de 10 største transportselskaber på vejene i EU. Transportvirksomheden NTG er en mini-DSV og en asset-light speditør med høj vækst. Ledelsen har et erklæret mål om at blive en af Europas førende transportvirksomheder. Målt ved omsætningen i EU på Road-divisionen (vejtransport, red.) var selskabet i 2019 ikke i top-50. I dag er NTG i top-15, og med de seneste opkøb formentlig i niveauet top-10. Der, hvor NTG adskiller sig mest fra DSV, er i deres partnerstruktur. Groft fortalt opkøber DSV virksomheder og køber dermed også nye kunder. NTG køber ikke bare konkurrenternes kunder, de vil også investere i virksomhedernes ledelse, som så skal køre selskabet videre. De skiller sig altså ikke af med ledelsen i det opkøbte selskab, men tilbyder dem i stedet en partneraftale. Ledelsen i det nye selskab bliver derfor medejere og får et stort engagement i fremtidig succes. NTG integrerer selskaberne på sin IT-platform og håndterer jura og administration, samt sikrer strategi. Partnere får mulighed for, at NTG med tiden overtager hele virksomheden. Med asset-light strukturen er investeringerne lave, som samlet set betydet et højt flow af fri likviditet, som indtil videre er blevet til 35 opkøb siden 2011. Uden aktieemissioner. Væksten er derfor høj. Den årlige gennemsnitlige vækst, CAGR (Compound Annual Growth Rate, red.), målt ved omsætningen i perioden 2015-2025, er hele 21 procent. Målt ved driftsresultatet før renter (EBIT) er den gennemsnitlige årlige vækst hele 26 procent. Det er ganske imponerende og langt over markedsvæksten, som er på niveau med væksten i BNP. Svingende resultater Nettoresultatet til aktionærerne svinger dog fra år til år grundet ekstraordinære omkostninger ved integration, kortvarige højere renteudgifter samt høj grad af konjunkturudsving. I 2025 ser aktører, ifølge en markedsundersøgelse udført af UPPLY og rapporten The European Road Freight Rate Benchmark, svagt positive volumener og priser på trods af toldkrigsudfordringer. Selve markedet er i høj grad præget af konjunkturer, og har de sidste år været igennem mange udfordringer. Ved Corona kom der først recession. Dernæst høj vækst. Dernæst udfordringer i værdikæden, høj inflation, dyrere diesel og højere renter. Dernæst var der mangel på chauffører, og den samlede omkostningsbase kørte derfor op. Kombineret med højere kapitalomkostningerne og et Europa i lavvækst i to år førte det til lavere marginer. Derfor var 2023 og 2024 ikke gode år for aktionærerne i NTG.  Seks opkøb på et år I regnskabet for første kvartal måtte selskabet også nedjustere sin EBIT-prognose fra 575-650 millioner kroner til 560-630 millioner kroner, da det tyske marked er underdrejet. Noget, der rammer NTG’s opkøb i 2024 af de to tyske selskaber Schmalz+Schön og ITC Logistic. Det sendte aktiekursen sydover. Samtidig har man dog i 2025 købt to virksomheder. Dermed har NTG købt seks virksomheder indenfor det seneste år, og ledelsens mål om at opnå et driftsresultatet før renter (EBIT) på 1 milliard kroner ved udgangen af 2027 blev fastholdt. Ifølge min vurdering handles NTG til kursen ved analysetidspunktet på 219 kroner særdeles billigt i forhold til selskabets konkurrenter. Det gælder både, når man måler ved den ventede P/E (selskabets markedsværdi i forhold til indtjeningen – se skema) og EV/EBITDA (markedsværdien plus gæld divideret med likviditeten fra driften, red.). Et nøgletal, der viser, hvor meget investorerne betaler for selskabets driftsindtjening. Men også i forhold til sin tidligere høje vækst i niveauet 20 procent. På kort sigt vil kursen sikkert fortsætte med at være underdrejet og kan godt komme længere ned. Men længere fremme er potentialet stort. Det kræver dog, at EU undgår toldkrigsrecession, mens der venter gigantiske stimulipakker i Tyskland, samt gigantinvesteringer i EU i energi, energinet samt infrastruktur og militær. Dertil kommer der formentlig lavere renter. Ved blot en svag vækst i omsætningen i 2026 på 6 procent kan bundlinjen uden problemer vokse 30 procent grundet højere marginer og lavere finansudgifter. Kommer der et godt år, kan denne vækst være markant højere. Med lidt medvind kan NTG også hurtigt blive et large cap-selskab, der isoleret set vil øge opmærksomhed og værdisætning. Jeg ejer DSV-aktier, men endnu ikke NTG, men aktien er nu øverst på min købsliste.
    2 timer siden
    2 timer siden
    Man skal helt tilbage til nov.2020 for at finde en lavere kurs, så stort set alle der sælger nu, må sælge med tab. Men frygt og grådighed er de to følelser der styrer de privates aktiehandel, og det ender altid galt. Man sælger på bunden og køber på toppen. Jeg vil tro, at udsalget lige nu kun holdes i gang af frygt for yderligere tab
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    sku utroligt den ikke snart bunder ud kunne være rart med et stort insiderkøb til at vende momentum i casen som om der er mange der er blevet i tvivl om casen og sælger ud det kunne et godt stort insiderkøb stoppe
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Er NTG på vej mod konkurs?
    for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Lidt ked af .at være gået ind i 208. Men den kommer vel igen.kender den ikke så godt,første gang jeg er her.
  • for 3 dage siden
    for 3 dage siden
    Tja.. nu kan det da kun gå fremad😊
    for 2 dage siden
    for 2 dage siden
    Ok venter til 190 😆
  • 13. jun.
    13. jun.
    Startposition købt. Ligner en fin entry her
    for 3 dage siden
    for 3 dage siden
    Laveste estimat 240, højeste 400. Hvem sælger på dette niveau under 200, det er meget overraskende ? Mon ikke rekylen kommer meget snart Jeg har handlet NTG i flere årtier, men bliver alligevel ofte overrasket over de meget store og hurtige bevægelser i aktien
    for 3 dage siden
    for 3 dage siden
    Årtier? De blev børsnoteret for 6 år siden?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

Der findes ingen Nordnet Markets Certificates med det underliggende værdipapir. Vis andre Certificates
Q1
37 dage siden44 min

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 18 timer siden
    18 timer siden
    Om NTG fra Dansk Aktionærforening "Aktien er nu øverst på min købsliste" Ved blot svag vækst i omsætningen "kan bundlinjen uden problemer vokse 30 procent," vurderer analytiker om stor dansk aktie. Siden 2011 har NTG opkøbt 35 virksomheder. I dag er selskabet blandt de 10 største transportselskaber på vejene i EU. Transportvirksomheden NTG er en mini-DSV og en asset-light speditør med høj vækst. Ledelsen har et erklæret mål om at blive en af Europas førende transportvirksomheder. Målt ved omsætningen i EU på Road-divisionen (vejtransport, red.) var selskabet i 2019 ikke i top-50. I dag er NTG i top-15, og med de seneste opkøb formentlig i niveauet top-10. Der, hvor NTG adskiller sig mest fra DSV, er i deres partnerstruktur. Groft fortalt opkøber DSV virksomheder og køber dermed også nye kunder. NTG køber ikke bare konkurrenternes kunder, de vil også investere i virksomhedernes ledelse, som så skal køre selskabet videre. De skiller sig altså ikke af med ledelsen i det opkøbte selskab, men tilbyder dem i stedet en partneraftale. Ledelsen i det nye selskab bliver derfor medejere og får et stort engagement i fremtidig succes. NTG integrerer selskaberne på sin IT-platform og håndterer jura og administration, samt sikrer strategi. Partnere får mulighed for, at NTG med tiden overtager hele virksomheden. Med asset-light strukturen er investeringerne lave, som samlet set betydet et højt flow af fri likviditet, som indtil videre er blevet til 35 opkøb siden 2011. Uden aktieemissioner. Væksten er derfor høj. Den årlige gennemsnitlige vækst, CAGR (Compound Annual Growth Rate, red.), målt ved omsætningen i perioden 2015-2025, er hele 21 procent. Målt ved driftsresultatet før renter (EBIT) er den gennemsnitlige årlige vækst hele 26 procent. Det er ganske imponerende og langt over markedsvæksten, som er på niveau med væksten i BNP. Svingende resultater Nettoresultatet til aktionærerne svinger dog fra år til år grundet ekstraordinære omkostninger ved integration, kortvarige højere renteudgifter samt høj grad af konjunkturudsving. I 2025 ser aktører, ifølge en markedsundersøgelse udført af UPPLY og rapporten The European Road Freight Rate Benchmark, svagt positive volumener og priser på trods af toldkrigsudfordringer. Selve markedet er i høj grad præget af konjunkturer, og har de sidste år været igennem mange udfordringer. Ved Corona kom der først recession. Dernæst høj vækst. Dernæst udfordringer i værdikæden, høj inflation, dyrere diesel og højere renter. Dernæst var der mangel på chauffører, og den samlede omkostningsbase kørte derfor op. Kombineret med højere kapitalomkostningerne og et Europa i lavvækst i to år førte det til lavere marginer. Derfor var 2023 og 2024 ikke gode år for aktionærerne i NTG.  Seks opkøb på et år I regnskabet for første kvartal måtte selskabet også nedjustere sin EBIT-prognose fra 575-650 millioner kroner til 560-630 millioner kroner, da det tyske marked er underdrejet. Noget, der rammer NTG’s opkøb i 2024 af de to tyske selskaber Schmalz+Schön og ITC Logistic. Det sendte aktiekursen sydover. Samtidig har man dog i 2025 købt to virksomheder. Dermed har NTG købt seks virksomheder indenfor det seneste år, og ledelsens mål om at opnå et driftsresultatet før renter (EBIT) på 1 milliard kroner ved udgangen af 2027 blev fastholdt. Ifølge min vurdering handles NTG til kursen ved analysetidspunktet på 219 kroner særdeles billigt i forhold til selskabets konkurrenter. Det gælder både, når man måler ved den ventede P/E (selskabets markedsværdi i forhold til indtjeningen – se skema) og EV/EBITDA (markedsværdien plus gæld divideret med likviditeten fra driften, red.). Et nøgletal, der viser, hvor meget investorerne betaler for selskabets driftsindtjening. Men også i forhold til sin tidligere høje vækst i niveauet 20 procent. På kort sigt vil kursen sikkert fortsætte med at være underdrejet og kan godt komme længere ned. Men længere fremme er potentialet stort. Det kræver dog, at EU undgår toldkrigsrecession, mens der venter gigantiske stimulipakker i Tyskland, samt gigantinvesteringer i EU i energi, energinet samt infrastruktur og militær. Dertil kommer der formentlig lavere renter. Ved blot en svag vækst i omsætningen i 2026 på 6 procent kan bundlinjen uden problemer vokse 30 procent grundet højere marginer og lavere finansudgifter. Kommer der et godt år, kan denne vækst være markant højere. Med lidt medvind kan NTG også hurtigt blive et large cap-selskab, der isoleret set vil øge opmærksomhed og værdisætning. Jeg ejer DSV-aktier, men endnu ikke NTG, men aktien er nu øverst på min købsliste.
    2 timer siden
    2 timer siden
    Man skal helt tilbage til nov.2020 for at finde en lavere kurs, så stort set alle der sælger nu, må sælge med tab. Men frygt og grådighed er de to følelser der styrer de privates aktiehandel, og det ender altid galt. Man sælger på bunden og køber på toppen. Jeg vil tro, at udsalget lige nu kun holdes i gang af frygt for yderligere tab
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    sku utroligt den ikke snart bunder ud kunne være rart med et stort insiderkøb til at vende momentum i casen som om der er mange der er blevet i tvivl om casen og sælger ud det kunne et godt stort insiderkøb stoppe
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Er NTG på vej mod konkurs?
    for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Lidt ked af .at være gået ind i 208. Men den kommer vel igen.kender den ikke så godt,første gang jeg er her.
  • for 3 dage siden
    for 3 dage siden
    Tja.. nu kan det da kun gå fremad😊
    for 2 dage siden
    for 2 dage siden
    Ok venter til 190 😆
  • 13. jun.
    13. jun.
    Startposition købt. Ligner en fin entry her
    for 3 dage siden
    for 3 dage siden
    Laveste estimat 240, højeste 400. Hvem sælger på dette niveau under 200, det er meget overraskende ? Mon ikke rekylen kommer meget snart Jeg har handlet NTG i flere årtier, men bliver alligevel ofte overrasket over de meget store og hurtige bevægelser i aktien
    for 3 dage siden
    for 3 dage siden
    Årtier? De blev børsnoteret for 6 år siden?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
6.007
Sælg
Antal
5.395

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
34--
40--
6--
15--
8--
Højest
187,6
VWAP
185,5
Lavest
183,2
OmsætningAntal
4,7 Mundefined25.291
VWAP
185,5
Højest
187,6
Lavest
183,2
OmsætningAntal
4,7 Mundefined25.291

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym25.29125.29100

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym25.29125.29100

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q2
11. aug.
Tidligere begivenheder
2025 Q113. maj
2025 Q112. maj
2024 Generalforsamling28. mar.
2024 Q47. mar.
2024 Q46. mar.
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterede Produkter

Der findes ingen Nordnet Markets Certificates med det underliggende værdipapir. Vis andre Certificates
Q1
37 dage siden44 min

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q2
11. aug.
Tidligere begivenheder
2025 Q113. maj
2025 Q112. maj
2024 Generalforsamling28. mar.
2024 Q47. mar.
2024 Q46. mar.
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterede Produkter

Der findes ingen Nordnet Markets Certificates med det underliggende værdipapir. Vis andre Certificates

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 18 timer siden
    18 timer siden
    Om NTG fra Dansk Aktionærforening "Aktien er nu øverst på min købsliste" Ved blot svag vækst i omsætningen "kan bundlinjen uden problemer vokse 30 procent," vurderer analytiker om stor dansk aktie. Siden 2011 har NTG opkøbt 35 virksomheder. I dag er selskabet blandt de 10 største transportselskaber på vejene i EU. Transportvirksomheden NTG er en mini-DSV og en asset-light speditør med høj vækst. Ledelsen har et erklæret mål om at blive en af Europas førende transportvirksomheder. Målt ved omsætningen i EU på Road-divisionen (vejtransport, red.) var selskabet i 2019 ikke i top-50. I dag er NTG i top-15, og med de seneste opkøb formentlig i niveauet top-10. Der, hvor NTG adskiller sig mest fra DSV, er i deres partnerstruktur. Groft fortalt opkøber DSV virksomheder og køber dermed også nye kunder. NTG køber ikke bare konkurrenternes kunder, de vil også investere i virksomhedernes ledelse, som så skal køre selskabet videre. De skiller sig altså ikke af med ledelsen i det opkøbte selskab, men tilbyder dem i stedet en partneraftale. Ledelsen i det nye selskab bliver derfor medejere og får et stort engagement i fremtidig succes. NTG integrerer selskaberne på sin IT-platform og håndterer jura og administration, samt sikrer strategi. Partnere får mulighed for, at NTG med tiden overtager hele virksomheden. Med asset-light strukturen er investeringerne lave, som samlet set betydet et højt flow af fri likviditet, som indtil videre er blevet til 35 opkøb siden 2011. Uden aktieemissioner. Væksten er derfor høj. Den årlige gennemsnitlige vækst, CAGR (Compound Annual Growth Rate, red.), målt ved omsætningen i perioden 2015-2025, er hele 21 procent. Målt ved driftsresultatet før renter (EBIT) er den gennemsnitlige årlige vækst hele 26 procent. Det er ganske imponerende og langt over markedsvæksten, som er på niveau med væksten i BNP. Svingende resultater Nettoresultatet til aktionærerne svinger dog fra år til år grundet ekstraordinære omkostninger ved integration, kortvarige højere renteudgifter samt høj grad af konjunkturudsving. I 2025 ser aktører, ifølge en markedsundersøgelse udført af UPPLY og rapporten The European Road Freight Rate Benchmark, svagt positive volumener og priser på trods af toldkrigsudfordringer. Selve markedet er i høj grad præget af konjunkturer, og har de sidste år været igennem mange udfordringer. Ved Corona kom der først recession. Dernæst høj vækst. Dernæst udfordringer i værdikæden, høj inflation, dyrere diesel og højere renter. Dernæst var der mangel på chauffører, og den samlede omkostningsbase kørte derfor op. Kombineret med højere kapitalomkostningerne og et Europa i lavvækst i to år førte det til lavere marginer. Derfor var 2023 og 2024 ikke gode år for aktionærerne i NTG.  Seks opkøb på et år I regnskabet for første kvartal måtte selskabet også nedjustere sin EBIT-prognose fra 575-650 millioner kroner til 560-630 millioner kroner, da det tyske marked er underdrejet. Noget, der rammer NTG’s opkøb i 2024 af de to tyske selskaber Schmalz+Schön og ITC Logistic. Det sendte aktiekursen sydover. Samtidig har man dog i 2025 købt to virksomheder. Dermed har NTG købt seks virksomheder indenfor det seneste år, og ledelsens mål om at opnå et driftsresultatet før renter (EBIT) på 1 milliard kroner ved udgangen af 2027 blev fastholdt. Ifølge min vurdering handles NTG til kursen ved analysetidspunktet på 219 kroner særdeles billigt i forhold til selskabets konkurrenter. Det gælder både, når man måler ved den ventede P/E (selskabets markedsværdi i forhold til indtjeningen – se skema) og EV/EBITDA (markedsværdien plus gæld divideret med likviditeten fra driften, red.). Et nøgletal, der viser, hvor meget investorerne betaler for selskabets driftsindtjening. Men også i forhold til sin tidligere høje vækst i niveauet 20 procent. På kort sigt vil kursen sikkert fortsætte med at være underdrejet og kan godt komme længere ned. Men længere fremme er potentialet stort. Det kræver dog, at EU undgår toldkrigsrecession, mens der venter gigantiske stimulipakker i Tyskland, samt gigantinvesteringer i EU i energi, energinet samt infrastruktur og militær. Dertil kommer der formentlig lavere renter. Ved blot en svag vækst i omsætningen i 2026 på 6 procent kan bundlinjen uden problemer vokse 30 procent grundet højere marginer og lavere finansudgifter. Kommer der et godt år, kan denne vækst være markant højere. Med lidt medvind kan NTG også hurtigt blive et large cap-selskab, der isoleret set vil øge opmærksomhed og værdisætning. Jeg ejer DSV-aktier, men endnu ikke NTG, men aktien er nu øverst på min købsliste.
    2 timer siden
    2 timer siden
    Man skal helt tilbage til nov.2020 for at finde en lavere kurs, så stort set alle der sælger nu, må sælge med tab. Men frygt og grådighed er de to følelser der styrer de privates aktiehandel, og det ender altid galt. Man sælger på bunden og køber på toppen. Jeg vil tro, at udsalget lige nu kun holdes i gang af frygt for yderligere tab
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    sku utroligt den ikke snart bunder ud kunne være rart med et stort insiderkøb til at vende momentum i casen som om der er mange der er blevet i tvivl om casen og sælger ud det kunne et godt stort insiderkøb stoppe
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Er NTG på vej mod konkurs?
    for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Lidt ked af .at være gået ind i 208. Men den kommer vel igen.kender den ikke så godt,første gang jeg er her.
  • for 3 dage siden
    for 3 dage siden
    Tja.. nu kan det da kun gå fremad😊
    for 2 dage siden
    for 2 dage siden
    Ok venter til 190 😆
  • 13. jun.
    13. jun.
    Startposition købt. Ligner en fin entry her
    for 3 dage siden
    for 3 dage siden
    Laveste estimat 240, højeste 400. Hvem sælger på dette niveau under 200, det er meget overraskende ? Mon ikke rekylen kommer meget snart Jeg har handlet NTG i flere årtier, men bliver alligevel ofte overrasket over de meget store og hurtige bevægelser i aktien
    for 3 dage siden
    for 3 dage siden
    Årtier? De blev børsnoteret for 6 år siden?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
6.007
Sælg
Antal
5.395

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
34--
40--
6--
15--
8--
Højest
187,6
VWAP
185,5
Lavest
183,2
OmsætningAntal
4,7 Mundefined25.291
VWAP
185,5
Højest
187,6
Lavest
183,2
OmsætningAntal
4,7 Mundefined25.291

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Største købere

Største købere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym25.29125.29100

Største sælgere

Største sælgere
MæglerKøbtSolgtNettoInternt
Anonym25.29125.29100