Q2
64 dage siden‧2 t. 7 min
6,30 EUR/aktie
Seneste udbytte
6,81 %
Direkte afkast
Ordredybde
Xetra
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Højest
94,3VWAP
Lavest
92,25OmsætningAntal
6,3 67.324
VWAP
Højest
94,3Lavest
92,25OmsætningAntal
6,3 67.324
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2025 Q3 | 30. okt. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q2 | 25. jul. | |
2025 Generalforsamling | 16. maj | |
2025 Q1 | 30. apr. | |
Q4 | 11. mar. | |
2024 Årsregnskab | 11. mar. |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 22. sep. · Redigeret·Stort set/delvist EU's skyld. De var parate til at risikere dette resultat uden at involvere europæiske bilproducenter. De undgik, når forbrændingsmotoren skulle udfases, og gik fuldstændig efter miljødagsordenen. En blind mand ser, hvor det peger hen. Dette er begyndelsen på enden for den europæiske bilindustri (startede for et par år siden, hvis man skal være helt korrekt). I stedet for at have kontrol over hele miljø- og køretøjsspørgsmålet, ville de bare redde hele verdens miljøproblemer, og det uden en fornuftig risikoanalyse i denne enorme skala. Om få år vil denne industri være helt uden for Europa (med henvisning til den almindelige bil for den almindelige person, ikke superbilerne). Jeg håber, at folk forstår, hvor mange mennesker der handles af hele forsyningskæden i den europæiske bilindustri. Jeg er ikke en miljøbenægter, tværtimod! Ej en ikke-europæisk elbil, fordi den er fuldstændig bedre og billigere. Men her er konsekvenserne af, når den, der skriger højest, får den, der vil have den, og IKKE den, der er den klogeste. Alle andre europæiske bilproducenter vil følge trop. Et andet eksempel er Northvolt. EU's fuldstændige kollaps. Europa vil ikke være i stand til at masseproducere batterier eller biler i den nærmeste fremtid. Alle levede i det bedste tilfælde, fuldstændig uden risikobevidsthed og uden en plan for at sikre de større mål. Der er så mange flere eksempler.23. sep.·VW er ikke helt Nokia. De burde have prøvet. De laver gode biler. Id7, Cupra og Skoda er gode biler. De er ramt af forsyningsproblemer, told, sjældne metaller, batterikapacitetsudfordringer. Andre kæmper på samme måde. For eksempel Mercedes, Ford, Volvo. Nu kæmper Nissan, som var dominerende med Leaf, også. Det er en branche i stor forandring. Hvis man skal tjene penge, skal man have færre dele og hurtigere montering, få variationer, firehjulstræk og et tiltalende design. Det handler meget om at få den bedst sælgende model ud på markedet. Hvis det falder mere nu, vil jeg overveje at købe ind igen.
- 22. sep.·Udfordringen for de gamle etablerede bilproducenter er, at teknologien udvikler sig hurtigt, mange nye mærker kommer ind på markedet, politisk usikkerhed med toldsatser og mere. Der er i øjeblikket mange spørgsmålstegn og få svar på, hvor det hele peger hen. Jeg ønsker selv ikke at købe en elbil, fordi de koster for meget efter min smag, og jeg kører for lidt. Hvilken bilproducent vil overleve de kommende udfordringer? Ingen ved det, og derfor spørgsmålstegnene. Jeg venter på investeringer i bilindustrien, indtil jeg ved, hvor den tydeligt peger hen.
- 22. sep.·Hvad sker der??22. sep.·Hovedproblemet er Porsche. De har et faldende salg i Kina, men resultatet er værre end håbet.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Q2
64 dage siden‧2 t. 7 min
6,30 EUR/aktie
Seneste udbytte
6,81 %
Direkte afkast
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 22. sep. · Redigeret·Stort set/delvist EU's skyld. De var parate til at risikere dette resultat uden at involvere europæiske bilproducenter. De undgik, når forbrændingsmotoren skulle udfases, og gik fuldstændig efter miljødagsordenen. En blind mand ser, hvor det peger hen. Dette er begyndelsen på enden for den europæiske bilindustri (startede for et par år siden, hvis man skal være helt korrekt). I stedet for at have kontrol over hele miljø- og køretøjsspørgsmålet, ville de bare redde hele verdens miljøproblemer, og det uden en fornuftig risikoanalyse i denne enorme skala. Om få år vil denne industri være helt uden for Europa (med henvisning til den almindelige bil for den almindelige person, ikke superbilerne). Jeg håber, at folk forstår, hvor mange mennesker der handles af hele forsyningskæden i den europæiske bilindustri. Jeg er ikke en miljøbenægter, tværtimod! Ej en ikke-europæisk elbil, fordi den er fuldstændig bedre og billigere. Men her er konsekvenserne af, når den, der skriger højest, får den, der vil have den, og IKKE den, der er den klogeste. Alle andre europæiske bilproducenter vil følge trop. Et andet eksempel er Northvolt. EU's fuldstændige kollaps. Europa vil ikke være i stand til at masseproducere batterier eller biler i den nærmeste fremtid. Alle levede i det bedste tilfælde, fuldstændig uden risikobevidsthed og uden en plan for at sikre de større mål. Der er så mange flere eksempler.23. sep.·VW er ikke helt Nokia. De burde have prøvet. De laver gode biler. Id7, Cupra og Skoda er gode biler. De er ramt af forsyningsproblemer, told, sjældne metaller, batterikapacitetsudfordringer. Andre kæmper på samme måde. For eksempel Mercedes, Ford, Volvo. Nu kæmper Nissan, som var dominerende med Leaf, også. Det er en branche i stor forandring. Hvis man skal tjene penge, skal man have færre dele og hurtigere montering, få variationer, firehjulstræk og et tiltalende design. Det handler meget om at få den bedst sælgende model ud på markedet. Hvis det falder mere nu, vil jeg overveje at købe ind igen.
- 22. sep.·Udfordringen for de gamle etablerede bilproducenter er, at teknologien udvikler sig hurtigt, mange nye mærker kommer ind på markedet, politisk usikkerhed med toldsatser og mere. Der er i øjeblikket mange spørgsmålstegn og få svar på, hvor det hele peger hen. Jeg ønsker selv ikke at købe en elbil, fordi de koster for meget efter min smag, og jeg kører for lidt. Hvilken bilproducent vil overleve de kommende udfordringer? Ingen ved det, og derfor spørgsmålstegnene. Jeg venter på investeringer i bilindustrien, indtil jeg ved, hvor den tydeligt peger hen.
- 22. sep.·Hvad sker der??22. sep.·Hovedproblemet er Porsche. De har et faldende salg i Kina, men resultatet er værre end håbet.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Xetra
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Højest
94,3VWAP
Lavest
92,25OmsætningAntal
6,3 67.324
VWAP
Højest
94,3Lavest
92,25OmsætningAntal
6,3 67.324
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2025 Q3 | 30. okt. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q2 | 25. jul. | |
2025 Generalforsamling | 16. maj | |
2025 Q1 | 30. apr. | |
Q4 | 11. mar. | |
2024 Årsregnskab | 11. mar. |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Q2
64 dage siden‧2 t. 7 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2025 Q3 | 30. okt. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q2 | 25. jul. | |
2025 Generalforsamling | 16. maj | |
2025 Q1 | 30. apr. | |
Q4 | 11. mar. | |
2024 Årsregnskab | 11. mar. |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
6,30 EUR/aktie
Seneste udbytte
6,81 %
Direkte afkast
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 22. sep. · Redigeret·Stort set/delvist EU's skyld. De var parate til at risikere dette resultat uden at involvere europæiske bilproducenter. De undgik, når forbrændingsmotoren skulle udfases, og gik fuldstændig efter miljødagsordenen. En blind mand ser, hvor det peger hen. Dette er begyndelsen på enden for den europæiske bilindustri (startede for et par år siden, hvis man skal være helt korrekt). I stedet for at have kontrol over hele miljø- og køretøjsspørgsmålet, ville de bare redde hele verdens miljøproblemer, og det uden en fornuftig risikoanalyse i denne enorme skala. Om få år vil denne industri være helt uden for Europa (med henvisning til den almindelige bil for den almindelige person, ikke superbilerne). Jeg håber, at folk forstår, hvor mange mennesker der handles af hele forsyningskæden i den europæiske bilindustri. Jeg er ikke en miljøbenægter, tværtimod! Ej en ikke-europæisk elbil, fordi den er fuldstændig bedre og billigere. Men her er konsekvenserne af, når den, der skriger højest, får den, der vil have den, og IKKE den, der er den klogeste. Alle andre europæiske bilproducenter vil følge trop. Et andet eksempel er Northvolt. EU's fuldstændige kollaps. Europa vil ikke være i stand til at masseproducere batterier eller biler i den nærmeste fremtid. Alle levede i det bedste tilfælde, fuldstændig uden risikobevidsthed og uden en plan for at sikre de større mål. Der er så mange flere eksempler.23. sep.·VW er ikke helt Nokia. De burde have prøvet. De laver gode biler. Id7, Cupra og Skoda er gode biler. De er ramt af forsyningsproblemer, told, sjældne metaller, batterikapacitetsudfordringer. Andre kæmper på samme måde. For eksempel Mercedes, Ford, Volvo. Nu kæmper Nissan, som var dominerende med Leaf, også. Det er en branche i stor forandring. Hvis man skal tjene penge, skal man have færre dele og hurtigere montering, få variationer, firehjulstræk og et tiltalende design. Det handler meget om at få den bedst sælgende model ud på markedet. Hvis det falder mere nu, vil jeg overveje at købe ind igen.
- 22. sep.·Udfordringen for de gamle etablerede bilproducenter er, at teknologien udvikler sig hurtigt, mange nye mærker kommer ind på markedet, politisk usikkerhed med toldsatser og mere. Der er i øjeblikket mange spørgsmålstegn og få svar på, hvor det hele peger hen. Jeg ønsker selv ikke at købe en elbil, fordi de koster for meget efter min smag, og jeg kører for lidt. Hvilken bilproducent vil overleve de kommende udfordringer? Ingen ved det, og derfor spørgsmålstegnene. Jeg venter på investeringer i bilindustrien, indtil jeg ved, hvor den tydeligt peger hen.
- 22. sep.·Hvad sker der??22. sep.·Hovedproblemet er Porsche. De har et faldende salg i Kina, men resultatet er værre end håbet.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Xetra
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Højest
94,3VWAP
Lavest
92,25OmsætningAntal
6,3 67.324
VWAP
Højest
94,3Lavest
92,25OmsætningAntal
6,3 67.324
Mæglerstatistik
Ingen data fundet