Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.
Aktie
Xetra
VOW

Volkswagen AG

Volkswagen AG

92,60EUR
0,00% (0,00)
Ved markedsluk
Højest94,30
Lavest92,25
Omsætning
6,3 MEUR
92,60EUR
0,00% (0,00)
Ved markedsluk
Højest94,30
Lavest92,25
Omsætning
6,3 MEUR
Aktie
Xetra
VOW

Volkswagen AG

Volkswagen AG

92,60EUR
0,00% (0,00)
Ved markedsluk
Højest94,30
Lavest92,25
Omsætning
6,3 MEUR
92,60EUR
0,00% (0,00)
Ved markedsluk
Højest94,30
Lavest92,25
Omsætning
6,3 MEUR
Aktie
Xetra
VOW

Volkswagen AG

Volkswagen AG

92,60EUR
0,00% (0,00)
Ved markedsluk
Højest94,30
Lavest92,25
Omsætning
6,3 MEUR
92,60EUR
0,00% (0,00)
Ved markedsluk
Højest94,30
Lavest92,25
Omsætning
6,3 MEUR
Q2
64 dage siden2 t. 7 min
6,30 EUR/aktie
Seneste udbytte
6,81 %
Direkte afkast

Ordredybde

GermanyXetra
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----
Højest
94,3
VWAP
93,08
Lavest
92,25
OmsætningAntal
6,3 67.324
VWAP
93,08
Højest
94,3
Lavest
92,25
OmsætningAntal
6,3 67.324

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q3
30. okt.
Tidligere begivenheder
2025 Q225. jul.
2025 Generalforsamling16. maj
2025 Q130. apr.
Q411. mar.
2024 Årsregnskab11. mar.
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 23. sep.
    ·
    23. sep.
    ·
    Hvornår er næste short squeeze?
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Næsten ingen tør kortslutte dette længere, folk vil hellere kortslutte Volvo 😂
  • 22. sep. · Redigeret
    ·
    22. sep. · Redigeret
    ·
    Stort set/delvist EU's skyld. De var parate til at risikere dette resultat uden at involvere europæiske bilproducenter. De undgik, når forbrændingsmotoren skulle udfases, og gik fuldstændig efter miljødagsordenen. En blind mand ser, hvor det peger hen. Dette er begyndelsen på enden for den europæiske bilindustri (startede for et par år siden, hvis man skal være helt korrekt). I stedet for at have kontrol over hele miljø- og køretøjsspørgsmålet, ville de bare redde hele verdens miljøproblemer, og det uden en fornuftig risikoanalyse i denne enorme skala. Om få år vil denne industri være helt uden for Europa (med henvisning til den almindelige bil for den almindelige person, ikke superbilerne). Jeg håber, at folk forstår, hvor mange mennesker der handles af hele forsyningskæden i den europæiske bilindustri. Jeg er ikke en miljøbenægter, tværtimod! Ej en ikke-europæisk elbil, fordi den er fuldstændig bedre og billigere. Men her er konsekvenserne af, når den, der skriger højest, får den, der vil have den, og IKKE den, der er den klogeste. Alle andre europæiske bilproducenter vil følge trop. Et andet eksempel er Northvolt. EU's fuldstændige kollaps. Europa vil ikke være i stand til at masseproducere batterier eller biler i den nærmeste fremtid. Alle levede i det bedste tilfælde, fuldstændig uden risikobevidsthed og uden en plan for at sikre de større mål. Der er så mange flere eksempler.
    23. sep.
    ·
    23. sep.
    ·
    VW er ikke helt Nokia. De burde have prøvet. De laver gode biler. Id7, Cupra og Skoda er gode biler. De er ramt af forsyningsproblemer, told, sjældne metaller, batterikapacitetsudfordringer. Andre kæmper på samme måde. For eksempel Mercedes, Ford, Volvo. Nu kæmper Nissan, som var dominerende med Leaf, også. Det er en branche i stor forandring. Hvis man skal tjene penge, skal man have færre dele og hurtigere montering, få variationer, firehjulstræk og et tiltalende design. Det handler meget om at få den bedst sælgende model ud på markedet. Hvis det falder mere nu, vil jeg overveje at købe ind igen.
    23. sep.
    ·
    23. sep.
    ·
    GL HF
  • 22. sep.
    ·
    22. sep.
    ·
    Udfordringen for de gamle etablerede bilproducenter er, at teknologien udvikler sig hurtigt, mange nye mærker kommer ind på markedet, politisk usikkerhed med toldsatser og mere. Der er i øjeblikket mange spørgsmålstegn og få svar på, hvor det hele peger hen. Jeg ønsker selv ikke at købe en elbil, fordi de koster for meget efter min smag, og jeg kører for lidt. Hvilken bilproducent vil overleve de kommende udfordringer? Ingen ved det, og derfor spørgsmålstegnene. Jeg venter på investeringer i bilindustrien, indtil jeg ved, hvor den tydeligt peger hen.
  • 22. sep.
    ·
    22. sep.
    ·
    Så træt af denne aktie.
  • 22. sep.
    ·
    22. sep.
    ·
    Hvad sker der??
    22. sep.
    ·
    22. sep.
    ·
    Hovedproblemet er Porsche. De har et faldende salg i Kina, men resultatet er værre end håbet.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

Q2
64 dage siden2 t. 7 min
6,30 EUR/aktie
Seneste udbytte
6,81 %
Direkte afkast

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 23. sep.
    ·
    23. sep.
    ·
    Hvornår er næste short squeeze?
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Næsten ingen tør kortslutte dette længere, folk vil hellere kortslutte Volvo 😂
  • 22. sep. · Redigeret
    ·
    22. sep. · Redigeret
    ·
    Stort set/delvist EU's skyld. De var parate til at risikere dette resultat uden at involvere europæiske bilproducenter. De undgik, når forbrændingsmotoren skulle udfases, og gik fuldstændig efter miljødagsordenen. En blind mand ser, hvor det peger hen. Dette er begyndelsen på enden for den europæiske bilindustri (startede for et par år siden, hvis man skal være helt korrekt). I stedet for at have kontrol over hele miljø- og køretøjsspørgsmålet, ville de bare redde hele verdens miljøproblemer, og det uden en fornuftig risikoanalyse i denne enorme skala. Om få år vil denne industri være helt uden for Europa (med henvisning til den almindelige bil for den almindelige person, ikke superbilerne). Jeg håber, at folk forstår, hvor mange mennesker der handles af hele forsyningskæden i den europæiske bilindustri. Jeg er ikke en miljøbenægter, tværtimod! Ej en ikke-europæisk elbil, fordi den er fuldstændig bedre og billigere. Men her er konsekvenserne af, når den, der skriger højest, får den, der vil have den, og IKKE den, der er den klogeste. Alle andre europæiske bilproducenter vil følge trop. Et andet eksempel er Northvolt. EU's fuldstændige kollaps. Europa vil ikke være i stand til at masseproducere batterier eller biler i den nærmeste fremtid. Alle levede i det bedste tilfælde, fuldstændig uden risikobevidsthed og uden en plan for at sikre de større mål. Der er så mange flere eksempler.
    23. sep.
    ·
    23. sep.
    ·
    VW er ikke helt Nokia. De burde have prøvet. De laver gode biler. Id7, Cupra og Skoda er gode biler. De er ramt af forsyningsproblemer, told, sjældne metaller, batterikapacitetsudfordringer. Andre kæmper på samme måde. For eksempel Mercedes, Ford, Volvo. Nu kæmper Nissan, som var dominerende med Leaf, også. Det er en branche i stor forandring. Hvis man skal tjene penge, skal man have færre dele og hurtigere montering, få variationer, firehjulstræk og et tiltalende design. Det handler meget om at få den bedst sælgende model ud på markedet. Hvis det falder mere nu, vil jeg overveje at købe ind igen.
    23. sep.
    ·
    23. sep.
    ·
    GL HF
  • 22. sep.
    ·
    22. sep.
    ·
    Udfordringen for de gamle etablerede bilproducenter er, at teknologien udvikler sig hurtigt, mange nye mærker kommer ind på markedet, politisk usikkerhed med toldsatser og mere. Der er i øjeblikket mange spørgsmålstegn og få svar på, hvor det hele peger hen. Jeg ønsker selv ikke at købe en elbil, fordi de koster for meget efter min smag, og jeg kører for lidt. Hvilken bilproducent vil overleve de kommende udfordringer? Ingen ved det, og derfor spørgsmålstegnene. Jeg venter på investeringer i bilindustrien, indtil jeg ved, hvor den tydeligt peger hen.
  • 22. sep.
    ·
    22. sep.
    ·
    Så træt af denne aktie.
  • 22. sep.
    ·
    22. sep.
    ·
    Hvad sker der??
    22. sep.
    ·
    22. sep.
    ·
    Hovedproblemet er Porsche. De har et faldende salg i Kina, men resultatet er værre end håbet.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

GermanyXetra
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----
Højest
94,3
VWAP
93,08
Lavest
92,25
OmsætningAntal
6,3 67.324
VWAP
93,08
Højest
94,3
Lavest
92,25
OmsætningAntal
6,3 67.324

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q3
30. okt.
Tidligere begivenheder
2025 Q225. jul.
2025 Generalforsamling16. maj
2025 Q130. apr.
Q411. mar.
2024 Årsregnskab11. mar.
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterede Produkter

Q2
64 dage siden2 t. 7 min

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q3
30. okt.
Tidligere begivenheder
2025 Q225. jul.
2025 Generalforsamling16. maj
2025 Q130. apr.
Q411. mar.
2024 Årsregnskab11. mar.
Data hentes fra Morningstar, Quartr

Relaterede Produkter

6,30 EUR/aktie
Seneste udbytte
6,81 %
Direkte afkast

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 23. sep.
    ·
    23. sep.
    ·
    Hvornår er næste short squeeze?
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Næsten ingen tør kortslutte dette længere, folk vil hellere kortslutte Volvo 😂
  • 22. sep. · Redigeret
    ·
    22. sep. · Redigeret
    ·
    Stort set/delvist EU's skyld. De var parate til at risikere dette resultat uden at involvere europæiske bilproducenter. De undgik, når forbrændingsmotoren skulle udfases, og gik fuldstændig efter miljødagsordenen. En blind mand ser, hvor det peger hen. Dette er begyndelsen på enden for den europæiske bilindustri (startede for et par år siden, hvis man skal være helt korrekt). I stedet for at have kontrol over hele miljø- og køretøjsspørgsmålet, ville de bare redde hele verdens miljøproblemer, og det uden en fornuftig risikoanalyse i denne enorme skala. Om få år vil denne industri være helt uden for Europa (med henvisning til den almindelige bil for den almindelige person, ikke superbilerne). Jeg håber, at folk forstår, hvor mange mennesker der handles af hele forsyningskæden i den europæiske bilindustri. Jeg er ikke en miljøbenægter, tværtimod! Ej en ikke-europæisk elbil, fordi den er fuldstændig bedre og billigere. Men her er konsekvenserne af, når den, der skriger højest, får den, der vil have den, og IKKE den, der er den klogeste. Alle andre europæiske bilproducenter vil følge trop. Et andet eksempel er Northvolt. EU's fuldstændige kollaps. Europa vil ikke være i stand til at masseproducere batterier eller biler i den nærmeste fremtid. Alle levede i det bedste tilfælde, fuldstændig uden risikobevidsthed og uden en plan for at sikre de større mål. Der er så mange flere eksempler.
    23. sep.
    ·
    23. sep.
    ·
    VW er ikke helt Nokia. De burde have prøvet. De laver gode biler. Id7, Cupra og Skoda er gode biler. De er ramt af forsyningsproblemer, told, sjældne metaller, batterikapacitetsudfordringer. Andre kæmper på samme måde. For eksempel Mercedes, Ford, Volvo. Nu kæmper Nissan, som var dominerende med Leaf, også. Det er en branche i stor forandring. Hvis man skal tjene penge, skal man have færre dele og hurtigere montering, få variationer, firehjulstræk og et tiltalende design. Det handler meget om at få den bedst sælgende model ud på markedet. Hvis det falder mere nu, vil jeg overveje at købe ind igen.
    23. sep.
    ·
    23. sep.
    ·
    GL HF
  • 22. sep.
    ·
    22. sep.
    ·
    Udfordringen for de gamle etablerede bilproducenter er, at teknologien udvikler sig hurtigt, mange nye mærker kommer ind på markedet, politisk usikkerhed med toldsatser og mere. Der er i øjeblikket mange spørgsmålstegn og få svar på, hvor det hele peger hen. Jeg ønsker selv ikke at købe en elbil, fordi de koster for meget efter min smag, og jeg kører for lidt. Hvilken bilproducent vil overleve de kommende udfordringer? Ingen ved det, og derfor spørgsmålstegnene. Jeg venter på investeringer i bilindustrien, indtil jeg ved, hvor den tydeligt peger hen.
  • 22. sep.
    ·
    22. sep.
    ·
    Så træt af denne aktie.
  • 22. sep.
    ·
    22. sep.
    ·
    Hvad sker der??
    22. sep.
    ·
    22. sep.
    ·
    Hovedproblemet er Porsche. De har et faldende salg i Kina, men resultatet er værre end håbet.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

GermanyXetra
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----
Højest
94,3
VWAP
93,08
Lavest
92,25
OmsætningAntal
6,3 67.324
VWAP
93,08
Højest
94,3
Lavest
92,25
OmsætningAntal
6,3 67.324

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet