Kender du vores beskedfunktion? Uanset om du bruger Nordnet gennem appen eller hjemmesiden, skal du være opmærksom på, at der kan være kommet vigtige beskeder til dig gennem vores beskedsystem.
Du finder dine beskeder øverst i højre hjørne af skærmen på både app og web, når du er logget ind. Vi skriver til dig med informationer, som er relevante for dine investeringer, lån eller andre services, du benytter, så husk at holde øje, når du har en notifikation.
Her finder du beskederne, når du logger ind på Nordnet i din browser:

Her finder du beskederne, når du logger ind på Nordnets app:

Når åbner dine beskeder, finder du også et arkiv over tidligere beskeder, du har modtaget. Der er også mulighed for at skrive direkte til os via beskedsystemet.
Jeg har tidligere skrevet til jer at jeg gerne vil have en e-mail, når I skriver til mig. Det slog I til, og det fungerede, men nu får jeg ikke længere en mail, når der er besked, hvordan slår jeg det til igen?
Hej Lena!
Du skal kontakte vores kundeservice – enten via mail eller pr. telefon. De kan sætte det op i vores systemer nemlig 🙂 Håber, at det ikke er til for meget besvær. Ha’ en dejlig dag!
Mange hilsner
Katrine, Nordnet
Jeg får vildtmange irrrlevante beskeder. Jeg har 12 depotet incl fuldmagter og 99% af beskederne er ligegyldige såspm åbningstider o.lign. pg mega irriteremde man ikke kan slette dem, evt flere ad gangen samtidigt
Ville være rigtigt rart hvis man kunne slette beskederne. Feks alle de oplysninger om lukkedage mm som er ret ligegyldig information for mig. Alle de beskeder gør at det er sværere at finde feks handler, udbytter mm.
Så en slet funktion ville være at ønske
Hej Hanne. Tak for din feedback – vi evaluerer hele tiden, hvad vi sender ud i beskederne. Vi vil naturligvis kun sende noget, som kunderne finder relevant. Information om handler udbytter med mere findes under fanen “Ordrer” i app’en, og kommer ikke gennem beskedsystemet.
mvh Andreas / Nordnet
Vil I så ikke være søde at differentiere mellem beskederne? Jeg har altid ignoreret notifikations-ikonet, fordi det typisk blot er info om ændrede åbningstider på en børs grundet helligdage. Fin info for nogen fuldstændig ligegyldig for mig
Hej Søren. Tak for din kommentar – det er rigtig god feedback, som vi tager med videre. Det skal jo helst være sådan, at vi kun skriver om det, som er vigtigt for modtagerne. Mvh Andreas / Nordnet
Det kunne også være rart, hvis beskederne ikke bliver duplikeret. Jeg har selv flere konti og et par stykker til mine børn, og de får også beskeder om åbningstider som jeg så skal ind og åbne.