Dellia Group ASA.
Dellia Group ASA udbyder aktier i forbindelse med sin børsnotering.
Gennem Nordnet har du mulighed for at tegne disse. Eventuel tildeling af aktier er kurtagefri hos Nordnet.
Dette er markedsføring for Dellia Group ASA.
Nedenstående beskrivelse er udarbejdet af Dellia Group ASA, som bærer det fulde ansvar for indholdet. Nordnet har ikke medvirket ved udarbejdelsen og indestår ikke for indholdet. Nordnet kan ikke holdes ansvarlig for, hvordan du anvender materialet, og det skal ikke opfattes som en investeringsanbefaling. Finansielle instrumenter kan både stige og falde i værdi. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage. Du bør læse prospektet og foretage din egen vurdering, før du tegner aktier eller anparter i et selskab. Prospektet er tilgængeligt her på siden. I tilfælde af overtegning kan du risikere ikke at få tildelt de ønskede aktier. Nordnet modtager et engangshonorar fra selskabet eller rådgiveren i udbuddet i forbindelse med noteringen. Læs mere om tredjepartsbetaling her

Kort om Dellia Group ASA.
Dellia er en nordisk forbrugervarevirksomhed, der har etableret sig som en betydelig aktør inden for tørret frugt med mærker, der har pustet nyt liv i kategorien. Virksomheden lancerede Sunshine Delights® Dried Mango i Norge i 2019 og har siden udvidet hurtigt med nye frugtvarianter og mærkerne Dippies® og A Date With®. I dag tilbyder Dellia 24 produkter, som distribueres via cirka 12.800 butikker i Norden, og virksomheden har allerede en tidlig tilstedeværelse på større europæiske markeder som Tyskland, Frankrig og Storbritannien.
Mellem 2022 og 2024 voksede Dellias salg med en årlig vækstrate på 124 %, og for de seneste tolv måneder frem til juni 2025 havde virksomheden en omsætning på 440 millioner norske kroner og en justeret EBIT på 54 millioner norske kroner (urevideret).
Denne udvikling er drevet af et stærkt fokus på innovation, værdikæde, distribution og et engageret team med grundlæggerne i front.
Børsnoteringen skal understøtte Dellias vækststrategi ved at bidrage til finansiering af driftskapital til skalering på udvalgte europæiske markeder, sikre produktionskapacitet, investere i produktudvikling og yderligere styrke værdikæden – fra råvare til færdigt produkt i butik.
Kort om Dellia Group ASA.
Dellia er en nordisk forbrugervarevirksomhed, der har etableret sig som en betydelig aktør inden for tørret frugt med mærker, der har pustet nyt liv i kategorien. Virksomheden lancerede Sunshine Delights® Dried Mango i Norge i 2019 og har siden udvidet hurtigt med nye frugtvarianter og mærkerne Dippies® og A Date With®. I dag tilbyder Dellia 24 produkter, som distribueres via cirka 12.800 butikker i Norden, og virksomheden har allerede en tidlig tilstedeværelse på større europæiske markeder som Tyskland, Frankrig og Storbritannien.
Mellem 2022 og 2024 voksede Dellias salg med en årlig vækstrate på 124 %, og for de seneste tolv måneder frem til juni 2025 havde virksomheden en omsætning på 440 millioner norske kroner og en justeret EBIT på 54 millioner norske kroner (urevideret).
Denne udvikling er drevet af et stærkt fokus på innovation, værdikæde, distribution og et engageret team med grundlæggerne i front.
Børsnoteringen skal understøtte Dellias vækststrategi ved at bidrage til finansiering af driftskapital til skalering på udvalgte europæiske markeder, sikre produktionskapacitet, investere i produktudvikling og yderligere styrke værdikæden – fra råvare til færdigt produkt i butik.

Kort om noteringen.
Noteringen skal understøtte Dellias vækststrategi ved at bidrage til finansiering af driftskapital til skalering på udvalgte europæiske markeder, sikre produktionskapacitet, investere i innovation og produktudvikling samt styrke værdikæden yderligere – fra råvare til færdigt produkt i butik.
Virksomheden har opbygget en stærk platform i Norden og ønsker nu at udnytte vækstmulighederne på større europæiske markeder som Tyskland, Frankrig og Storbritannien.
Hurtigt voksende aktør inden for tørret frugt i Norden med salg i omkring 12.800 butikker.
Innovationsdrevet forretningsmodel med nyt Food Innovation Lab i Oslo, der skal styrke udviklingskapaciteten
Langsigtede, strategiske leverandøraftaler giver adgang til store mængder tørret frugt og sikrer konkurrencemæssige fordele. Lokal tilstedeværelse i Shanghai sikrer kvalitet og fuld sporbarhed i værdikæden
Grundlæggerdrevet virksomhed med dokumenteret evne til at opbygge stærke brands og skabe hurtig, profitabel vækst
Kraftig vækst med en årlig vækstrate på 124 % i omsætningen mellem 2022 og 2024, svarende til en gennemsnitlig årlig vækst (CAGR) på 124 %
Omsætning på 440 millioner NOK og en justeret EBIT på 54 millioner NOK for de seneste tolv måneder frem til juni 2025
Målet er at fordoble omsætningen fra 2024-niveauet på kort sigt og nå over 1,5 milliarder NOK i 2029 – med gradvis forbedring af marginerne
Virksomheden har en ambition om at udbetale 50 % af nettoresultatet som udbytte
