Grundet den store interesse for Nordnets børsnotering kan du kan i øjeblikket opleve længere svartider på vores telefoner og mail.
Ritzau Finans har siden tirsdag morgen oplevet tekniske problemer. Derfor er der fortsat ingen nyhedsstrøm fra Ritzau – herunder til Nordnets kunder. Ritzau arbejder på at løse problemet.

Hej! Hvad kan vi hjælpe dig med?

Hvordan veksler jeg hos Nordnet

Hos Nordnet veksler vi som udgangspunkt automatisk for dig, når du handler i udlandet. Har du et aktiedepot hos os, kan du dog vælge at veksle via valutakonti i en række valutaer.

Valutakontoer kan du åbne selv, når du er logget ind på dit aktiedepot. Men afhængigt af hvornår du blev kunde, kan valutakontoen være åbnet automatisk for dig. Gå til fanebladet Depot, og vælg Valutakonti for at se, om du har valutakonti knyttet til dit aktiedepot. Der kan du også åbne flere valutakonti.

Du kan kun have valutakonti tilknyttet et aktiedepot.  På pensionskonti veksles valuta altid automatisk.

Læs mere om automatisk veksling

external link

Læs mere om handel med valutakonti

external link

Fik du svar på dit spørgsmål?

Tilbage