Q2
16 dage siden‧1 t. 25 min
Ordredybde
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Højest
24,57VWAP
Lavest
23,98OmsætningAntal
59,2 4.294.195
VWAP
Højest
24,57Lavest
23,98OmsætningAntal
59,2 4.294.195
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
Finanskalender er ikke tilgængelig |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q2 | 28. aug. | |
2024 Generalforsamling | 30. maj | |
2025 Q1 | 29. maj | |
2024 Årsregnskab | 10. apr. | |
2024 Q4 | 14. mar. |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 30. aug.·Li har en skillevej, for nu med den latente SUV og overgangen til ren elektrisk bil. Men jeg er sikker på, at det er tid til at investere. Li Auto ved én ting, som ingen kan benægte, de ved, hvordan man tjener penge. Vi får nye biler, der kommer, som i8 osv. Lad dem lave mad, og jeg er sikker på, at om 2 år ville du ønske, at du havde købt et par hundrede aktier. Glem ikke, at de har et enormt budgetforskud. ----> Vi behøver dog ikke bekymre os for meget om Li Auto. Hvorfor? Fordi de har en enorm fordel - de har mange penge! I første halvdel af 2025 havde de så meget som 106,9 milliarder yuan i likvide midler i deres regnskaber. Denne enorme "krigsreservefond" er deres største tillid til at håndtere alle udfordringer. De har penge nok til at bære smerten ved transformationen, kan løbende investere i ren elektrisk teknologi og opbygge et supercharger-netværk uden at søge ekstern finansiering og kan endda bære presset fra tab i den tidlige fase af lanceringer af nye køretøjer.
- 28. aug.·Værre end forventet fra Li Auto, prognosen klart under forventningerne.. Flot markedsreaktion ;)30. aug.·Det var forventet i overgangen til ren elektronik. Det, Li har, som konkurrenterne mangler, er gældfri, ekstremt kapital, der kan modstå nedture. Om 2 år vil de være høje, og en bedre mulighed for at købe kan komme, men at købe nu vil give gode feriepenge om 2 år.
- 19. maj19. majFra NewDeal Invest: Mens Elon Musk kaldte LiDAR for en "dyr gimmick", valgte Li Auto en anden vej – og tilføjede LiDAR-sensorer til sine køretøjer allerede i 2022, længe før både BYD og Mercedes. Denne tidlige beslutning driver nu deres avancerede selvkørende system, som er uafhængigt af HD maps, og som allerede overgår lokale kinesiske konkurrenter i test i den virkelige verden. Li Auto har en historik for at gå imod strømmen. I modsætning til de "rene" elbilproducenter (BEV), satsede Li på Range Extended Electric Vehicles (REEV) – en unik hybridteknologi, der leverer over 1.200 km rækkevidde via en kombination af forbrændingsmotor og batteriteknologi. Da denne løsning blev lanceret, var det en stor fordel for kunder, der var bekymrede over manglende ladeinfrastruktur – især i Kinas enorme storbyer. Strategien har gjort Li til markedsleder i SUV-segmentet over ¥200.000. Nu hvor ladeinfrastrukturen er ved at indhente behovet, differentierer Li sig igen – denne gang med en tilgang faktisk inspireret af $TSLA og Elon Musk: I stedet for at stole på langsomme offentlige ladestationer bygger Li nu sit eget netværk. Med allerede 1.900 stationer i drift og planer om at nå 4.000 inden udgangen af 2025, kan Li-kunder se frem til hurtigere og mere pålidelig opladning. Værdiansættelsesmæssigt handles $LI til blot 24 x free cashflow, har en forventet vækst på 18 % det næste år og en solid netto-kontantbeholdning på 15 mia. USD. Det er en stærk kombination af vækst, skala og finansiel styrke fra en virksomhed, der tør innovere – og gør det uden hype.23. maj23. majHvordan hænger denne analyse sammen med at MC ikke ser Kina som et marked for langsigtet investering?23. maj23. majDen lange forklaring kan du få i det webinar NDI holdte sammen med CuraInvest (gratis på YT) men kort fortalt, mener han man bør være ekstremt forsigtig med investeringer i kinesiske aktier generelt - særligt gennem VIE strukturen, men at der grundet den anerkendte risiko, også er enkelte meget store muligheder, at finde - skjulte perler. NDI har også haft Pinduoduo (Temu) i porteføljen - og jeg har selv et godt øje til Xiaomi
- 14. mar.14. mar.Forventninger til regnskab?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Q2
16 dage siden‧1 t. 25 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 30. aug.·Li har en skillevej, for nu med den latente SUV og overgangen til ren elektrisk bil. Men jeg er sikker på, at det er tid til at investere. Li Auto ved én ting, som ingen kan benægte, de ved, hvordan man tjener penge. Vi får nye biler, der kommer, som i8 osv. Lad dem lave mad, og jeg er sikker på, at om 2 år ville du ønske, at du havde købt et par hundrede aktier. Glem ikke, at de har et enormt budgetforskud. ----> Vi behøver dog ikke bekymre os for meget om Li Auto. Hvorfor? Fordi de har en enorm fordel - de har mange penge! I første halvdel af 2025 havde de så meget som 106,9 milliarder yuan i likvide midler i deres regnskaber. Denne enorme "krigsreservefond" er deres største tillid til at håndtere alle udfordringer. De har penge nok til at bære smerten ved transformationen, kan løbende investere i ren elektrisk teknologi og opbygge et supercharger-netværk uden at søge ekstern finansiering og kan endda bære presset fra tab i den tidlige fase af lanceringer af nye køretøjer.
- 28. aug.·Værre end forventet fra Li Auto, prognosen klart under forventningerne.. Flot markedsreaktion ;)30. aug.·Det var forventet i overgangen til ren elektronik. Det, Li har, som konkurrenterne mangler, er gældfri, ekstremt kapital, der kan modstå nedture. Om 2 år vil de være høje, og en bedre mulighed for at købe kan komme, men at købe nu vil give gode feriepenge om 2 år.
- 19. maj19. majFra NewDeal Invest: Mens Elon Musk kaldte LiDAR for en "dyr gimmick", valgte Li Auto en anden vej – og tilføjede LiDAR-sensorer til sine køretøjer allerede i 2022, længe før både BYD og Mercedes. Denne tidlige beslutning driver nu deres avancerede selvkørende system, som er uafhængigt af HD maps, og som allerede overgår lokale kinesiske konkurrenter i test i den virkelige verden. Li Auto har en historik for at gå imod strømmen. I modsætning til de "rene" elbilproducenter (BEV), satsede Li på Range Extended Electric Vehicles (REEV) – en unik hybridteknologi, der leverer over 1.200 km rækkevidde via en kombination af forbrændingsmotor og batteriteknologi. Da denne løsning blev lanceret, var det en stor fordel for kunder, der var bekymrede over manglende ladeinfrastruktur – især i Kinas enorme storbyer. Strategien har gjort Li til markedsleder i SUV-segmentet over ¥200.000. Nu hvor ladeinfrastrukturen er ved at indhente behovet, differentierer Li sig igen – denne gang med en tilgang faktisk inspireret af $TSLA og Elon Musk: I stedet for at stole på langsomme offentlige ladestationer bygger Li nu sit eget netværk. Med allerede 1.900 stationer i drift og planer om at nå 4.000 inden udgangen af 2025, kan Li-kunder se frem til hurtigere og mere pålidelig opladning. Værdiansættelsesmæssigt handles $LI til blot 24 x free cashflow, har en forventet vækst på 18 % det næste år og en solid netto-kontantbeholdning på 15 mia. USD. Det er en stærk kombination af vækst, skala og finansiel styrke fra en virksomhed, der tør innovere – og gør det uden hype.23. maj23. majHvordan hænger denne analyse sammen med at MC ikke ser Kina som et marked for langsigtet investering?23. maj23. majDen lange forklaring kan du få i det webinar NDI holdte sammen med CuraInvest (gratis på YT) men kort fortalt, mener han man bør være ekstremt forsigtig med investeringer i kinesiske aktier generelt - særligt gennem VIE strukturen, men at der grundet den anerkendte risiko, også er enkelte meget store muligheder, at finde - skjulte perler. NDI har også haft Pinduoduo (Temu) i porteføljen - og jeg har selv et godt øje til Xiaomi
- 14. mar.14. mar.Forventninger til regnskab?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Højest
24,57VWAP
Lavest
23,98OmsætningAntal
59,2 4.294.195
VWAP
Højest
24,57Lavest
23,98OmsætningAntal
59,2 4.294.195
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
Finanskalender er ikke tilgængelig |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q2 | 28. aug. | |
2024 Generalforsamling | 30. maj | |
2025 Q1 | 29. maj | |
2024 Årsregnskab | 10. apr. | |
2024 Q4 | 14. mar. |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Q2
16 dage siden‧1 t. 25 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
Finanskalender er ikke tilgængelig |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q2 | 28. aug. | |
2024 Generalforsamling | 30. maj | |
2025 Q1 | 29. maj | |
2024 Årsregnskab | 10. apr. | |
2024 Q4 | 14. mar. |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 30. aug.·Li har en skillevej, for nu med den latente SUV og overgangen til ren elektrisk bil. Men jeg er sikker på, at det er tid til at investere. Li Auto ved én ting, som ingen kan benægte, de ved, hvordan man tjener penge. Vi får nye biler, der kommer, som i8 osv. Lad dem lave mad, og jeg er sikker på, at om 2 år ville du ønske, at du havde købt et par hundrede aktier. Glem ikke, at de har et enormt budgetforskud. ----> Vi behøver dog ikke bekymre os for meget om Li Auto. Hvorfor? Fordi de har en enorm fordel - de har mange penge! I første halvdel af 2025 havde de så meget som 106,9 milliarder yuan i likvide midler i deres regnskaber. Denne enorme "krigsreservefond" er deres største tillid til at håndtere alle udfordringer. De har penge nok til at bære smerten ved transformationen, kan løbende investere i ren elektrisk teknologi og opbygge et supercharger-netværk uden at søge ekstern finansiering og kan endda bære presset fra tab i den tidlige fase af lanceringer af nye køretøjer.
- 28. aug.·Værre end forventet fra Li Auto, prognosen klart under forventningerne.. Flot markedsreaktion ;)30. aug.·Det var forventet i overgangen til ren elektronik. Det, Li har, som konkurrenterne mangler, er gældfri, ekstremt kapital, der kan modstå nedture. Om 2 år vil de være høje, og en bedre mulighed for at købe kan komme, men at købe nu vil give gode feriepenge om 2 år.
- 19. maj19. majFra NewDeal Invest: Mens Elon Musk kaldte LiDAR for en "dyr gimmick", valgte Li Auto en anden vej – og tilføjede LiDAR-sensorer til sine køretøjer allerede i 2022, længe før både BYD og Mercedes. Denne tidlige beslutning driver nu deres avancerede selvkørende system, som er uafhængigt af HD maps, og som allerede overgår lokale kinesiske konkurrenter i test i den virkelige verden. Li Auto har en historik for at gå imod strømmen. I modsætning til de "rene" elbilproducenter (BEV), satsede Li på Range Extended Electric Vehicles (REEV) – en unik hybridteknologi, der leverer over 1.200 km rækkevidde via en kombination af forbrændingsmotor og batteriteknologi. Da denne løsning blev lanceret, var det en stor fordel for kunder, der var bekymrede over manglende ladeinfrastruktur – især i Kinas enorme storbyer. Strategien har gjort Li til markedsleder i SUV-segmentet over ¥200.000. Nu hvor ladeinfrastrukturen er ved at indhente behovet, differentierer Li sig igen – denne gang med en tilgang faktisk inspireret af $TSLA og Elon Musk: I stedet for at stole på langsomme offentlige ladestationer bygger Li nu sit eget netværk. Med allerede 1.900 stationer i drift og planer om at nå 4.000 inden udgangen af 2025, kan Li-kunder se frem til hurtigere og mere pålidelig opladning. Værdiansættelsesmæssigt handles $LI til blot 24 x free cashflow, har en forventet vækst på 18 % det næste år og en solid netto-kontantbeholdning på 15 mia. USD. Det er en stærk kombination af vækst, skala og finansiel styrke fra en virksomhed, der tør innovere – og gør det uden hype.23. maj23. majHvordan hænger denne analyse sammen med at MC ikke ser Kina som et marked for langsigtet investering?23. maj23. majDen lange forklaring kan du få i det webinar NDI holdte sammen med CuraInvest (gratis på YT) men kort fortalt, mener han man bør være ekstremt forsigtig med investeringer i kinesiske aktier generelt - særligt gennem VIE strukturen, men at der grundet den anerkendte risiko, også er enkelte meget store muligheder, at finde - skjulte perler. NDI har også haft Pinduoduo (Temu) i porteføljen - og jeg har selv et godt øje til Xiaomi
- 14. mar.14. mar.Forventninger til regnskab?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
0
Sælg
Antal
0
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Højest
24,57VWAP
Lavest
23,98OmsætningAntal
59,2 4.294.195
VWAP
Højest
24,57Lavest
23,98OmsætningAntal
59,2 4.294.195
Mæglerstatistik
Ingen data fundet