
Aurora Innovation A
Aurora Innovation A

6,06USD
+2,97% (+0,18)
Ved markedsluk
-0,17% (-0,01)
6,05Eftermarkedet6,05
-0,17% (-0,01)
Eftermarkedet6,06USD
+2,97% (+0,18)
Ved markedsluk
-0,17% (-0,01)
6,05Eftermarkedet6,05USD
-0,17% (-0,01)
EftermarkedetHøjest6,15
Lavest5,80
Omsætning
67,5 MUSD
Q2
48 dage siden‧44 min
Ordredybde
Antal
Køb
20
Sælg
Antal
3
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Højest
6,15VWAP
Lavest
5,8OmsætningAntal
67,5 17.793.253
VWAP
Højest
6,15Lavest
5,8OmsætningAntal
67,5 17.793.253
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
Finanskalender er ikke tilgængelig |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q2 | 30. jul. | |
2025 Generalforsamling | 22. maj | |
2025 Q1 | 8. maj | |
2024 Årsregnskab | 14. feb. | |
2024 Q4 | 12. feb. |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 20. aug.20. aug.Hvad tænker folk om den kritik Kerrisdale Capital er kommet med?10. sep.·Ekstremt partisk lort, for at være ærlig. Nogle okay pointer, men incitamentet viser sig. De siger, at Aurora kun kan koste 10 milliarder uanset hvad, fordi det meste fragt er mindre end 1000-mile ruter, hvilket er noget, Aurora "ikke kan nå", på trods af at Aurora kører ruter, der er 240 miles lange, som Dallas til Houston, hvilket de kun har lavet 0 research om. Under alle omstændigheder er deres job at skræmme investorer til at få deres shorts til at fungere.
- 15. aug.15. aug.Det sjove spørgsmål er hvad folk tænker ift hvor dette firma er om 10+ år18. aug.·Jeg tror, at Aurora allerede har krydset dødens dal med forhjulene. Nu er skaleringen inden for al slags vejr og kundetilegnelse interessant at se. Deres business case for deres kunder er så fristende, at jeg er meget sikker på, at denne forretning bliver fantastisk. Jeg er ikke sikker på, om der derefter kan være teknologioverførsel til andre anvendelsesscenarier eller licensering.
- 14. aug.·Hvad synes I, er det godt eller dårligt for specialiserede virksomheder som Aurora, at der går mange forsvarsinvesteringer i autonome systemer, som stiger støt? Se f.eks. Kratos https://x.com/kratosdefense/status/1953480446509019563?s=46 Vil der komme noget universelt ud af forsvarssektoren, før Aurora laver det, eller kan Aurora licensere deres teknologi til dobbelt anvendelse?15. aug.·Ifølge Aurora er der masser af plads til konkurrenter på lastbilmarkedet til 3 billioner dollars, og de har åbent udtalt, at konkurrence er velkommen. Ved dog ikke, om det betyder noget. Kratos, så vidt jeg forstår, kører "platooning" (lastbilen følger en leder), så jeg forestiller mig, at de ikke er i samme liga som Aurora. Her er, hvad chatgpt mener om platooning vs. omkostningsbesparelser: "Platooning (især "leder-følger" med en menneskelig chauffør i spidsen) kan spare brændstof gennem kørsel og reducere lønomkostningerne ved at fjerne en eller flere chauffører fra konvojen - men det er stadig begrænset: Du har stadig brug for mindst ét menneske pr. konvoj. Ruter og operationer skal koordineres tæt. Det fungerer bedst for specifikke korridorer og militær logistik, ikke fleksibel, landsdækkende fragt. Auroras tilgang sigter mod enkelte, fuldt autonome lastbiler, der kører kontinuerligt - hvilket fjerner alle chaufførlønomkostninger på den bane og lader hver lastbil køre næsten 24/7. Det er et meget større omkostningsudsving, end platooning kan tilbyde." Jeg forestiller mig en større trussel, hvis Waymo pludselig besluttede at vende tilbage til lastbilkørsel med uendelig Google-finansiering. Forresten har Chris Urmson, administrerende direktør, også sagt, at han i sidste ende ser virksomhedens teknologi "alle mulige steder". Jeg er ikke sikker på, om dette svarede på noget, jeg er bestemt ikke ekspert.
- 4. aug.4. aug.Opslaget er slettet.4. aug.·At slå brugeren fra eller rapportere spam, det er spørgsmålet ...
- 31. jul.31. jul.Klssse regnskab + super positive tilbagemeldinger på hvordan lastbilerne kører. 100% til tiden, minimerer ulykker voldsomt - sikkerheden i teknologien er ekstrem. Opjustering af flere lastbiler i slut og start året. For mig at se er risikoen i denne aktie efterhånden ikke et afgørende element længere. Tallene er bedre, deres koncept virker , det er eftertragtet , kæmpe indtjeningspotentiale og regeringen støtter op om det. WHATS NOT TO LIKE - MOD DE 7 dollars igen på kort sigt. - HEREFTER DE 10 INDEN ÅRETS UDGANG 🔥🔥🔥🔥31. jul.31. jul.Helt vildt. Ikke det jeg havde regnet med - i forhold til starten. Men Nasdaq gik da også helt i sort. Lad os se om den kan få revanche i morgen. Fortjener regnskabet næsten.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Q2
48 dage siden‧44 min
Nyheder og Analyser
Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 20. aug.20. aug.Hvad tænker folk om den kritik Kerrisdale Capital er kommet med?10. sep.·Ekstremt partisk lort, for at være ærlig. Nogle okay pointer, men incitamentet viser sig. De siger, at Aurora kun kan koste 10 milliarder uanset hvad, fordi det meste fragt er mindre end 1000-mile ruter, hvilket er noget, Aurora "ikke kan nå", på trods af at Aurora kører ruter, der er 240 miles lange, som Dallas til Houston, hvilket de kun har lavet 0 research om. Under alle omstændigheder er deres job at skræmme investorer til at få deres shorts til at fungere.
- 15. aug.15. aug.Det sjove spørgsmål er hvad folk tænker ift hvor dette firma er om 10+ år18. aug.·Jeg tror, at Aurora allerede har krydset dødens dal med forhjulene. Nu er skaleringen inden for al slags vejr og kundetilegnelse interessant at se. Deres business case for deres kunder er så fristende, at jeg er meget sikker på, at denne forretning bliver fantastisk. Jeg er ikke sikker på, om der derefter kan være teknologioverførsel til andre anvendelsesscenarier eller licensering.
- 14. aug.·Hvad synes I, er det godt eller dårligt for specialiserede virksomheder som Aurora, at der går mange forsvarsinvesteringer i autonome systemer, som stiger støt? Se f.eks. Kratos https://x.com/kratosdefense/status/1953480446509019563?s=46 Vil der komme noget universelt ud af forsvarssektoren, før Aurora laver det, eller kan Aurora licensere deres teknologi til dobbelt anvendelse?15. aug.·Ifølge Aurora er der masser af plads til konkurrenter på lastbilmarkedet til 3 billioner dollars, og de har åbent udtalt, at konkurrence er velkommen. Ved dog ikke, om det betyder noget. Kratos, så vidt jeg forstår, kører "platooning" (lastbilen følger en leder), så jeg forestiller mig, at de ikke er i samme liga som Aurora. Her er, hvad chatgpt mener om platooning vs. omkostningsbesparelser: "Platooning (især "leder-følger" med en menneskelig chauffør i spidsen) kan spare brændstof gennem kørsel og reducere lønomkostningerne ved at fjerne en eller flere chauffører fra konvojen - men det er stadig begrænset: Du har stadig brug for mindst ét menneske pr. konvoj. Ruter og operationer skal koordineres tæt. Det fungerer bedst for specifikke korridorer og militær logistik, ikke fleksibel, landsdækkende fragt. Auroras tilgang sigter mod enkelte, fuldt autonome lastbiler, der kører kontinuerligt - hvilket fjerner alle chaufførlønomkostninger på den bane og lader hver lastbil køre næsten 24/7. Det er et meget større omkostningsudsving, end platooning kan tilbyde." Jeg forestiller mig en større trussel, hvis Waymo pludselig besluttede at vende tilbage til lastbilkørsel med uendelig Google-finansiering. Forresten har Chris Urmson, administrerende direktør, også sagt, at han i sidste ende ser virksomhedens teknologi "alle mulige steder". Jeg er ikke sikker på, om dette svarede på noget, jeg er bestemt ikke ekspert.
- 4. aug.4. aug.Opslaget er slettet.4. aug.·At slå brugeren fra eller rapportere spam, det er spørgsmålet ...
- 31. jul.31. jul.Klssse regnskab + super positive tilbagemeldinger på hvordan lastbilerne kører. 100% til tiden, minimerer ulykker voldsomt - sikkerheden i teknologien er ekstrem. Opjustering af flere lastbiler i slut og start året. For mig at se er risikoen i denne aktie efterhånden ikke et afgørende element længere. Tallene er bedre, deres koncept virker , det er eftertragtet , kæmpe indtjeningspotentiale og regeringen støtter op om det. WHATS NOT TO LIKE - MOD DE 7 dollars igen på kort sigt. - HEREFTER DE 10 INDEN ÅRETS UDGANG 🔥🔥🔥🔥31. jul.31. jul.Helt vildt. Ikke det jeg havde regnet med - i forhold til starten. Men Nasdaq gik da også helt i sort. Lad os se om den kan få revanche i morgen. Fortjener regnskabet næsten.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
20
Sælg
Antal
3
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Højest
6,15VWAP
Lavest
5,8OmsætningAntal
67,5 17.793.253
VWAP
Højest
6,15Lavest
5,8OmsætningAntal
67,5 17.793.253
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
Finanskalender er ikke tilgængelig |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q2 | 30. jul. | |
2025 Generalforsamling | 22. maj | |
2025 Q1 | 8. maj | |
2024 Årsregnskab | 14. feb. | |
2024 Q4 | 12. feb. |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Q2
48 dage siden‧44 min
Nyheder og Analyser
Der er i øjeblikket ingen nyheder
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
Finanskalender er ikke tilgængelig |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q2 | 30. jul. | |
2025 Generalforsamling | 22. maj | |
2025 Q1 | 8. maj | |
2024 Årsregnskab | 14. feb. | |
2024 Q4 | 12. feb. |
Data hentes fra Morningstar, Quartr
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 20. aug.20. aug.Hvad tænker folk om den kritik Kerrisdale Capital er kommet med?10. sep.·Ekstremt partisk lort, for at være ærlig. Nogle okay pointer, men incitamentet viser sig. De siger, at Aurora kun kan koste 10 milliarder uanset hvad, fordi det meste fragt er mindre end 1000-mile ruter, hvilket er noget, Aurora "ikke kan nå", på trods af at Aurora kører ruter, der er 240 miles lange, som Dallas til Houston, hvilket de kun har lavet 0 research om. Under alle omstændigheder er deres job at skræmme investorer til at få deres shorts til at fungere.
- 15. aug.15. aug.Det sjove spørgsmål er hvad folk tænker ift hvor dette firma er om 10+ år18. aug.·Jeg tror, at Aurora allerede har krydset dødens dal med forhjulene. Nu er skaleringen inden for al slags vejr og kundetilegnelse interessant at se. Deres business case for deres kunder er så fristende, at jeg er meget sikker på, at denne forretning bliver fantastisk. Jeg er ikke sikker på, om der derefter kan være teknologioverførsel til andre anvendelsesscenarier eller licensering.
- 14. aug.·Hvad synes I, er det godt eller dårligt for specialiserede virksomheder som Aurora, at der går mange forsvarsinvesteringer i autonome systemer, som stiger støt? Se f.eks. Kratos https://x.com/kratosdefense/status/1953480446509019563?s=46 Vil der komme noget universelt ud af forsvarssektoren, før Aurora laver det, eller kan Aurora licensere deres teknologi til dobbelt anvendelse?15. aug.·Ifølge Aurora er der masser af plads til konkurrenter på lastbilmarkedet til 3 billioner dollars, og de har åbent udtalt, at konkurrence er velkommen. Ved dog ikke, om det betyder noget. Kratos, så vidt jeg forstår, kører "platooning" (lastbilen følger en leder), så jeg forestiller mig, at de ikke er i samme liga som Aurora. Her er, hvad chatgpt mener om platooning vs. omkostningsbesparelser: "Platooning (især "leder-følger" med en menneskelig chauffør i spidsen) kan spare brændstof gennem kørsel og reducere lønomkostningerne ved at fjerne en eller flere chauffører fra konvojen - men det er stadig begrænset: Du har stadig brug for mindst ét menneske pr. konvoj. Ruter og operationer skal koordineres tæt. Det fungerer bedst for specifikke korridorer og militær logistik, ikke fleksibel, landsdækkende fragt. Auroras tilgang sigter mod enkelte, fuldt autonome lastbiler, der kører kontinuerligt - hvilket fjerner alle chaufførlønomkostninger på den bane og lader hver lastbil køre næsten 24/7. Det er et meget større omkostningsudsving, end platooning kan tilbyde." Jeg forestiller mig en større trussel, hvis Waymo pludselig besluttede at vende tilbage til lastbilkørsel med uendelig Google-finansiering. Forresten har Chris Urmson, administrerende direktør, også sagt, at han i sidste ende ser virksomhedens teknologi "alle mulige steder". Jeg er ikke sikker på, om dette svarede på noget, jeg er bestemt ikke ekspert.
- 4. aug.4. aug.Opslaget er slettet.4. aug.·At slå brugeren fra eller rapportere spam, det er spørgsmålet ...
- 31. jul.31. jul.Klssse regnskab + super positive tilbagemeldinger på hvordan lastbilerne kører. 100% til tiden, minimerer ulykker voldsomt - sikkerheden i teknologien er ekstrem. Opjustering af flere lastbiler i slut og start året. For mig at se er risikoen i denne aktie efterhånden ikke et afgørende element længere. Tallene er bedre, deres koncept virker , det er eftertragtet , kæmpe indtjeningspotentiale og regeringen støtter op om det. WHATS NOT TO LIKE - MOD DE 7 dollars igen på kort sigt. - HEREFTER DE 10 INDEN ÅRETS UDGANG 🔥🔥🔥🔥31. jul.31. jul.Helt vildt. Ikke det jeg havde regnet med - i forhold til starten. Men Nasdaq gik da også helt i sort. Lad os se om den kan få revanche i morgen. Fortjener regnskabet næsten.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
20
Sælg
Antal
3
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
- | - | - | - |
Højest
6,15VWAP
Lavest
5,8OmsætningAntal
67,5 17.793.253
VWAP
Højest
6,15Lavest
5,8OmsætningAntal
67,5 17.793.253
Mæglerstatistik
Ingen data fundet