Q1
41 dage siden‧38 min
7,3098 NOK/aktie
Seneste udbytte
24,72 %
Direkte afkast
Ordredybde
Antal
Køb
520
Sælg
Antal
8.000
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
12 | - | - | ||
174 | - | - | ||
666 | - | - | ||
68 | - | - | ||
1.666 | - | - |
Højest
86VWAP
Lavest
84,35OmsætningAntal
13,6 Mundefined159.949
VWAP
Højest
86Lavest
84,35OmsætningAntal
13,6 Mundefined159.949
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2025 Q2 | 12. aug. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q1 | 8. maj | |
2024 Generalforsamling | 29. apr. | |
2024 Q4 | 12. feb. | |
2024 Q3 | 30. okt. 2024 | |
2024 Q2 | 13. aug. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 13. jun.·Teknisk set ser det bedre ud end det har gjort i lang tid....stærkt købssignal ved lukkekurs over 84,50 i dag.......og saftige udbytter på vej for resten af året.....kursen er stadig nede fra omkring 95 fra det nye år og 130 fra efteråret 2024. Indtjeningen har aldrig været bedre.....så spændende med denne aktie fremadrettet......
- 11. jun.·Hvornår tror du, den næste EX-dag bliver?13. jun.·Ved du, hvor meget udbytte de vil give? Eller vides det ikke endnu?
- 10. jun.·LOS ANGELES, 9. juni (Reuters) - Den amerikanske handelsrepræsentant har mildnet forslagene om gebyrer for ikke-amerikanskbyggede LNG-tankskibe og biltransportører midt i den løbende indsats for at modvirke Kinas dominans på det åbne hav og genoplive indenlandsk skibsbygning. World Shipping Council, hvis medlemmer køretøjstransportører såsom Norges Wallenius Wilhelmsen <WAWI.OL>, kommenterede ikke umiddelbart på ændringerne. Gebyret for køretøjstransportører, der trådte i kraft den 14. oktober, skulle være 150 dollars pr. bilkapacitet på et ikke-amerikanskbygget skib kendt som roll-on/roll-offs eller RoRo'er. Typiske RoRo'er har kapacitet til at transportere næsten 5.000 køretøjer. I revisionen sænkede USTR gebyret til 14 dollars pr. nettoton. Det fritog også skibe i MSP samt amerikansk statsfragt - hvilket matchede tidligere fritagelser for andre skibssegmenter. Virksomheder med skibe i MSP inkluderer den Florida-baserede American Roll-On, Roll-Off Carrier Group, en amerikansk flagoperatør af køretøjstransportskibe, der er en del af Wallenius Wilhelmsen Group, som ikke umiddelbart kommenterede. RoRo-gebyrerne kommer oven i de stejle gebyrer på 25% på bilimport, som Trump har pålagt. Disse påvirker primært europæiske køretøjer. Amerikanske eksportører bruger også RoRo-gebyrer til at eksportere amerikanskproducerede BMW SUV'er, John Deere <DE.N> traktorer og andre varer. Skifferfartsbranchegrupper og advokater har sagt, at USTR har overgået sine forpligtelser ved at opkræve gebyrer på RoRo-gebyrer fremstillet i lande, der ikke var en del af Biden-administrationens hurtige undersøgelse af Kina. USTR's revisioner fortsatte med at henvise til "ikke-amerikanskbyggede" køretøjstransportskibe. Interesserede parter, som ikke tidligere har haft mulighed for at kommentere reglerne for RoRo- eller LNG-tankskibe, har indtil den 7. juli til at indsende feedback på revisionerne.10. jun. · Redigeret·De, der ikke forstår, at USA er i en knibe med hensyn til transport af rullende materiel og LNG-gas, er ikke bedre end det amerikanske politiske lederskab, fordi de har præget deres dumhet på hovedet.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Q1
41 dage siden‧38 min
7,3098 NOK/aktie
Seneste udbytte
24,72 %
Direkte afkast
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 13. jun.·Teknisk set ser det bedre ud end det har gjort i lang tid....stærkt købssignal ved lukkekurs over 84,50 i dag.......og saftige udbytter på vej for resten af året.....kursen er stadig nede fra omkring 95 fra det nye år og 130 fra efteråret 2024. Indtjeningen har aldrig været bedre.....så spændende med denne aktie fremadrettet......
- 11. jun.·Hvornår tror du, den næste EX-dag bliver?13. jun.·Ved du, hvor meget udbytte de vil give? Eller vides det ikke endnu?
- 10. jun.·LOS ANGELES, 9. juni (Reuters) - Den amerikanske handelsrepræsentant har mildnet forslagene om gebyrer for ikke-amerikanskbyggede LNG-tankskibe og biltransportører midt i den løbende indsats for at modvirke Kinas dominans på det åbne hav og genoplive indenlandsk skibsbygning. World Shipping Council, hvis medlemmer køretøjstransportører såsom Norges Wallenius Wilhelmsen <WAWI.OL>, kommenterede ikke umiddelbart på ændringerne. Gebyret for køretøjstransportører, der trådte i kraft den 14. oktober, skulle være 150 dollars pr. bilkapacitet på et ikke-amerikanskbygget skib kendt som roll-on/roll-offs eller RoRo'er. Typiske RoRo'er har kapacitet til at transportere næsten 5.000 køretøjer. I revisionen sænkede USTR gebyret til 14 dollars pr. nettoton. Det fritog også skibe i MSP samt amerikansk statsfragt - hvilket matchede tidligere fritagelser for andre skibssegmenter. Virksomheder med skibe i MSP inkluderer den Florida-baserede American Roll-On, Roll-Off Carrier Group, en amerikansk flagoperatør af køretøjstransportskibe, der er en del af Wallenius Wilhelmsen Group, som ikke umiddelbart kommenterede. RoRo-gebyrerne kommer oven i de stejle gebyrer på 25% på bilimport, som Trump har pålagt. Disse påvirker primært europæiske køretøjer. Amerikanske eksportører bruger også RoRo-gebyrer til at eksportere amerikanskproducerede BMW SUV'er, John Deere <DE.N> traktorer og andre varer. Skifferfartsbranchegrupper og advokater har sagt, at USTR har overgået sine forpligtelser ved at opkræve gebyrer på RoRo-gebyrer fremstillet i lande, der ikke var en del af Biden-administrationens hurtige undersøgelse af Kina. USTR's revisioner fortsatte med at henvise til "ikke-amerikanskbyggede" køretøjstransportskibe. Interesserede parter, som ikke tidligere har haft mulighed for at kommentere reglerne for RoRo- eller LNG-tankskibe, har indtil den 7. juli til at indsende feedback på revisionerne.10. jun. · Redigeret·De, der ikke forstår, at USA er i en knibe med hensyn til transport af rullende materiel og LNG-gas, er ikke bedre end det amerikanske politiske lederskab, fordi de har præget deres dumhet på hovedet.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
520
Sælg
Antal
8.000
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
12 | - | - | ||
174 | - | - | ||
666 | - | - | ||
68 | - | - | ||
1.666 | - | - |
Højest
86VWAP
Lavest
84,35OmsætningAntal
13,6 Mundefined159.949
VWAP
Højest
86Lavest
84,35OmsætningAntal
13,6 Mundefined159.949
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2025 Q2 | 12. aug. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q1 | 8. maj | |
2024 Generalforsamling | 29. apr. | |
2024 Q4 | 12. feb. | |
2024 Q3 | 30. okt. 2024 | |
2024 Q2 | 13. aug. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Q1
41 dage siden‧38 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2025 Q2 | 12. aug. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q1 | 8. maj | |
2024 Generalforsamling | 29. apr. | |
2024 Q4 | 12. feb. | |
2024 Q3 | 30. okt. 2024 | |
2024 Q2 | 13. aug. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
7,3098 NOK/aktie
Seneste udbytte
24,72 %
Direkte afkast
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 13. jun.·Teknisk set ser det bedre ud end det har gjort i lang tid....stærkt købssignal ved lukkekurs over 84,50 i dag.......og saftige udbytter på vej for resten af året.....kursen er stadig nede fra omkring 95 fra det nye år og 130 fra efteråret 2024. Indtjeningen har aldrig været bedre.....så spændende med denne aktie fremadrettet......
- 11. jun.·Hvornår tror du, den næste EX-dag bliver?13. jun.·Ved du, hvor meget udbytte de vil give? Eller vides det ikke endnu?
- 10. jun.·LOS ANGELES, 9. juni (Reuters) - Den amerikanske handelsrepræsentant har mildnet forslagene om gebyrer for ikke-amerikanskbyggede LNG-tankskibe og biltransportører midt i den løbende indsats for at modvirke Kinas dominans på det åbne hav og genoplive indenlandsk skibsbygning. World Shipping Council, hvis medlemmer køretøjstransportører såsom Norges Wallenius Wilhelmsen <WAWI.OL>, kommenterede ikke umiddelbart på ændringerne. Gebyret for køretøjstransportører, der trådte i kraft den 14. oktober, skulle være 150 dollars pr. bilkapacitet på et ikke-amerikanskbygget skib kendt som roll-on/roll-offs eller RoRo'er. Typiske RoRo'er har kapacitet til at transportere næsten 5.000 køretøjer. I revisionen sænkede USTR gebyret til 14 dollars pr. nettoton. Det fritog også skibe i MSP samt amerikansk statsfragt - hvilket matchede tidligere fritagelser for andre skibssegmenter. Virksomheder med skibe i MSP inkluderer den Florida-baserede American Roll-On, Roll-Off Carrier Group, en amerikansk flagoperatør af køretøjstransportskibe, der er en del af Wallenius Wilhelmsen Group, som ikke umiddelbart kommenterede. RoRo-gebyrerne kommer oven i de stejle gebyrer på 25% på bilimport, som Trump har pålagt. Disse påvirker primært europæiske køretøjer. Amerikanske eksportører bruger også RoRo-gebyrer til at eksportere amerikanskproducerede BMW SUV'er, John Deere <DE.N> traktorer og andre varer. Skifferfartsbranchegrupper og advokater har sagt, at USTR har overgået sine forpligtelser ved at opkræve gebyrer på RoRo-gebyrer fremstillet i lande, der ikke var en del af Biden-administrationens hurtige undersøgelse af Kina. USTR's revisioner fortsatte med at henvise til "ikke-amerikanskbyggede" køretøjstransportskibe. Interesserede parter, som ikke tidligere har haft mulighed for at kommentere reglerne for RoRo- eller LNG-tankskibe, har indtil den 7. juli til at indsende feedback på revisionerne.10. jun. · Redigeret·De, der ikke forstår, at USA er i en knibe med hensyn til transport af rullende materiel og LNG-gas, er ikke bedre end det amerikanske politiske lederskab, fordi de har præget deres dumhet på hovedet.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
520
Sælg
Antal
8.000
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
12 | - | - | ||
174 | - | - | ||
666 | - | - | ||
68 | - | - | ||
1.666 | - | - |
Højest
86VWAP
Lavest
84,35OmsætningAntal
13,6 Mundefined159.949
VWAP
Højest
86Lavest
84,35OmsætningAntal
13,6 Mundefined159.949
Mæglerstatistik
Ingen data fundet