Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.
Aktie
Oslo Børs
WAWI

Wallenius Wilhelmsen

Wallenius Wilhelmsen

84,85NOK
-1,11% (-0,95)
Højest86,00
Lavest84,35
Omsætning
13,6 MNOK
84,85NOK
-1,11% (-0,95)
Højest86,00
Lavest84,35
Omsætning
13,6 MNOK
Aktie
Oslo Børs
WAWI

Wallenius Wilhelmsen

Wallenius Wilhelmsen

84,85NOK
-1,11% (-0,95)
Højest86,00
Lavest84,35
Omsætning
13,6 MNOK
84,85NOK
-1,11% (-0,95)
Højest86,00
Lavest84,35
Omsætning
13,6 MNOK
Aktie
Oslo Børs
WAWI

Wallenius Wilhelmsen

Wallenius Wilhelmsen

84,85NOK
-1,11% (-0,95)
Højest86,00
Lavest84,35
Omsætning
13,6 MNOK
84,85NOK
-1,11% (-0,95)
Højest86,00
Lavest84,35
Omsætning
13,6 MNOK
Q1
41 dage siden38 min
7,3098 NOK/aktie
Seneste udbytte
24,72 %
Direkte afkast

Ordredybde

Antal
Køb
520
Sælg
Antal
8.000

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
12--
174--
666--
68--
1.666--
Højest
86
VWAP
-
Lavest
84,35
OmsætningAntal
13,6 Mundefined159.949
VWAP
-
Højest
86
Lavest
84,35
OmsætningAntal
13,6 Mundefined159.949

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q2
12. aug.
Tidligere begivenheder
2025 Q18. maj
2024 Generalforsamling29. apr.
2024 Q412. feb.
2024 Q330. okt. 2024
2024 Q213. aug. 2024
Data hentes fra Millistream, Quartr

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    Købersiden er fuldstændig fraværende. Det er ikke et godt tegn.
  • 13. jun.
    ·
    13. jun.
    ·
    Teknisk set ser det bedre ud end det har gjort i lang tid....stærkt købssignal ved lukkekurs over 84,50 i dag.......og saftige udbytter på vej for resten af året.....kursen er stadig nede fra omkring 95 fra det nye år og 130 fra efteråret 2024. Indtjeningen har aldrig været bedre.....så spændende med denne aktie fremadrettet......
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Muligvis et tegn på, at vi med aktier er tilfredse med at sidde og vente på vores udbytte uden at haste med at købe eller sælge ;-)
  • 13. jun.
    ·
    13. jun.
    ·
    Udløser et stærkt købssignal nu omkring dette niveau :-)
  • 11. jun.
    ·
    11. jun.
    ·
    Hvornår tror du, den næste EX-dag bliver?
    13. jun.
    ·
    13. jun.
    ·
    Ved du, hvor meget udbytte de vil give? Eller vides det ikke endnu?
    13. jun.
    ·
    13. jun.
    ·
    Det er endnu ikke afgjort.
  • 10. jun.
    ·
    10. jun.
    ·
    LOS ANGELES, 9. juni (Reuters) - Den amerikanske handelsrepræsentant har mildnet forslagene om gebyrer for ikke-amerikanskbyggede LNG-tankskibe og biltransportører midt i den løbende indsats for at modvirke Kinas dominans på det åbne hav og genoplive indenlandsk skibsbygning. World Shipping Council, hvis medlemmer køretøjstransportører såsom Norges Wallenius Wilhelmsen <WAWI.OL>, kommenterede ikke umiddelbart på ændringerne. Gebyret for køretøjstransportører, der trådte i kraft den 14. oktober, skulle være 150 dollars pr. bilkapacitet på et ikke-amerikanskbygget skib kendt som roll-on/roll-offs eller RoRo'er. Typiske RoRo'er har kapacitet til at transportere næsten 5.000 køretøjer. I revisionen sænkede USTR gebyret til 14 dollars pr. nettoton. Det fritog også skibe i MSP samt amerikansk statsfragt - hvilket matchede tidligere fritagelser for andre skibssegmenter. Virksomheder med skibe i MSP inkluderer den Florida-baserede American Roll-On, Roll-Off Carrier Group, en amerikansk flagoperatør af køretøjstransportskibe, der er en del af Wallenius Wilhelmsen Group, som ikke umiddelbart kommenterede. RoRo-gebyrerne kommer oven i de stejle gebyrer på 25% på bilimport, som Trump har pålagt. Disse påvirker primært europæiske køretøjer. Amerikanske eksportører bruger også RoRo-gebyrer til at eksportere amerikanskproducerede BMW SUV'er, John Deere <DE.N> traktorer og andre varer. Skifferfartsbranchegrupper og advokater har sagt, at USTR har overgået sine forpligtelser ved at opkræve gebyrer på RoRo-gebyrer fremstillet i lande, der ikke var en del af Biden-administrationens hurtige undersøgelse af Kina. USTR's revisioner fortsatte med at henvise til "ikke-amerikanskbyggede" køretøjstransportskibe. Interesserede parter, som ikke tidligere har haft mulighed for at kommentere reglerne for RoRo- eller LNG-tankskibe, har indtil den 7. juli til at indsende feedback på revisionerne.
    10. jun. · Redigeret
    ·
    10. jun. · Redigeret
    ·
    De, der ikke forstår, at USA er i en knibe med hensyn til transport af rullende materiel og LNG-gas, er ikke bedre end det amerikanske politiske lederskab, fordi de har præget deres dumhet på hovedet.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

Der findes ingen Nordnet Markets Certificates med det underliggende værdipapir. Vis andre Certificates
Q1
41 dage siden38 min
7,3098 NOK/aktie
Seneste udbytte
24,72 %
Direkte afkast

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    Købersiden er fuldstændig fraværende. Det er ikke et godt tegn.
  • 13. jun.
    ·
    13. jun.
    ·
    Teknisk set ser det bedre ud end det har gjort i lang tid....stærkt købssignal ved lukkekurs over 84,50 i dag.......og saftige udbytter på vej for resten af året.....kursen er stadig nede fra omkring 95 fra det nye år og 130 fra efteråret 2024. Indtjeningen har aldrig været bedre.....så spændende med denne aktie fremadrettet......
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Muligvis et tegn på, at vi med aktier er tilfredse med at sidde og vente på vores udbytte uden at haste med at købe eller sælge ;-)
  • 13. jun.
    ·
    13. jun.
    ·
    Udløser et stærkt købssignal nu omkring dette niveau :-)
  • 11. jun.
    ·
    11. jun.
    ·
    Hvornår tror du, den næste EX-dag bliver?
    13. jun.
    ·
    13. jun.
    ·
    Ved du, hvor meget udbytte de vil give? Eller vides det ikke endnu?
    13. jun.
    ·
    13. jun.
    ·
    Det er endnu ikke afgjort.
  • 10. jun.
    ·
    10. jun.
    ·
    LOS ANGELES, 9. juni (Reuters) - Den amerikanske handelsrepræsentant har mildnet forslagene om gebyrer for ikke-amerikanskbyggede LNG-tankskibe og biltransportører midt i den løbende indsats for at modvirke Kinas dominans på det åbne hav og genoplive indenlandsk skibsbygning. World Shipping Council, hvis medlemmer køretøjstransportører såsom Norges Wallenius Wilhelmsen <WAWI.OL>, kommenterede ikke umiddelbart på ændringerne. Gebyret for køretøjstransportører, der trådte i kraft den 14. oktober, skulle være 150 dollars pr. bilkapacitet på et ikke-amerikanskbygget skib kendt som roll-on/roll-offs eller RoRo'er. Typiske RoRo'er har kapacitet til at transportere næsten 5.000 køretøjer. I revisionen sænkede USTR gebyret til 14 dollars pr. nettoton. Det fritog også skibe i MSP samt amerikansk statsfragt - hvilket matchede tidligere fritagelser for andre skibssegmenter. Virksomheder med skibe i MSP inkluderer den Florida-baserede American Roll-On, Roll-Off Carrier Group, en amerikansk flagoperatør af køretøjstransportskibe, der er en del af Wallenius Wilhelmsen Group, som ikke umiddelbart kommenterede. RoRo-gebyrerne kommer oven i de stejle gebyrer på 25% på bilimport, som Trump har pålagt. Disse påvirker primært europæiske køretøjer. Amerikanske eksportører bruger også RoRo-gebyrer til at eksportere amerikanskproducerede BMW SUV'er, John Deere <DE.N> traktorer og andre varer. Skifferfartsbranchegrupper og advokater har sagt, at USTR har overgået sine forpligtelser ved at opkræve gebyrer på RoRo-gebyrer fremstillet i lande, der ikke var en del af Biden-administrationens hurtige undersøgelse af Kina. USTR's revisioner fortsatte med at henvise til "ikke-amerikanskbyggede" køretøjstransportskibe. Interesserede parter, som ikke tidligere har haft mulighed for at kommentere reglerne for RoRo- eller LNG-tankskibe, har indtil den 7. juli til at indsende feedback på revisionerne.
    10. jun. · Redigeret
    ·
    10. jun. · Redigeret
    ·
    De, der ikke forstår, at USA er i en knibe med hensyn til transport af rullende materiel og LNG-gas, er ikke bedre end det amerikanske politiske lederskab, fordi de har præget deres dumhet på hovedet.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
520
Sælg
Antal
8.000

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
12--
174--
666--
68--
1.666--
Højest
86
VWAP
-
Lavest
84,35
OmsætningAntal
13,6 Mundefined159.949
VWAP
-
Højest
86
Lavest
84,35
OmsætningAntal
13,6 Mundefined159.949

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q2
12. aug.
Tidligere begivenheder
2025 Q18. maj
2024 Generalforsamling29. apr.
2024 Q412. feb.
2024 Q330. okt. 2024
2024 Q213. aug. 2024
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterede Produkter

Der findes ingen Nordnet Markets Certificates med det underliggende værdipapir. Vis andre Certificates
Q1
41 dage siden38 min

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q2
12. aug.
Tidligere begivenheder
2025 Q18. maj
2024 Generalforsamling29. apr.
2024 Q412. feb.
2024 Q330. okt. 2024
2024 Q213. aug. 2024
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterede Produkter

Der findes ingen Nordnet Markets Certificates med det underliggende værdipapir. Vis andre Certificates
7,3098 NOK/aktie
Seneste udbytte
24,72 %
Direkte afkast

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    Købersiden er fuldstændig fraværende. Det er ikke et godt tegn.
  • 13. jun.
    ·
    13. jun.
    ·
    Teknisk set ser det bedre ud end det har gjort i lang tid....stærkt købssignal ved lukkekurs over 84,50 i dag.......og saftige udbytter på vej for resten af året.....kursen er stadig nede fra omkring 95 fra det nye år og 130 fra efteråret 2024. Indtjeningen har aldrig været bedre.....så spændende med denne aktie fremadrettet......
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Muligvis et tegn på, at vi med aktier er tilfredse med at sidde og vente på vores udbytte uden at haste med at købe eller sælge ;-)
  • 13. jun.
    ·
    13. jun.
    ·
    Udløser et stærkt købssignal nu omkring dette niveau :-)
  • 11. jun.
    ·
    11. jun.
    ·
    Hvornår tror du, den næste EX-dag bliver?
    13. jun.
    ·
    13. jun.
    ·
    Ved du, hvor meget udbytte de vil give? Eller vides det ikke endnu?
    13. jun.
    ·
    13. jun.
    ·
    Det er endnu ikke afgjort.
  • 10. jun.
    ·
    10. jun.
    ·
    LOS ANGELES, 9. juni (Reuters) - Den amerikanske handelsrepræsentant har mildnet forslagene om gebyrer for ikke-amerikanskbyggede LNG-tankskibe og biltransportører midt i den løbende indsats for at modvirke Kinas dominans på det åbne hav og genoplive indenlandsk skibsbygning. World Shipping Council, hvis medlemmer køretøjstransportører såsom Norges Wallenius Wilhelmsen <WAWI.OL>, kommenterede ikke umiddelbart på ændringerne. Gebyret for køretøjstransportører, der trådte i kraft den 14. oktober, skulle være 150 dollars pr. bilkapacitet på et ikke-amerikanskbygget skib kendt som roll-on/roll-offs eller RoRo'er. Typiske RoRo'er har kapacitet til at transportere næsten 5.000 køretøjer. I revisionen sænkede USTR gebyret til 14 dollars pr. nettoton. Det fritog også skibe i MSP samt amerikansk statsfragt - hvilket matchede tidligere fritagelser for andre skibssegmenter. Virksomheder med skibe i MSP inkluderer den Florida-baserede American Roll-On, Roll-Off Carrier Group, en amerikansk flagoperatør af køretøjstransportskibe, der er en del af Wallenius Wilhelmsen Group, som ikke umiddelbart kommenterede. RoRo-gebyrerne kommer oven i de stejle gebyrer på 25% på bilimport, som Trump har pålagt. Disse påvirker primært europæiske køretøjer. Amerikanske eksportører bruger også RoRo-gebyrer til at eksportere amerikanskproducerede BMW SUV'er, John Deere <DE.N> traktorer og andre varer. Skifferfartsbranchegrupper og advokater har sagt, at USTR har overgået sine forpligtelser ved at opkræve gebyrer på RoRo-gebyrer fremstillet i lande, der ikke var en del af Biden-administrationens hurtige undersøgelse af Kina. USTR's revisioner fortsatte med at henvise til "ikke-amerikanskbyggede" køretøjstransportskibe. Interesserede parter, som ikke tidligere har haft mulighed for at kommentere reglerne for RoRo- eller LNG-tankskibe, har indtil den 7. juli til at indsende feedback på revisionerne.
    10. jun. · Redigeret
    ·
    10. jun. · Redigeret
    ·
    De, der ikke forstår, at USA er i en knibe med hensyn til transport af rullende materiel og LNG-gas, er ikke bedre end det amerikanske politiske lederskab, fordi de har præget deres dumhet på hovedet.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
520
Sælg
Antal
8.000

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
12--
174--
666--
68--
1.666--
Højest
86
VWAP
-
Lavest
84,35
OmsætningAntal
13,6 Mundefined159.949
VWAP
-
Højest
86
Lavest
84,35
OmsætningAntal
13,6 Mundefined159.949

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet