Q1
54 dage siden‧31 min
8,6117 NOK/aktie
Seneste udbytte
54,85 %
Direkte afkast
Ordredybde
Antal
Køb
120
Sælg
Antal
650
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
472 | - | - | ||
1.287 | - | - | ||
813 | - | - | ||
383 | - | - | ||
183 | - | - |
Højest
91,75VWAP
Lavest
89,7OmsætningAntal
24,9 Mundefined274.401
VWAP
Højest
91,75Lavest
89,7OmsætningAntal
24,9 Mundefined274.401
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2025 Q2 | 22. aug. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2024 Generalforsamling | 27. maj | |
2025 Q1 | 25. apr. | |
2024 Q4 | 14. feb. | |
2024 Ekstraordinær generalforsamling | 20. nov. 2024 | |
2024 Q3 | 24. okt. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 8 timer siden · Redigeret·Det er vigtigt at vide, at der ikke er så mange, der taler om det, her har vi ikke en artikel, der er linket til nedenfor. Hjem-til-net-tjenester er enormt vigtige. Hjem-til-net-teknologi vil transformere både energi og transport. Ved at lade elbiler drive hjem og føre energi tilbage til nettet bliver elbiler til mere end bare biler; de erstatter behovet for hjemmebatterier som Tesla Powerwall. Dette skift er revolutionerende, og dets indvirkning på bilsalget vil snart kunne mærkes. Efterhånden som flere mennesker installerer solpaneler, vil appellen ved at bruge en elbil som både køretøj og hjemmebatteri drive en klar stigning i efterspørgslen. Bilproducenter, der er klar til denne ændring, vil vinde mest, da elbilen bliver en central del af hjemmets energisystem. Faktisk er skiftet allerede i gang. Nye data viser, at alene i maj var over 18 % af de nye elbiler, der blev solgt i USA, hjem-til-net-kompatibilitet, en stigning fra blot 7 % seks måneder tidligere. https://www.reuters.com/business/energy/dutch-car-sharing-firm-adds-renault-evs-capable-powering-local-grid-2025-06-04/ https://www.thetimes.com/life-style/driving/article/the-car-that-can-power-your-home-for-days-and-cut-your-bills-slcjf9lzj17 min. siden17 min. sidenDette system er relevant i USA hvor bilen er et safe haven for det tilfælde hvor strømmen går i nabolaget. Det introduceres for at matche det som de fleste amerikanere uden for de store byer gør - starter bilen og laden den stå i tomgang i dagevis indtil nettet bliver repareret.
- 9 timer siden·ned på grund af oliepriserne?7 timer siden·De nye skibe kører på LNG, og de har faste kontrakter for bunkerpriser. Naturlig udsving i prisen.
- for 1 dag sidenfor 1 dag sidenJeg forstår ikke at denne aktie - Mellemøsten står i flammer og denne aktie stiger - det undre mig. Man sku’ tro at usikkerheden globalt ville mindske behovet for at købe nye biler.
- for 1 dag siden·Petter Haugen fra ABG Sundal Collier er ude i DN i dag og tror ikke, at Det Røde Hav vil blive åbnet i lang tid. "Mange rederier har også undgået at sejle i Det Røde Hav i lang tid, på grund af konstante angreb på skibe fra Houthi-militsen i Yemen. Med den seneste eskalering i regionen mener Haugen, at det kan tage lang tid, før Det Røde Hav igen bliver relevant for mange rederier. Dette øger behovet for skibstransport, fordi skibene skal tage lange omveje, og det er med til at presse raterne op."9 timer siden · Redigeret·En åbning af Suez-floden fører til lavere rater og reduceret efterspørgsel, hvilket ikke er positivt. Det faktum, at de kan fragte mere gods over kortere afstande, betyder ikke, at de tjener flere penge, hvis efterspørgslen reduceres, og raterne er lavere. Rederier har historisk set klaret sig bedre i krigs- eller uroligheder end i fredstider, og HAUTO er ingen undtagelse.8 timer siden · Redigeret·Andreas Enger har flere gange klart udtalt: hauto VIL profitere af en åbning. De har 82% af volumen på låste kontrakter, sparer en masse bunkeromkostninger og frigør kapacitet, som de kan sælge til det bedre betalte høj- og tunglastsegment. Men på lidt længere sigt, når kontrakterne skal fornyes, vil det naturligvis være negativt.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Q1
54 dage siden‧31 min
8,6117 NOK/aktie
Seneste udbytte
54,85 %
Direkte afkast
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 8 timer siden · Redigeret·Det er vigtigt at vide, at der ikke er så mange, der taler om det, her har vi ikke en artikel, der er linket til nedenfor. Hjem-til-net-tjenester er enormt vigtige. Hjem-til-net-teknologi vil transformere både energi og transport. Ved at lade elbiler drive hjem og føre energi tilbage til nettet bliver elbiler til mere end bare biler; de erstatter behovet for hjemmebatterier som Tesla Powerwall. Dette skift er revolutionerende, og dets indvirkning på bilsalget vil snart kunne mærkes. Efterhånden som flere mennesker installerer solpaneler, vil appellen ved at bruge en elbil som både køretøj og hjemmebatteri drive en klar stigning i efterspørgslen. Bilproducenter, der er klar til denne ændring, vil vinde mest, da elbilen bliver en central del af hjemmets energisystem. Faktisk er skiftet allerede i gang. Nye data viser, at alene i maj var over 18 % af de nye elbiler, der blev solgt i USA, hjem-til-net-kompatibilitet, en stigning fra blot 7 % seks måneder tidligere. https://www.reuters.com/business/energy/dutch-car-sharing-firm-adds-renault-evs-capable-powering-local-grid-2025-06-04/ https://www.thetimes.com/life-style/driving/article/the-car-that-can-power-your-home-for-days-and-cut-your-bills-slcjf9lzj17 min. siden17 min. sidenDette system er relevant i USA hvor bilen er et safe haven for det tilfælde hvor strømmen går i nabolaget. Det introduceres for at matche det som de fleste amerikanere uden for de store byer gør - starter bilen og laden den stå i tomgang i dagevis indtil nettet bliver repareret.
- 9 timer siden·ned på grund af oliepriserne?7 timer siden·De nye skibe kører på LNG, og de har faste kontrakter for bunkerpriser. Naturlig udsving i prisen.
- for 1 dag sidenfor 1 dag sidenJeg forstår ikke at denne aktie - Mellemøsten står i flammer og denne aktie stiger - det undre mig. Man sku’ tro at usikkerheden globalt ville mindske behovet for at købe nye biler.
- for 1 dag siden·Petter Haugen fra ABG Sundal Collier er ude i DN i dag og tror ikke, at Det Røde Hav vil blive åbnet i lang tid. "Mange rederier har også undgået at sejle i Det Røde Hav i lang tid, på grund af konstante angreb på skibe fra Houthi-militsen i Yemen. Med den seneste eskalering i regionen mener Haugen, at det kan tage lang tid, før Det Røde Hav igen bliver relevant for mange rederier. Dette øger behovet for skibstransport, fordi skibene skal tage lange omveje, og det er med til at presse raterne op."9 timer siden · Redigeret·En åbning af Suez-floden fører til lavere rater og reduceret efterspørgsel, hvilket ikke er positivt. Det faktum, at de kan fragte mere gods over kortere afstande, betyder ikke, at de tjener flere penge, hvis efterspørgslen reduceres, og raterne er lavere. Rederier har historisk set klaret sig bedre i krigs- eller uroligheder end i fredstider, og HAUTO er ingen undtagelse.8 timer siden · Redigeret·Andreas Enger har flere gange klart udtalt: hauto VIL profitere af en åbning. De har 82% af volumen på låste kontrakter, sparer en masse bunkeromkostninger og frigør kapacitet, som de kan sælge til det bedre betalte høj- og tunglastsegment. Men på lidt længere sigt, når kontrakterne skal fornyes, vil det naturligvis være negativt.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
120
Sælg
Antal
650
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
472 | - | - | ||
1.287 | - | - | ||
813 | - | - | ||
383 | - | - | ||
183 | - | - |
Højest
91,75VWAP
Lavest
89,7OmsætningAntal
24,9 Mundefined274.401
VWAP
Højest
91,75Lavest
89,7OmsætningAntal
24,9 Mundefined274.401
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2025 Q2 | 22. aug. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2024 Generalforsamling | 27. maj | |
2025 Q1 | 25. apr. | |
2024 Q4 | 14. feb. | |
2024 Ekstraordinær generalforsamling | 20. nov. 2024 | |
2024 Q3 | 24. okt. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Q1
54 dage siden‧31 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2025 Q2 | 22. aug. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2024 Generalforsamling | 27. maj | |
2025 Q1 | 25. apr. | |
2024 Q4 | 14. feb. | |
2024 Ekstraordinær generalforsamling | 20. nov. 2024 | |
2024 Q3 | 24. okt. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
8,6117 NOK/aktie
Seneste udbytte
54,85 %
Direkte afkast
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 8 timer siden · Redigeret·Det er vigtigt at vide, at der ikke er så mange, der taler om det, her har vi ikke en artikel, der er linket til nedenfor. Hjem-til-net-tjenester er enormt vigtige. Hjem-til-net-teknologi vil transformere både energi og transport. Ved at lade elbiler drive hjem og føre energi tilbage til nettet bliver elbiler til mere end bare biler; de erstatter behovet for hjemmebatterier som Tesla Powerwall. Dette skift er revolutionerende, og dets indvirkning på bilsalget vil snart kunne mærkes. Efterhånden som flere mennesker installerer solpaneler, vil appellen ved at bruge en elbil som både køretøj og hjemmebatteri drive en klar stigning i efterspørgslen. Bilproducenter, der er klar til denne ændring, vil vinde mest, da elbilen bliver en central del af hjemmets energisystem. Faktisk er skiftet allerede i gang. Nye data viser, at alene i maj var over 18 % af de nye elbiler, der blev solgt i USA, hjem-til-net-kompatibilitet, en stigning fra blot 7 % seks måneder tidligere. https://www.reuters.com/business/energy/dutch-car-sharing-firm-adds-renault-evs-capable-powering-local-grid-2025-06-04/ https://www.thetimes.com/life-style/driving/article/the-car-that-can-power-your-home-for-days-and-cut-your-bills-slcjf9lzj17 min. siden17 min. sidenDette system er relevant i USA hvor bilen er et safe haven for det tilfælde hvor strømmen går i nabolaget. Det introduceres for at matche det som de fleste amerikanere uden for de store byer gør - starter bilen og laden den stå i tomgang i dagevis indtil nettet bliver repareret.
- 9 timer siden·ned på grund af oliepriserne?7 timer siden·De nye skibe kører på LNG, og de har faste kontrakter for bunkerpriser. Naturlig udsving i prisen.
- for 1 dag sidenfor 1 dag sidenJeg forstår ikke at denne aktie - Mellemøsten står i flammer og denne aktie stiger - det undre mig. Man sku’ tro at usikkerheden globalt ville mindske behovet for at købe nye biler.
- for 1 dag siden·Petter Haugen fra ABG Sundal Collier er ude i DN i dag og tror ikke, at Det Røde Hav vil blive åbnet i lang tid. "Mange rederier har også undgået at sejle i Det Røde Hav i lang tid, på grund af konstante angreb på skibe fra Houthi-militsen i Yemen. Med den seneste eskalering i regionen mener Haugen, at det kan tage lang tid, før Det Røde Hav igen bliver relevant for mange rederier. Dette øger behovet for skibstransport, fordi skibene skal tage lange omveje, og det er med til at presse raterne op."9 timer siden · Redigeret·En åbning af Suez-floden fører til lavere rater og reduceret efterspørgsel, hvilket ikke er positivt. Det faktum, at de kan fragte mere gods over kortere afstande, betyder ikke, at de tjener flere penge, hvis efterspørgslen reduceres, og raterne er lavere. Rederier har historisk set klaret sig bedre i krigs- eller uroligheder end i fredstider, og HAUTO er ingen undtagelse.8 timer siden · Redigeret·Andreas Enger har flere gange klart udtalt: hauto VIL profitere af en åbning. De har 82% af volumen på låste kontrakter, sparer en masse bunkeromkostninger og frigør kapacitet, som de kan sælge til det bedre betalte høj- og tunglastsegment. Men på lidt længere sigt, når kontrakterne skal fornyes, vil det naturligvis være negativt.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Antal
Køb
120
Sælg
Antal
650
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
472 | - | - | ||
1.287 | - | - | ||
813 | - | - | ||
383 | - | - | ||
183 | - | - |
Højest
91,75VWAP
Lavest
89,7OmsætningAntal
24,9 Mundefined274.401
VWAP
Højest
91,75Lavest
89,7OmsætningAntal
24,9 Mundefined274.401
Mæglerstatistik
Ingen data fundet