Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.
Aktie
Oslo Børs
HAUTO

Höegh Autoliners

Höegh Autoliners

113,00NOK
0,00% (0,00)
Ved markedsluk
Højest-
Lavest-
Omsætning-
113,00NOK
0,00% (0,00)
Ved markedsluk
Højest-
Lavest-
Omsætning-
Aktie
Oslo Børs
HAUTO

Höegh Autoliners

Höegh Autoliners

113,00NOK
0,00% (0,00)
Ved markedsluk
Højest-
Lavest-
Omsætning-
113,00NOK
0,00% (0,00)
Ved markedsluk
Højest-
Lavest-
Omsætning-
Aktie
Oslo Børs
HAUTO

Höegh Autoliners

Höegh Autoliners

113,00NOK
0,00% (0,00)
Ved markedsluk
Højest-
Lavest-
Omsætning-
113,00NOK
0,00% (0,00)
Ved markedsluk
Højest-
Lavest-
Omsætning-
Q2
26 dage siden29 min
7,3119 NOK/aktie
Seneste udbytte
44,22 %
Direkte afkast

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antal
Køb
109
Sælg
Antal
337

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----
Højest
-
VWAP
-
Lavest
-
Omsætning ()
-
VWAP
-
Højest
-
Lavest
-
Omsætning ()
-

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q3
30. okt.
Tidligere begivenheder
2025 Q222. aug.
2024 Generalforsamling27. maj
2025 Q125. apr.
2024 Q414. feb.
2024 Ekstraordinær generalforsamling20. nov. 2024
Data hentes fra Millistream, Quartr

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Er der nogen spåkoner her, der kender aktien, som tror, den kan falde til under 100 NOK igen? Ser lidt dyr ud.
    14 timer siden
    ·
    14 timer siden
    ·
    De, der er korte, er ikke helt enige med dig, det er længe siden, at synlig shorting har været så lav.
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Overkontraktering er et kendt problem inden for shippingbranchen, når markedet er godt. Jeg lavede en hurtig søgning via ChatGPT og fandt ud af, at den globale ordrebog er på 164 PCTC-skibe (Pure Car and Truck Carriers), bestilte eller under konstruktion.
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Derudover er det ikke nemt at komme ind på markedet for andre end de etablerede PCTC-rederier. Der er ikke mange af dem i verden. Dem udenfor er afhængige af at udleje deres skibe til de etablerede rederier. PCTC er en kompleks operation med mange forskellige laster og avanceret logistik og garantier for ankomstdatoer til terminalerne flere måneder i forvejen. En bilfabrik har begrænset lagerkapacitet, og skibet skal ankomme til tiden, ellers stopper produktionen. Der er derfor behov for et stort antal skibe, så det er muligt at skifte i tilfælde af ulykker, dårligt vejr osv. HAUTO er et sådant rederi.
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Det ser ud til, at algoritmerne kæmper for at holde prisen oppe, deraf den flade udvikling.
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Hvordan kan man vide, at det er algoritmer?
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Der er meget algoritmisk handel nu, og efter min mening som langsigtet investor er brugen af Audun Automat og Kunstige Ali opskriften på at brænde mange aktier af.
  • for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    Dette er selvfølgelig svært og umuligt at svare på. Ud fra hvad jeg har læst, vil Hauto have et godt udbytte i mindst 4-5 år mere. Hvis jeg har fortolket det korrekt? Hvad synes du?
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Usikkerheden i mit perspektiv er ikke, om Hoegh vil udbetale premiumudbytte for det næste år. Det handler mere om, hvad der sker derefter, og hvad aktiekursen er på det tidspunkt. Grundlæggende kunne det ende et sted i 70'erne eller 80'erne, hvis fremtidsudsigterne falder. Summa summarum: Jeg tror, at Hoegh vil udbetale meget pæne udbytter i de næste 1-2 år. Den største frygt er, at prisen samtidig vil falde og "æde" profitten fra udbyttet. Ingen kan vide, hvad der sker om 2+ år.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

Q2
26 dage siden29 min
7,3119 NOK/aktie
Seneste udbytte
44,22 %
Direkte afkast

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Er der nogen spåkoner her, der kender aktien, som tror, den kan falde til under 100 NOK igen? Ser lidt dyr ud.
    14 timer siden
    ·
    14 timer siden
    ·
    De, der er korte, er ikke helt enige med dig, det er længe siden, at synlig shorting har været så lav.
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Overkontraktering er et kendt problem inden for shippingbranchen, når markedet er godt. Jeg lavede en hurtig søgning via ChatGPT og fandt ud af, at den globale ordrebog er på 164 PCTC-skibe (Pure Car and Truck Carriers), bestilte eller under konstruktion.
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Derudover er det ikke nemt at komme ind på markedet for andre end de etablerede PCTC-rederier. Der er ikke mange af dem i verden. Dem udenfor er afhængige af at udleje deres skibe til de etablerede rederier. PCTC er en kompleks operation med mange forskellige laster og avanceret logistik og garantier for ankomstdatoer til terminalerne flere måneder i forvejen. En bilfabrik har begrænset lagerkapacitet, og skibet skal ankomme til tiden, ellers stopper produktionen. Der er derfor behov for et stort antal skibe, så det er muligt at skifte i tilfælde af ulykker, dårligt vejr osv. HAUTO er et sådant rederi.
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Det ser ud til, at algoritmerne kæmper for at holde prisen oppe, deraf den flade udvikling.
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Hvordan kan man vide, at det er algoritmer?
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Der er meget algoritmisk handel nu, og efter min mening som langsigtet investor er brugen af Audun Automat og Kunstige Ali opskriften på at brænde mange aktier af.
  • for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    Dette er selvfølgelig svært og umuligt at svare på. Ud fra hvad jeg har læst, vil Hauto have et godt udbytte i mindst 4-5 år mere. Hvis jeg har fortolket det korrekt? Hvad synes du?
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Usikkerheden i mit perspektiv er ikke, om Hoegh vil udbetale premiumudbytte for det næste år. Det handler mere om, hvad der sker derefter, og hvad aktiekursen er på det tidspunkt. Grundlæggende kunne det ende et sted i 70'erne eller 80'erne, hvis fremtidsudsigterne falder. Summa summarum: Jeg tror, at Hoegh vil udbetale meget pæne udbytter i de næste 1-2 år. Den største frygt er, at prisen samtidig vil falde og "æde" profitten fra udbyttet. Ingen kan vide, hvad der sker om 2+ år.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antal
Køb
109
Sælg
Antal
337

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----
Højest
-
VWAP
-
Lavest
-
Omsætning ()
-
VWAP
-
Højest
-
Lavest
-
Omsætning ()
-

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q3
30. okt.
Tidligere begivenheder
2025 Q222. aug.
2024 Generalforsamling27. maj
2025 Q125. apr.
2024 Q414. feb.
2024 Ekstraordinær generalforsamling20. nov. 2024
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterede Produkter

Q2
26 dage siden29 min

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q3
30. okt.
Tidligere begivenheder
2025 Q222. aug.
2024 Generalforsamling27. maj
2025 Q125. apr.
2024 Q414. feb.
2024 Ekstraordinær generalforsamling20. nov. 2024
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterede Produkter

7,3119 NOK/aktie
Seneste udbytte
44,22 %
Direkte afkast

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Er der nogen spåkoner her, der kender aktien, som tror, den kan falde til under 100 NOK igen? Ser lidt dyr ud.
    14 timer siden
    ·
    14 timer siden
    ·
    De, der er korte, er ikke helt enige med dig, det er længe siden, at synlig shorting har været så lav.
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Overkontraktering er et kendt problem inden for shippingbranchen, når markedet er godt. Jeg lavede en hurtig søgning via ChatGPT og fandt ud af, at den globale ordrebog er på 164 PCTC-skibe (Pure Car and Truck Carriers), bestilte eller under konstruktion.
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Derudover er det ikke nemt at komme ind på markedet for andre end de etablerede PCTC-rederier. Der er ikke mange af dem i verden. Dem udenfor er afhængige af at udleje deres skibe til de etablerede rederier. PCTC er en kompleks operation med mange forskellige laster og avanceret logistik og garantier for ankomstdatoer til terminalerne flere måneder i forvejen. En bilfabrik har begrænset lagerkapacitet, og skibet skal ankomme til tiden, ellers stopper produktionen. Der er derfor behov for et stort antal skibe, så det er muligt at skifte i tilfælde af ulykker, dårligt vejr osv. HAUTO er et sådant rederi.
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Det ser ud til, at algoritmerne kæmper for at holde prisen oppe, deraf den flade udvikling.
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Hvordan kan man vide, at det er algoritmer?
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Der er meget algoritmisk handel nu, og efter min mening som langsigtet investor er brugen af Audun Automat og Kunstige Ali opskriften på at brænde mange aktier af.
  • for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    Dette er selvfølgelig svært og umuligt at svare på. Ud fra hvad jeg har læst, vil Hauto have et godt udbytte i mindst 4-5 år mere. Hvis jeg har fortolket det korrekt? Hvad synes du?
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Usikkerheden i mit perspektiv er ikke, om Hoegh vil udbetale premiumudbytte for det næste år. Det handler mere om, hvad der sker derefter, og hvad aktiekursen er på det tidspunkt. Grundlæggende kunne det ende et sted i 70'erne eller 80'erne, hvis fremtidsudsigterne falder. Summa summarum: Jeg tror, at Hoegh vil udbetale meget pæne udbytter i de næste 1-2 år. Den største frygt er, at prisen samtidig vil falde og "æde" profitten fra udbyttet. Ingen kan vide, hvad der sker om 2+ år.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

NorwayOslo Børs
Antal
Køb
109
Sælg
Antal
337

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
----
Højest
-
VWAP
-
Lavest
-
Omsætning ()
-
VWAP
-
Højest
-
Lavest
-
Omsætning ()
-

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet