Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.
Aktie
Oslo Børs
HAUTO

Höegh Autoliners

Höegh Autoliners

91,10NOK
+0,16% (+0,15)
Højest91,75
Lavest89,70
Omsætning
24,9 MNOK
91,10NOK
+0,16% (+0,15)
Højest91,75
Lavest89,70
Omsætning
24,9 MNOK
Aktie
Oslo Børs
HAUTO

Höegh Autoliners

Höegh Autoliners

91,10NOK
+0,16% (+0,15)
Højest91,75
Lavest89,70
Omsætning
24,9 MNOK
91,10NOK
+0,16% (+0,15)
Højest91,75
Lavest89,70
Omsætning
24,9 MNOK
Aktie
Oslo Børs
HAUTO

Höegh Autoliners

Höegh Autoliners

91,10NOK
+0,16% (+0,15)
Højest91,75
Lavest89,70
Omsætning
24,9 MNOK
91,10NOK
+0,16% (+0,15)
Højest91,75
Lavest89,70
Omsætning
24,9 MNOK
Q1
54 dage siden31 min
8,6117 NOK/aktie
Seneste udbytte
54,85 %
Direkte afkast

Ordredybde

Antal
Køb
120
Sælg
Antal
650

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
472--
1.287--
813--
383--
183--
Højest
91,75
VWAP
-
Lavest
89,7
OmsætningAntal
24,9 Mundefined274.401
VWAP
-
Højest
91,75
Lavest
89,7
OmsætningAntal
24,9 Mundefined274.401

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q2
22. aug.
Tidligere begivenheder
2024 Generalforsamling27. maj
2025 Q125. apr.
2024 Q414. feb.
2024 Ekstraordinær generalforsamling20. nov. 2024
2024 Q324. okt. 2024
Data hentes fra Millistream, Quartr

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 8 timer siden · Redigeret
    ·
    8 timer siden · Redigeret
    ·
    Det er vigtigt at vide, at der ikke er så mange, der taler om det, her har vi ikke en artikel, der er linket til nedenfor. Hjem-til-net-tjenester er enormt vigtige. Hjem-til-net-teknologi vil transformere både energi og transport. Ved at lade elbiler drive hjem og føre energi tilbage til nettet bliver elbiler til mere end bare biler; de erstatter behovet for hjemmebatterier som Tesla Powerwall. Dette skift er revolutionerende, og dets indvirkning på bilsalget vil snart kunne mærkes. Efterhånden som flere mennesker installerer solpaneler, vil appellen ved at bruge en elbil som både køretøj og hjemmebatteri drive en klar stigning i efterspørgslen. Bilproducenter, der er klar til denne ændring, vil vinde mest, da elbilen bliver en central del af hjemmets energisystem. Faktisk er skiftet allerede i gang. Nye data viser, at alene i maj var over 18 % af de nye elbiler, der blev solgt i USA, hjem-til-net-kompatibilitet, en stigning fra blot 7 % seks måneder tidligere. https://www.reuters.com/business/energy/dutch-car-sharing-firm-adds-renault-evs-capable-powering-local-grid-2025-06-04/ https://www.thetimes.com/life-style/driving/article/the-car-that-can-power-your-home-for-days-and-cut-your-bills-slcjf9lzj
    17 min. siden
    17 min. siden
    Dette system er relevant i USA hvor bilen er et safe haven for det tilfælde hvor strømmen går i nabolaget. Det introduceres for at matche det som de fleste amerikanere uden for de store byer gør - starter bilen og laden den stå i tomgang i dagevis indtil nettet bliver repareret.
  • 9 timer siden
    ·
    9 timer siden
    ·
    ned på grund af oliepriserne?
    7 timer siden
    ·
    7 timer siden
    ·
    De nye skibe kører på LNG, og de har faste kontrakter for bunkerpriser. Naturlig udsving i prisen.
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Höegh med alle sine nordlys kunne være rigtig god, hvis forbindelsen mellem køretøjer og elnettet fungerer godt. Volvo og Tesla har annonceret, at alt ser godt ud! Det anslås, at der vil blive leveret mange millioner nye biler til alle hjem.
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Jeg forstår ikke at denne aktie - Mellemøsten står i flammer og denne aktie stiger - det undre mig. Man sku’ tro at usikkerheden globalt ville mindske behovet for at købe nye biler.
    22 timer siden
    22 timer siden
    🤣🤣🤣
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Petter Haugen fra ABG Sundal Collier er ude i DN i dag og tror ikke, at Det Røde Hav vil blive åbnet i lang tid. "Mange rederier har også undgået at sejle i Det Røde Hav i lang tid, på grund af konstante angreb på skibe fra Houthi-militsen i Yemen. Med den seneste eskalering i regionen mener Haugen, at det kan tage lang tid, før Det Røde Hav igen bliver relevant for mange rederier. Dette øger behovet for skibstransport, fordi skibene skal tage lange omveje, og det er med til at presse raterne op."
    9 timer siden · Redigeret
    ·
    9 timer siden · Redigeret
    ·
    En åbning af Suez-floden fører til lavere rater og reduceret efterspørgsel, hvilket ikke er positivt. Det faktum, at de kan fragte mere gods over kortere afstande, betyder ikke, at de tjener flere penge, hvis efterspørgslen reduceres, og raterne er lavere. Rederier har historisk set klaret sig bedre i krigs- eller uroligheder end i fredstider, og HAUTO er ingen undtagelse.
    8 timer siden · Redigeret
    ·
    8 timer siden · Redigeret
    ·
    Andreas Enger har flere gange klart udtalt: hauto VIL profitere af en åbning. De har 82% af volumen på låste kontrakter, sparer en masse bunkeromkostninger og frigør kapacitet, som de kan sælge til det bedre betalte høj- og tunglastsegment. Men på lidt længere sigt, når kontrakterne skal fornyes, vil det naturligvis være negativt.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

Der findes ingen Nordnet Markets Certificates med det underliggende værdipapir. Vis andre Certificates
Q1
54 dage siden31 min
8,6117 NOK/aktie
Seneste udbytte
54,85 %
Direkte afkast

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 8 timer siden · Redigeret
    ·
    8 timer siden · Redigeret
    ·
    Det er vigtigt at vide, at der ikke er så mange, der taler om det, her har vi ikke en artikel, der er linket til nedenfor. Hjem-til-net-tjenester er enormt vigtige. Hjem-til-net-teknologi vil transformere både energi og transport. Ved at lade elbiler drive hjem og føre energi tilbage til nettet bliver elbiler til mere end bare biler; de erstatter behovet for hjemmebatterier som Tesla Powerwall. Dette skift er revolutionerende, og dets indvirkning på bilsalget vil snart kunne mærkes. Efterhånden som flere mennesker installerer solpaneler, vil appellen ved at bruge en elbil som både køretøj og hjemmebatteri drive en klar stigning i efterspørgslen. Bilproducenter, der er klar til denne ændring, vil vinde mest, da elbilen bliver en central del af hjemmets energisystem. Faktisk er skiftet allerede i gang. Nye data viser, at alene i maj var over 18 % af de nye elbiler, der blev solgt i USA, hjem-til-net-kompatibilitet, en stigning fra blot 7 % seks måneder tidligere. https://www.reuters.com/business/energy/dutch-car-sharing-firm-adds-renault-evs-capable-powering-local-grid-2025-06-04/ https://www.thetimes.com/life-style/driving/article/the-car-that-can-power-your-home-for-days-and-cut-your-bills-slcjf9lzj
    17 min. siden
    17 min. siden
    Dette system er relevant i USA hvor bilen er et safe haven for det tilfælde hvor strømmen går i nabolaget. Det introduceres for at matche det som de fleste amerikanere uden for de store byer gør - starter bilen og laden den stå i tomgang i dagevis indtil nettet bliver repareret.
  • 9 timer siden
    ·
    9 timer siden
    ·
    ned på grund af oliepriserne?
    7 timer siden
    ·
    7 timer siden
    ·
    De nye skibe kører på LNG, og de har faste kontrakter for bunkerpriser. Naturlig udsving i prisen.
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Höegh med alle sine nordlys kunne være rigtig god, hvis forbindelsen mellem køretøjer og elnettet fungerer godt. Volvo og Tesla har annonceret, at alt ser godt ud! Det anslås, at der vil blive leveret mange millioner nye biler til alle hjem.
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Jeg forstår ikke at denne aktie - Mellemøsten står i flammer og denne aktie stiger - det undre mig. Man sku’ tro at usikkerheden globalt ville mindske behovet for at købe nye biler.
    22 timer siden
    22 timer siden
    🤣🤣🤣
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Petter Haugen fra ABG Sundal Collier er ude i DN i dag og tror ikke, at Det Røde Hav vil blive åbnet i lang tid. "Mange rederier har også undgået at sejle i Det Røde Hav i lang tid, på grund af konstante angreb på skibe fra Houthi-militsen i Yemen. Med den seneste eskalering i regionen mener Haugen, at det kan tage lang tid, før Det Røde Hav igen bliver relevant for mange rederier. Dette øger behovet for skibstransport, fordi skibene skal tage lange omveje, og det er med til at presse raterne op."
    9 timer siden · Redigeret
    ·
    9 timer siden · Redigeret
    ·
    En åbning af Suez-floden fører til lavere rater og reduceret efterspørgsel, hvilket ikke er positivt. Det faktum, at de kan fragte mere gods over kortere afstande, betyder ikke, at de tjener flere penge, hvis efterspørgslen reduceres, og raterne er lavere. Rederier har historisk set klaret sig bedre i krigs- eller uroligheder end i fredstider, og HAUTO er ingen undtagelse.
    8 timer siden · Redigeret
    ·
    8 timer siden · Redigeret
    ·
    Andreas Enger har flere gange klart udtalt: hauto VIL profitere af en åbning. De har 82% af volumen på låste kontrakter, sparer en masse bunkeromkostninger og frigør kapacitet, som de kan sælge til det bedre betalte høj- og tunglastsegment. Men på lidt længere sigt, når kontrakterne skal fornyes, vil det naturligvis være negativt.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
120
Sælg
Antal
650

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
472--
1.287--
813--
383--
183--
Højest
91,75
VWAP
-
Lavest
89,7
OmsætningAntal
24,9 Mundefined274.401
VWAP
-
Højest
91,75
Lavest
89,7
OmsætningAntal
24,9 Mundefined274.401

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q2
22. aug.
Tidligere begivenheder
2024 Generalforsamling27. maj
2025 Q125. apr.
2024 Q414. feb.
2024 Ekstraordinær generalforsamling20. nov. 2024
2024 Q324. okt. 2024
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterede Produkter

Der findes ingen Nordnet Markets Certificates med det underliggende værdipapir. Vis andre Certificates
Q1
54 dage siden31 min

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q2
22. aug.
Tidligere begivenheder
2024 Generalforsamling27. maj
2025 Q125. apr.
2024 Q414. feb.
2024 Ekstraordinær generalforsamling20. nov. 2024
2024 Q324. okt. 2024
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterede Produkter

Der findes ingen Nordnet Markets Certificates med det underliggende værdipapir. Vis andre Certificates
8,6117 NOK/aktie
Seneste udbytte
54,85 %
Direkte afkast

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • 8 timer siden · Redigeret
    ·
    8 timer siden · Redigeret
    ·
    Det er vigtigt at vide, at der ikke er så mange, der taler om det, her har vi ikke en artikel, der er linket til nedenfor. Hjem-til-net-tjenester er enormt vigtige. Hjem-til-net-teknologi vil transformere både energi og transport. Ved at lade elbiler drive hjem og føre energi tilbage til nettet bliver elbiler til mere end bare biler; de erstatter behovet for hjemmebatterier som Tesla Powerwall. Dette skift er revolutionerende, og dets indvirkning på bilsalget vil snart kunne mærkes. Efterhånden som flere mennesker installerer solpaneler, vil appellen ved at bruge en elbil som både køretøj og hjemmebatteri drive en klar stigning i efterspørgslen. Bilproducenter, der er klar til denne ændring, vil vinde mest, da elbilen bliver en central del af hjemmets energisystem. Faktisk er skiftet allerede i gang. Nye data viser, at alene i maj var over 18 % af de nye elbiler, der blev solgt i USA, hjem-til-net-kompatibilitet, en stigning fra blot 7 % seks måneder tidligere. https://www.reuters.com/business/energy/dutch-car-sharing-firm-adds-renault-evs-capable-powering-local-grid-2025-06-04/ https://www.thetimes.com/life-style/driving/article/the-car-that-can-power-your-home-for-days-and-cut-your-bills-slcjf9lzj
    17 min. siden
    17 min. siden
    Dette system er relevant i USA hvor bilen er et safe haven for det tilfælde hvor strømmen går i nabolaget. Det introduceres for at matche det som de fleste amerikanere uden for de store byer gør - starter bilen og laden den stå i tomgang i dagevis indtil nettet bliver repareret.
  • 9 timer siden
    ·
    9 timer siden
    ·
    ned på grund af oliepriserne?
    7 timer siden
    ·
    7 timer siden
    ·
    De nye skibe kører på LNG, og de har faste kontrakter for bunkerpriser. Naturlig udsving i prisen.
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Höegh med alle sine nordlys kunne være rigtig god, hvis forbindelsen mellem køretøjer og elnettet fungerer godt. Volvo og Tesla har annonceret, at alt ser godt ud! Det anslås, at der vil blive leveret mange millioner nye biler til alle hjem.
  • for 1 dag siden
    for 1 dag siden
    Jeg forstår ikke at denne aktie - Mellemøsten står i flammer og denne aktie stiger - det undre mig. Man sku’ tro at usikkerheden globalt ville mindske behovet for at købe nye biler.
    22 timer siden
    22 timer siden
    🤣🤣🤣
  • for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Petter Haugen fra ABG Sundal Collier er ude i DN i dag og tror ikke, at Det Røde Hav vil blive åbnet i lang tid. "Mange rederier har også undgået at sejle i Det Røde Hav i lang tid, på grund af konstante angreb på skibe fra Houthi-militsen i Yemen. Med den seneste eskalering i regionen mener Haugen, at det kan tage lang tid, før Det Røde Hav igen bliver relevant for mange rederier. Dette øger behovet for skibstransport, fordi skibene skal tage lange omveje, og det er med til at presse raterne op."
    9 timer siden · Redigeret
    ·
    9 timer siden · Redigeret
    ·
    En åbning af Suez-floden fører til lavere rater og reduceret efterspørgsel, hvilket ikke er positivt. Det faktum, at de kan fragte mere gods over kortere afstande, betyder ikke, at de tjener flere penge, hvis efterspørgslen reduceres, og raterne er lavere. Rederier har historisk set klaret sig bedre i krigs- eller uroligheder end i fredstider, og HAUTO er ingen undtagelse.
    8 timer siden · Redigeret
    ·
    8 timer siden · Redigeret
    ·
    Andreas Enger har flere gange klart udtalt: hauto VIL profitere af en åbning. De har 82% af volumen på låste kontrakter, sparer en masse bunkeromkostninger og frigør kapacitet, som de kan sælge til det bedre betalte høj- og tunglastsegment. Men på lidt længere sigt, når kontrakterne skal fornyes, vil det naturligvis være negativt.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
120
Sælg
Antal
650

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
472--
1.287--
813--
383--
183--
Højest
91,75
VWAP
-
Lavest
89,7
OmsætningAntal
24,9 Mundefined274.401
VWAP
-
Højest
91,75
Lavest
89,7
OmsætningAntal
24,9 Mundefined274.401

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet