Q2
35 dage siden‧15 min
1,9974 NOK/aktie
Seneste udbytte
27,36 %
Direkte afkast
Ordredybde
Oslo Børs
Antal
Køb
800
Sælg
Antal
40
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
325 | - | - | ||
852 | - | - | ||
15 | - | - | ||
68 | - | - | ||
386 | - | - |
Højest
147,6VWAP
Lavest
144,8OmsætningAntal
17 116.425
VWAP
Højest
147,6Lavest
144,8OmsætningAntal
17 116.425
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2025 Q3 | 12. nov. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q2 | 13. aug. | |
2025 Q1 | 7. maj | |
2024 Generalforsamling | 6. maj | |
2024 Q4 | 12. feb. | |
2024 Q3 | 13. nov. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- for 1 dag siden·BCI i dag: 26.443 +287 MTD 24.672 YTD 18.299 '25 balance 27.000 Cape-markedet forbliver stabilt på et meget sundt niveau. Vores to hovedlaster, jernmalm og bauxit, fortsætter med at presse på, og tonnagebalancen er komfortabel. #udbytter #tørlast #capesize #2020bulkers
- for 1 dag siden · Redigeret·Angående flåde og tørlast: -2025-2026: gode år, men stadig uudnyttet kapacitet på tørlastskibe. -2027-2028: strammere, skibe ældes og skrottes, næsten ingen nybygninger. -2029-2030: sandsynligvis de bedste år inden for tørlast, lille flåde, potentiel supercyklus. Efterspørgsel, valutakurser osv. er svært at sige noget om, så det er bare en risiko, man må tage. Rederier bestiller næsten ingen skibe nu, historisk lavt. Usikkerhed om det næste brændstof: LNG? Ammoniak? Metanol?. Rederier tøver med at bestille nye skibe. Himalaya og 2020-bulkskibe med branchens bedste break-even og topmoderne scrubbere kan bogstaveligt talt trykke penge. 2029-2030 kunne virkelig være et sweet spot. Mine tanker.
- for 1 dag siden·Fortsat ton-dag-vækst og sund kinesisk efterspørgsel efter jernmalm forventes at sætte skub i capesize-markedet, så længe jernmalmpriserne forbliver lave. "Kineserne har øget købet af jernmalm i de seneste par måneder, og det ser ud til, at dette er drevet af genopbygning af lagre, da jernmalmpriserne har været ret lave og har brudt under $100/ton, nær det laveste niveau i det sidste årti," fortalte Banchero Costa-analytiker Ralph Leszczynski til TradeWinds. Denne udtalelse bakkes også op af shippingdata-leverandøren Signal Ocean. Dette går imod den tidligere udbredte, bearish nedadgående tendensprognose for i år, da markedsobservatører forventede, at den kinesiske efterspørgsel efter jernmalm ville falde på grund af den aftagende økonomi. "Samlet set er importen af jernmalm til Kina under sidste års niveau, selvom forskellen mindskes, da mængderne bestemt er steget siden maj," sagde Leszczynski. Data fra Signal Ocean viste, at væksten pr. ton-dag tog fart i september 2025 og overgik niveauerne fra 2024 og 2023. Ton-dag måler det gennemsnitlige antal tons, der blev sendt over 30 dage. Mens juli 2025 oplevede et fald i væksten pr. ton-dag, begyndte målingen i august at overgå oddsene for en nedadgående tendens, da den kinesiske efterspørgsel efter jernmalm steg, drevet af en højere daglig produktion af varmt metal. Den gennemsnitlige daglige produktion af varmt metal i august var steget med 5 % i forhold til året før til 2,41 millioner tons og var forblevet stabil fra juli, ifølge MySteel-data citeret af Signal Ocean. Kinesiske stålværker foretog sandsynligvis også forebyggende genopbygning af lagre ved at importere mere jernmalm i august i forventning om en sæsonbestemt stigning i september, sagde Signal Ocean. Alligevel sagde Banchero Costas Leszczynski, at stigningen ikke kom som nogen overraskelse, da efterårsperioden i september og oktober generelt betragtes som "en sæsonbestemt periode med højeste efterspørgsel i Kina". Andre faktorer, såsom en stigning i efterspørgslen efter stål, blev også nævnt. "Eksporten af stålprodukter fra Kina steg med 25 % år-til-år i første halvdel af 2025, og dette er tredje år i træk, at de ser en vækst på over 20 % i ståleksporten," sagde Leszczynski. Han mener, at Kina har haft ret stor succes med sin ståleksport til Sydkorea; sydøstasiatiske lande, såsom Vietnam, Indonesien, Malaysia og Filippinerne; og Mellemøsten, der omfatter De Forenede Arabiske Emirater og Saudi-Arabien. Mens told og antidumpingforanstaltninger forventedes at dæmpe den kinesiske ståleksport til disse lande, var stålværkerne vendt mod eksport af halvfabrikata, hvilket ikke ville blive påvirket, rapporterede TradeWinds tidligere. "Det primære vækstområde for stålefterspørgsel er nu maskiner," sagde Leszczynski. "Tendensen i økonomien nu er automatisering og robotisering af job, der tidligere blev udført manuelt, som i landbrug og fremstilling." Kina begyndte også at importere mere jernmalm fra Brasilien, bemærkede Signal Ocean. År til år oversteg den brasilianske eksport af jernmalm niveauet for august 2024 med omkring 3 millioner tons, mens måned-til-måned leverancerne steg med 7%, hvilket gjorde august 2025 til den højeste månedlige total for 2025. "Jernet kommer primært fra Brasilien, fordi det er der, produktionen er steget i år, hvor især Vale har øget deres produktionskapacitet kraftigt," sagde Leszczynski. "Vale producerede 80,6 millioner tons jernmalm i 2. kvartal 2025, hvilket var en stigning på 3,7% i forhold til samme kvartal i 2024." På den anden side har Australien eksporteret præcis de samme samlede mængder de sidste tre år, fortalte Leszczynski TradeWinds. Den kinesiske efterspørgsel efter jernmalm holdt også fragtraterne stærke, set på C3- og C5-ruterne, med rater på 24 dollars/ton for Brasilien-Kina og næsten 11 dollars/ton for Australien-Kina i starten af september, sagde Signal Ocean. De tilføjede: "Denne positive stemning synes at være drevet af efterspørgslen, da den daglige lastede mængde på C5-ruten har oversteget benchmarken på 2 millioner tons betydeligt, mens C3-ruten er lige over 1 million tons." Afslutningsvis sagde Signal Ocean, at den seneste opadgående tendens i importen af jernmalm allerede kunne ses i væksten i capesize-jernmalmdage. Leszczynski var enig og sagde, at den kinesiske efterspørgsel efter jernmalm "var startet meget dårligt i første kvartal af dette år", men nu var gået imod tendensen "efter at være kommet sig til stort set sidste års niveau". Begge analysehuse var skeptiske over for en yderligere stigning i væksten. Leszczynski sagde: "Jeg tror ikke, det kan forbedres meget mere end det, da boligbyggerisektoren stadig er ret deprimeret, og regeringen ikke har de økonomiske midler til at øge udgifterne til infrastruktur meget mere end det, de gør nu." Signal Ocean sagde, at priser og havnelagre ville diktere, om den kinesiske import af jernmalm forblev over 100 millioner tons om måneden. Copyright: TradeWinds, simpelthen den bedste!
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Q2
35 dage siden‧15 min
1,9974 NOK/aktie
Seneste udbytte
27,36 %
Direkte afkast
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- for 1 dag siden·BCI i dag: 26.443 +287 MTD 24.672 YTD 18.299 '25 balance 27.000 Cape-markedet forbliver stabilt på et meget sundt niveau. Vores to hovedlaster, jernmalm og bauxit, fortsætter med at presse på, og tonnagebalancen er komfortabel. #udbytter #tørlast #capesize #2020bulkers
- for 1 dag siden · Redigeret·Angående flåde og tørlast: -2025-2026: gode år, men stadig uudnyttet kapacitet på tørlastskibe. -2027-2028: strammere, skibe ældes og skrottes, næsten ingen nybygninger. -2029-2030: sandsynligvis de bedste år inden for tørlast, lille flåde, potentiel supercyklus. Efterspørgsel, valutakurser osv. er svært at sige noget om, så det er bare en risiko, man må tage. Rederier bestiller næsten ingen skibe nu, historisk lavt. Usikkerhed om det næste brændstof: LNG? Ammoniak? Metanol?. Rederier tøver med at bestille nye skibe. Himalaya og 2020-bulkskibe med branchens bedste break-even og topmoderne scrubbere kan bogstaveligt talt trykke penge. 2029-2030 kunne virkelig være et sweet spot. Mine tanker.
- for 1 dag siden·Fortsat ton-dag-vækst og sund kinesisk efterspørgsel efter jernmalm forventes at sætte skub i capesize-markedet, så længe jernmalmpriserne forbliver lave. "Kineserne har øget købet af jernmalm i de seneste par måneder, og det ser ud til, at dette er drevet af genopbygning af lagre, da jernmalmpriserne har været ret lave og har brudt under $100/ton, nær det laveste niveau i det sidste årti," fortalte Banchero Costa-analytiker Ralph Leszczynski til TradeWinds. Denne udtalelse bakkes også op af shippingdata-leverandøren Signal Ocean. Dette går imod den tidligere udbredte, bearish nedadgående tendensprognose for i år, da markedsobservatører forventede, at den kinesiske efterspørgsel efter jernmalm ville falde på grund af den aftagende økonomi. "Samlet set er importen af jernmalm til Kina under sidste års niveau, selvom forskellen mindskes, da mængderne bestemt er steget siden maj," sagde Leszczynski. Data fra Signal Ocean viste, at væksten pr. ton-dag tog fart i september 2025 og overgik niveauerne fra 2024 og 2023. Ton-dag måler det gennemsnitlige antal tons, der blev sendt over 30 dage. Mens juli 2025 oplevede et fald i væksten pr. ton-dag, begyndte målingen i august at overgå oddsene for en nedadgående tendens, da den kinesiske efterspørgsel efter jernmalm steg, drevet af en højere daglig produktion af varmt metal. Den gennemsnitlige daglige produktion af varmt metal i august var steget med 5 % i forhold til året før til 2,41 millioner tons og var forblevet stabil fra juli, ifølge MySteel-data citeret af Signal Ocean. Kinesiske stålværker foretog sandsynligvis også forebyggende genopbygning af lagre ved at importere mere jernmalm i august i forventning om en sæsonbestemt stigning i september, sagde Signal Ocean. Alligevel sagde Banchero Costas Leszczynski, at stigningen ikke kom som nogen overraskelse, da efterårsperioden i september og oktober generelt betragtes som "en sæsonbestemt periode med højeste efterspørgsel i Kina". Andre faktorer, såsom en stigning i efterspørgslen efter stål, blev også nævnt. "Eksporten af stålprodukter fra Kina steg med 25 % år-til-år i første halvdel af 2025, og dette er tredje år i træk, at de ser en vækst på over 20 % i ståleksporten," sagde Leszczynski. Han mener, at Kina har haft ret stor succes med sin ståleksport til Sydkorea; sydøstasiatiske lande, såsom Vietnam, Indonesien, Malaysia og Filippinerne; og Mellemøsten, der omfatter De Forenede Arabiske Emirater og Saudi-Arabien. Mens told og antidumpingforanstaltninger forventedes at dæmpe den kinesiske ståleksport til disse lande, var stålværkerne vendt mod eksport af halvfabrikata, hvilket ikke ville blive påvirket, rapporterede TradeWinds tidligere. "Det primære vækstområde for stålefterspørgsel er nu maskiner," sagde Leszczynski. "Tendensen i økonomien nu er automatisering og robotisering af job, der tidligere blev udført manuelt, som i landbrug og fremstilling." Kina begyndte også at importere mere jernmalm fra Brasilien, bemærkede Signal Ocean. År til år oversteg den brasilianske eksport af jernmalm niveauet for august 2024 med omkring 3 millioner tons, mens måned-til-måned leverancerne steg med 7%, hvilket gjorde august 2025 til den højeste månedlige total for 2025. "Jernet kommer primært fra Brasilien, fordi det er der, produktionen er steget i år, hvor især Vale har øget deres produktionskapacitet kraftigt," sagde Leszczynski. "Vale producerede 80,6 millioner tons jernmalm i 2. kvartal 2025, hvilket var en stigning på 3,7% i forhold til samme kvartal i 2024." På den anden side har Australien eksporteret præcis de samme samlede mængder de sidste tre år, fortalte Leszczynski TradeWinds. Den kinesiske efterspørgsel efter jernmalm holdt også fragtraterne stærke, set på C3- og C5-ruterne, med rater på 24 dollars/ton for Brasilien-Kina og næsten 11 dollars/ton for Australien-Kina i starten af september, sagde Signal Ocean. De tilføjede: "Denne positive stemning synes at være drevet af efterspørgslen, da den daglige lastede mængde på C5-ruten har oversteget benchmarken på 2 millioner tons betydeligt, mens C3-ruten er lige over 1 million tons." Afslutningsvis sagde Signal Ocean, at den seneste opadgående tendens i importen af jernmalm allerede kunne ses i væksten i capesize-jernmalmdage. Leszczynski var enig og sagde, at den kinesiske efterspørgsel efter jernmalm "var startet meget dårligt i første kvartal af dette år", men nu var gået imod tendensen "efter at være kommet sig til stort set sidste års niveau". Begge analysehuse var skeptiske over for en yderligere stigning i væksten. Leszczynski sagde: "Jeg tror ikke, det kan forbedres meget mere end det, da boligbyggerisektoren stadig er ret deprimeret, og regeringen ikke har de økonomiske midler til at øge udgifterne til infrastruktur meget mere end det, de gør nu." Signal Ocean sagde, at priser og havnelagre ville diktere, om den kinesiske import af jernmalm forblev over 100 millioner tons om måneden. Copyright: TradeWinds, simpelthen den bedste!
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Oslo Børs
Antal
Køb
800
Sælg
Antal
40
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
325 | - | - | ||
852 | - | - | ||
15 | - | - | ||
68 | - | - | ||
386 | - | - |
Højest
147,6VWAP
Lavest
144,8OmsætningAntal
17 116.425
VWAP
Højest
147,6Lavest
144,8OmsætningAntal
17 116.425
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2025 Q3 | 12. nov. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q2 | 13. aug. | |
2025 Q1 | 7. maj | |
2024 Generalforsamling | 6. maj | |
2024 Q4 | 12. feb. | |
2024 Q3 | 13. nov. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Q2
35 dage siden‧15 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2025 Q3 | 12. nov. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q2 | 13. aug. | |
2025 Q1 | 7. maj | |
2024 Generalforsamling | 6. maj | |
2024 Q4 | 12. feb. | |
2024 Q3 | 13. nov. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
1,9974 NOK/aktie
Seneste udbytte
27,36 %
Direkte afkast
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- for 1 dag siden·BCI i dag: 26.443 +287 MTD 24.672 YTD 18.299 '25 balance 27.000 Cape-markedet forbliver stabilt på et meget sundt niveau. Vores to hovedlaster, jernmalm og bauxit, fortsætter med at presse på, og tonnagebalancen er komfortabel. #udbytter #tørlast #capesize #2020bulkers
- for 1 dag siden · Redigeret·Angående flåde og tørlast: -2025-2026: gode år, men stadig uudnyttet kapacitet på tørlastskibe. -2027-2028: strammere, skibe ældes og skrottes, næsten ingen nybygninger. -2029-2030: sandsynligvis de bedste år inden for tørlast, lille flåde, potentiel supercyklus. Efterspørgsel, valutakurser osv. er svært at sige noget om, så det er bare en risiko, man må tage. Rederier bestiller næsten ingen skibe nu, historisk lavt. Usikkerhed om det næste brændstof: LNG? Ammoniak? Metanol?. Rederier tøver med at bestille nye skibe. Himalaya og 2020-bulkskibe med branchens bedste break-even og topmoderne scrubbere kan bogstaveligt talt trykke penge. 2029-2030 kunne virkelig være et sweet spot. Mine tanker.
- for 1 dag siden·Fortsat ton-dag-vækst og sund kinesisk efterspørgsel efter jernmalm forventes at sætte skub i capesize-markedet, så længe jernmalmpriserne forbliver lave. "Kineserne har øget købet af jernmalm i de seneste par måneder, og det ser ud til, at dette er drevet af genopbygning af lagre, da jernmalmpriserne har været ret lave og har brudt under $100/ton, nær det laveste niveau i det sidste årti," fortalte Banchero Costa-analytiker Ralph Leszczynski til TradeWinds. Denne udtalelse bakkes også op af shippingdata-leverandøren Signal Ocean. Dette går imod den tidligere udbredte, bearish nedadgående tendensprognose for i år, da markedsobservatører forventede, at den kinesiske efterspørgsel efter jernmalm ville falde på grund af den aftagende økonomi. "Samlet set er importen af jernmalm til Kina under sidste års niveau, selvom forskellen mindskes, da mængderne bestemt er steget siden maj," sagde Leszczynski. Data fra Signal Ocean viste, at væksten pr. ton-dag tog fart i september 2025 og overgik niveauerne fra 2024 og 2023. Ton-dag måler det gennemsnitlige antal tons, der blev sendt over 30 dage. Mens juli 2025 oplevede et fald i væksten pr. ton-dag, begyndte målingen i august at overgå oddsene for en nedadgående tendens, da den kinesiske efterspørgsel efter jernmalm steg, drevet af en højere daglig produktion af varmt metal. Den gennemsnitlige daglige produktion af varmt metal i august var steget med 5 % i forhold til året før til 2,41 millioner tons og var forblevet stabil fra juli, ifølge MySteel-data citeret af Signal Ocean. Kinesiske stålværker foretog sandsynligvis også forebyggende genopbygning af lagre ved at importere mere jernmalm i august i forventning om en sæsonbestemt stigning i september, sagde Signal Ocean. Alligevel sagde Banchero Costas Leszczynski, at stigningen ikke kom som nogen overraskelse, da efterårsperioden i september og oktober generelt betragtes som "en sæsonbestemt periode med højeste efterspørgsel i Kina". Andre faktorer, såsom en stigning i efterspørgslen efter stål, blev også nævnt. "Eksporten af stålprodukter fra Kina steg med 25 % år-til-år i første halvdel af 2025, og dette er tredje år i træk, at de ser en vækst på over 20 % i ståleksporten," sagde Leszczynski. Han mener, at Kina har haft ret stor succes med sin ståleksport til Sydkorea; sydøstasiatiske lande, såsom Vietnam, Indonesien, Malaysia og Filippinerne; og Mellemøsten, der omfatter De Forenede Arabiske Emirater og Saudi-Arabien. Mens told og antidumpingforanstaltninger forventedes at dæmpe den kinesiske ståleksport til disse lande, var stålværkerne vendt mod eksport af halvfabrikata, hvilket ikke ville blive påvirket, rapporterede TradeWinds tidligere. "Det primære vækstområde for stålefterspørgsel er nu maskiner," sagde Leszczynski. "Tendensen i økonomien nu er automatisering og robotisering af job, der tidligere blev udført manuelt, som i landbrug og fremstilling." Kina begyndte også at importere mere jernmalm fra Brasilien, bemærkede Signal Ocean. År til år oversteg den brasilianske eksport af jernmalm niveauet for august 2024 med omkring 3 millioner tons, mens måned-til-måned leverancerne steg med 7%, hvilket gjorde august 2025 til den højeste månedlige total for 2025. "Jernet kommer primært fra Brasilien, fordi det er der, produktionen er steget i år, hvor især Vale har øget deres produktionskapacitet kraftigt," sagde Leszczynski. "Vale producerede 80,6 millioner tons jernmalm i 2. kvartal 2025, hvilket var en stigning på 3,7% i forhold til samme kvartal i 2024." På den anden side har Australien eksporteret præcis de samme samlede mængder de sidste tre år, fortalte Leszczynski TradeWinds. Den kinesiske efterspørgsel efter jernmalm holdt også fragtraterne stærke, set på C3- og C5-ruterne, med rater på 24 dollars/ton for Brasilien-Kina og næsten 11 dollars/ton for Australien-Kina i starten af september, sagde Signal Ocean. De tilføjede: "Denne positive stemning synes at være drevet af efterspørgslen, da den daglige lastede mængde på C5-ruten har oversteget benchmarken på 2 millioner tons betydeligt, mens C3-ruten er lige over 1 million tons." Afslutningsvis sagde Signal Ocean, at den seneste opadgående tendens i importen af jernmalm allerede kunne ses i væksten i capesize-jernmalmdage. Leszczynski var enig og sagde, at den kinesiske efterspørgsel efter jernmalm "var startet meget dårligt i første kvartal af dette år", men nu var gået imod tendensen "efter at være kommet sig til stort set sidste års niveau". Begge analysehuse var skeptiske over for en yderligere stigning i væksten. Leszczynski sagde: "Jeg tror ikke, det kan forbedres meget mere end det, da boligbyggerisektoren stadig er ret deprimeret, og regeringen ikke har de økonomiske midler til at øge udgifterne til infrastruktur meget mere end det, de gør nu." Signal Ocean sagde, at priser og havnelagre ville diktere, om den kinesiske import af jernmalm forblev over 100 millioner tons om måneden. Copyright: TradeWinds, simpelthen den bedste!
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Oslo Børs
Antal
Køb
800
Sælg
Antal
40
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
325 | - | - | ||
852 | - | - | ||
15 | - | - | ||
68 | - | - | ||
386 | - | - |
Højest
147,6VWAP
Lavest
144,8OmsætningAntal
17 116.425
VWAP
Højest
147,6Lavest
144,8OmsætningAntal
17 116.425
Mæglerstatistik
Ingen data fundet