Spring til hovedindhold
Den browser, du anvender, understøttes ikke længere. Klik her for at se, hvilke browsere vi understøtter og anbefaler.
Aktie
Euronext Expand Oslo
ALNG

Awilco LNG

Awilco LNG

3,290NOK
-4,64% (-0,160)
Højest3,500
Lavest3,180
Omsætning
0,2 MNOK
3,290NOK
-4,64% (-0,160)
Højest3,500
Lavest3,180
Omsætning
0,2 MNOK
Aktie
Euronext Expand Oslo
ALNG

Awilco LNG

Awilco LNG

3,290NOK
-4,64% (-0,160)
Højest3,500
Lavest3,180
Omsætning
0,2 MNOK
3,290NOK
-4,64% (-0,160)
Højest3,500
Lavest3,180
Omsætning
0,2 MNOK
Aktie
Euronext Expand Oslo
ALNG

Awilco LNG

Awilco LNG

3,290NOK
-4,64% (-0,160)
Højest3,500
Lavest3,180
Omsætning
0,2 MNOK
3,290NOK
-4,64% (-0,160)
Højest3,500
Lavest3,180
Omsætning
0,2 MNOK
Q1
Kun PDF-version
29 dage siden

Ordredybde

Antal
Køb
8.669
Sælg
Antal
200

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
599--
50--
2.667--
500--
1.800--
Højest
3,5
VWAP
-
Lavest
3,18
OmsætningAntal
0,2 Mundefined63.003
VWAP
-
Højest
3,5
Lavest
3,18
OmsætningAntal
0,2 Mundefined63.003

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q2
21. aug.
Tidligere begivenheder
2025 Q121. maj
2024 Generalforsamling7. maj
2024 Q425. feb.
2024 Q314. nov. 2024
2024 Q221. aug. 2024
Data hentes fra Millistream, Quartr

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    Jeg købte 10.000 i denne for et par dage siden. Jeg har lidt svært ved at se, hvorfor denne ikke kører mere i disse vanskelige tider. Olietanken kører, men ikke LNG?
    for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    Denne har ikke klaret sig dårligt de seneste dage, lidt over 40% i juni. Og på kort sigt er det meget positivt, at Wilforce ikke har noget konkret, det giver utrolige indtjeninger nu, hvor renterne stiger, som de gør nu. Ser frem til 2. kvartal nu, der kommer mere udbytte. :-)
  • 8. jun.
    ·
    8. jun.
    ·
    Jeg kan se, at tingene er ved at blive bedre, og jeg tror, jeg købte i bunden her. 10% op, og jeg er ikke bekymret for at tabe penge her… Jeg vil gerne over 4,-, før jeg sikrer mig en fortjeneste. Ingen hast!!
    for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    I 2023 var LNG-flåden betydeligt mindre. En betydelig stigning i LNG-eksporten er nødvendig for at nå 2023-rater, ellers kan geopolitiske forhold ændre sejldistancerne drastisk.
  • 6. jun.
    ·
    6. jun.
    ·
    Dejligt at læse om øgede rater, færre skibe og generelt en lysere fremtid. Awilco er utrolig billig nu, P/B er latterligt lav, P/E og ESP er også så gode, at jeg ikke kan holde mig fra denne længere. Jeg gætter på, at denne er en kandidat til at blive fordoblet inden efteråret.
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Ærgerligt for dig, jeg har bestemt tjent gode penge de sidste par dage. :-) Selvom det ene skib ikke har en langtidskontrakt, kan det give rigtig gode rater med korte opgaver i disse tider, hvilket nok er en af grundene til, at kurset går så godt, som det gør nu. Men hvad mig angår, skal du bare fortsætte med at holde fast i din tilstand, som den er nu og i fremtiden. ;-)
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Jeg har ikke sagt noget om, hvorvidt det er et godt tidspunkt at købe aktier på, det afhænger af rentebilledet fremadrettet, og om de får begge skibe til at fungere igen. Jeg påpegede kun dine overvejelser om P/E - som er forkerte.
  • 2. jun.
    ·
    2. jun.
    ·
    Denne aktie har fået et utroligt tæsk... Kan det være, at vi nu er i bunden, så den snart vil stige igen? Eller vil der være yderligere vandfald, muligvis ørkentrekking?
    3. jun.
    ·
    3. jun.
    ·
    Jeg vædder på, at tingene går i den rigtige retning nu, køber mig en plade og krydser fingre...
  • 31. maj
    ·
    31. maj
    ·
    I alt 4 store LNG-skibe blev ophugget i sidste uge ifølge den seneste ophugningsrapport. Dette er ret betydningsfuldt i betragtning af, at der er relativt få skibe i den samlede flåde, der er "inaktive". De fire skibe er: 1) HR Las Raffan, 2) HR Sur, 3) Hyundai Technopia og 4) Hyundai Aquapia. Alle skibene er fra 1999/2000 og er derfor ca. 25 år gammel.
    for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    "Med en ordrebog på 51,3 procent for nybygning af LNG-skibe og en nettoflådevækst på 11,7 procent, 12,8 procent og 10,5 procent i henholdsvis 2024, 2025 og 2026 ser Arctic Securities få grunde til, at LNG-skibsfartsmarkedet vil forbedres væsentligt i de kommende år." Spørgsmålet er, om det er så meget værd, at 4 skibe blev skrottet.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Relaterede Produkter

Der findes ingen Nordnet Markets Certificates med det underliggende værdipapir. Vis andre Certificates
Q1
Kun PDF-version
29 dage siden

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    Jeg købte 10.000 i denne for et par dage siden. Jeg har lidt svært ved at se, hvorfor denne ikke kører mere i disse vanskelige tider. Olietanken kører, men ikke LNG?
    for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    Denne har ikke klaret sig dårligt de seneste dage, lidt over 40% i juni. Og på kort sigt er det meget positivt, at Wilforce ikke har noget konkret, det giver utrolige indtjeninger nu, hvor renterne stiger, som de gør nu. Ser frem til 2. kvartal nu, der kommer mere udbytte. :-)
  • 8. jun.
    ·
    8. jun.
    ·
    Jeg kan se, at tingene er ved at blive bedre, og jeg tror, jeg købte i bunden her. 10% op, og jeg er ikke bekymret for at tabe penge her… Jeg vil gerne over 4,-, før jeg sikrer mig en fortjeneste. Ingen hast!!
    for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    I 2023 var LNG-flåden betydeligt mindre. En betydelig stigning i LNG-eksporten er nødvendig for at nå 2023-rater, ellers kan geopolitiske forhold ændre sejldistancerne drastisk.
  • 6. jun.
    ·
    6. jun.
    ·
    Dejligt at læse om øgede rater, færre skibe og generelt en lysere fremtid. Awilco er utrolig billig nu, P/B er latterligt lav, P/E og ESP er også så gode, at jeg ikke kan holde mig fra denne længere. Jeg gætter på, at denne er en kandidat til at blive fordoblet inden efteråret.
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Ærgerligt for dig, jeg har bestemt tjent gode penge de sidste par dage. :-) Selvom det ene skib ikke har en langtidskontrakt, kan det give rigtig gode rater med korte opgaver i disse tider, hvilket nok er en af grundene til, at kurset går så godt, som det gør nu. Men hvad mig angår, skal du bare fortsætte med at holde fast i din tilstand, som den er nu og i fremtiden. ;-)
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Jeg har ikke sagt noget om, hvorvidt det er et godt tidspunkt at købe aktier på, det afhænger af rentebilledet fremadrettet, og om de får begge skibe til at fungere igen. Jeg påpegede kun dine overvejelser om P/E - som er forkerte.
  • 2. jun.
    ·
    2. jun.
    ·
    Denne aktie har fået et utroligt tæsk... Kan det være, at vi nu er i bunden, så den snart vil stige igen? Eller vil der være yderligere vandfald, muligvis ørkentrekking?
    3. jun.
    ·
    3. jun.
    ·
    Jeg vædder på, at tingene går i den rigtige retning nu, køber mig en plade og krydser fingre...
  • 31. maj
    ·
    31. maj
    ·
    I alt 4 store LNG-skibe blev ophugget i sidste uge ifølge den seneste ophugningsrapport. Dette er ret betydningsfuldt i betragtning af, at der er relativt få skibe i den samlede flåde, der er "inaktive". De fire skibe er: 1) HR Las Raffan, 2) HR Sur, 3) Hyundai Technopia og 4) Hyundai Aquapia. Alle skibene er fra 1999/2000 og er derfor ca. 25 år gammel.
    for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    "Med en ordrebog på 51,3 procent for nybygning af LNG-skibe og en nettoflådevækst på 11,7 procent, 12,8 procent og 10,5 procent i henholdsvis 2024, 2025 og 2026 ser Arctic Securities få grunde til, at LNG-skibsfartsmarkedet vil forbedres væsentligt i de kommende år." Spørgsmålet er, om det er så meget værd, at 4 skibe blev skrottet.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
8.669
Sælg
Antal
200

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
599--
50--
2.667--
500--
1.800--
Højest
3,5
VWAP
-
Lavest
3,18
OmsætningAntal
0,2 Mundefined63.003
VWAP
-
Højest
3,5
Lavest
3,18
OmsætningAntal
0,2 Mundefined63.003

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q2
21. aug.
Tidligere begivenheder
2025 Q121. maj
2024 Generalforsamling7. maj
2024 Q425. feb.
2024 Q314. nov. 2024
2024 Q221. aug. 2024
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterede Produkter

Der findes ingen Nordnet Markets Certificates med det underliggende værdipapir. Vis andre Certificates
Q1
Kun PDF-version
29 dage siden

Nyheder og Analyser

Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.

Corporate Actions

Næste begivenhed
2025 Q2
21. aug.
Tidligere begivenheder
2025 Q121. maj
2024 Generalforsamling7. maj
2024 Q425. feb.
2024 Q314. nov. 2024
2024 Q221. aug. 2024
Data hentes fra Millistream, Quartr

Relaterede Produkter

Der findes ingen Nordnet Markets Certificates med det underliggende værdipapir. Vis andre Certificates

Shareville

Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
  • for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    Jeg købte 10.000 i denne for et par dage siden. Jeg har lidt svært ved at se, hvorfor denne ikke kører mere i disse vanskelige tider. Olietanken kører, men ikke LNG?
    for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    Denne har ikke klaret sig dårligt de seneste dage, lidt over 40% i juni. Og på kort sigt er det meget positivt, at Wilforce ikke har noget konkret, det giver utrolige indtjeninger nu, hvor renterne stiger, som de gør nu. Ser frem til 2. kvartal nu, der kommer mere udbytte. :-)
  • 8. jun.
    ·
    8. jun.
    ·
    Jeg kan se, at tingene er ved at blive bedre, og jeg tror, jeg købte i bunden her. 10% op, og jeg er ikke bekymret for at tabe penge her… Jeg vil gerne over 4,-, før jeg sikrer mig en fortjeneste. Ingen hast!!
    for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    I 2023 var LNG-flåden betydeligt mindre. En betydelig stigning i LNG-eksporten er nødvendig for at nå 2023-rater, ellers kan geopolitiske forhold ændre sejldistancerne drastisk.
  • 6. jun.
    ·
    6. jun.
    ·
    Dejligt at læse om øgede rater, færre skibe og generelt en lysere fremtid. Awilco er utrolig billig nu, P/B er latterligt lav, P/E og ESP er også så gode, at jeg ikke kan holde mig fra denne længere. Jeg gætter på, at denne er en kandidat til at blive fordoblet inden efteråret.
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Ærgerligt for dig, jeg har bestemt tjent gode penge de sidste par dage. :-) Selvom det ene skib ikke har en langtidskontrakt, kan det give rigtig gode rater med korte opgaver i disse tider, hvilket nok er en af grundene til, at kurset går så godt, som det gør nu. Men hvad mig angår, skal du bare fortsætte med at holde fast i din tilstand, som den er nu og i fremtiden. ;-)
    for 1 dag siden
    ·
    for 1 dag siden
    ·
    Jeg har ikke sagt noget om, hvorvidt det er et godt tidspunkt at købe aktier på, det afhænger af rentebilledet fremadrettet, og om de får begge skibe til at fungere igen. Jeg påpegede kun dine overvejelser om P/E - som er forkerte.
  • 2. jun.
    ·
    2. jun.
    ·
    Denne aktie har fået et utroligt tæsk... Kan det være, at vi nu er i bunden, så den snart vil stige igen? Eller vil der være yderligere vandfald, muligvis ørkentrekking?
    3. jun.
    ·
    3. jun.
    ·
    Jeg vædder på, at tingene går i den rigtige retning nu, køber mig en plade og krydser fingre...
  • 31. maj
    ·
    31. maj
    ·
    I alt 4 store LNG-skibe blev ophugget i sidste uge ifølge den seneste ophugningsrapport. Dette er ret betydningsfuldt i betragtning af, at der er relativt få skibe i den samlede flåde, der er "inaktive". De fire skibe er: 1) HR Las Raffan, 2) HR Sur, 3) Hyundai Technopia og 4) Hyundai Aquapia. Alle skibene er fra 1999/2000 og er derfor ca. 25 år gammel.
    for 2 dage siden
    ·
    for 2 dage siden
    ·
    "Med en ordrebog på 51,3 procent for nybygning af LNG-skibe og en nettoflådevækst på 11,7 procent, 12,8 procent og 10,5 procent i henholdsvis 2024, 2025 og 2026 ser Arctic Securities få grunde til, at LNG-skibsfartsmarkedet vil forbedres væsentligt i de kommende år." Spørgsmålet er, om det er så meget værd, at 4 skibe blev skrottet.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.

Ordredybde

Antal
Køb
8.669
Sælg
Antal
200

Seneste handel

TidPrisAntalKøbereSælgere
599--
50--
2.667--
500--
1.800--
Højest
3,5
VWAP
-
Lavest
3,18
OmsætningAntal
0,2 Mundefined63.003
VWAP
-
Højest
3,5
Lavest
3,18
OmsætningAntal
0,2 Mundefined63.003

Husk på, at en investeret opsparing kan gå både op og ned i værdi. Selvom opsparing i aktier historisk set har givet gode langsigtede afkast, er det ingen garanti for fremtidige afkast. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage.

Mæglerstatistik

Ingen data fundet