Q2
28 dage siden‧39 min
0,5129 NOK/aktie
Seneste udbytte
15,30 %
Direkte afkast
Ordredybde
Oslo Børs
Antal
Køb
260
Sælg
Antal
291
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
206 | - | - | ||
443 | - | - | ||
85 | - | - | ||
1 | - | - | ||
146 | - | - |
Højest
78,9VWAP
Lavest
77,4OmsætningAntal
3,3 41.721
VWAP
Højest
78,9Lavest
77,4OmsætningAntal
3,3 41.721
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2025 Q3 | 28. okt. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q2 | 21. aug. | |
2025 Q1 | 8. maj | |
2024 Generalforsamling | 23. apr. | |
2024 Q4 | 14. feb. | |
2024 Q3 | 30. okt. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Andre har kigget på
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 11. sep.·Jeg synes, det er mærkeligt, at vi ikke ser nogen insiderkøb på disse niveauer.14. sep.·Ja, lidt, var der ikke nogen for et stykke tid siden? Vi kan meget vel se nogle insiderkøb fremadrettet. Ellers en svær aktie!
- 3. sep.·Prisen er stort set uændret i forhold til for en måned siden. Skal vi hæve den, beholde den eller sælge den? Hvad synes du?for 2 dage siden·Vi skal huske, at både tank- og tørlastraterne har været lave i lang tid. Følgelig lave udbytter og lave priser. Det er de to typer gods, som KCC transporterer. Raterne i begge sektorer er dog nu stigende. Det betyder, at indtægterne er bedre, udbytterne er højere, og det vil helt sikkert også føre til højere priser. På denne baggrund skal vi overveje, om det nu er tid til at investere i KCC. Til jer investorer i KCC, der konstant er bekymrede for prisen. Skipping-aktier er traditionelt værdiaktier (udbytteaktier) og ikke vækstaktier. Da virksomhederne udbetaler udbytte, giver de værdi, og NAV (nettoaktivværdi) vil derfor ikke vokse meget, og prisen stiger ikke som i en succesfuld vækstaktie. Vægtede aktier udbetaler ikke udbytte, men bruger i stedet indkomsten til videreudvikling (disse virksomheder er normalt nyere og ikke fuldt udviklede). Som følge af, at NAV er relativt stabil i skipping, forbliver prisen mere beregnet efter virksomhedens forventede indkomst for det kommende år end NAV. NAV ændrer sig kun, når skibe købes eller sælges. Derfor er P/E-værdien også relativt lav og stabil, og investeringer betaler sig normalt hurtigere tilbage end i vækstaktier. I lyset af dette bør investorer i shipping ikke bekymre sig så meget om prisudsving. Det gør dig kun nervøs og usikker. Det er udbytterne, der er indkomsten i shippingaktier. Inden for shipping bør du forblive langsigtet. Hvis markedet/raterne punkterer, skal du naturligvis overveje at sælge ud og investere i andre sektorer. Der er dog en anden investeringsstrategi, som jeg ikke vil diskutere her. Jeg håber, at dette indlæg kan give nye investorer, der konstant er påvirket af prisudsving, et mere holistisk syn på investering i udbytteaktier. Glem prisen, og følg i stedet udbyttet og indtjeningen i virksomheden, og overvej ud fra det, om du skal købe, sælge eller ikke gøre noget. Læs så meget som muligt om situationen inden for tanke og tørlast i aviser/fagtidsskrifter/internet, og vurder ud fra den information, hvordan udviklingen vil være i KCC (jeg har indtryk af, at alt for mange mennesker kun stoler på indlæg i Shareville).
- 31. aug.·Hvad er det direkte afkast om året nu? Jeg har ikke fulgt med i lektionen på det seneste, men det, der står her på Nordnet, må være forkert?1. sep.·Trailing yield er det, du ser på NN. Lavt afkast nu, kun et par procent referenceinfo i tidligere indlæg her.
- 29. aug.·Hausta Investor as har for nylig solgt ud dagligt med 5000-25000 aktier. Lav omsætning indikerer, at de er en af de få, der rent faktisk sælger. Er der nogen, der ved, eller har en idé om, hvorfor?
- 28. aug.·Jeg har omfattende erfaring ombord på kombinationsskibe. Jeg kender ikke alderen på Klavenes' skibe, men efter min erfaring begynder tekniske udfordringer med skibene efter 5 år, og til sidst bliver det udfordrende at opretholde tankskibscertificeringen.1. sep.·Gå endelig ind på deres hjemmeside og tag et kig! Hvis du har tænkt dig at investere her, kan du bruge 5 minutter på at tjekke de grundlæggende ting ud.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Q2
28 dage siden‧39 min
0,5129 NOK/aktie
Seneste udbytte
15,30 %
Direkte afkast
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 11. sep.·Jeg synes, det er mærkeligt, at vi ikke ser nogen insiderkøb på disse niveauer.14. sep.·Ja, lidt, var der ikke nogen for et stykke tid siden? Vi kan meget vel se nogle insiderkøb fremadrettet. Ellers en svær aktie!
- 3. sep.·Prisen er stort set uændret i forhold til for en måned siden. Skal vi hæve den, beholde den eller sælge den? Hvad synes du?for 2 dage siden·Vi skal huske, at både tank- og tørlastraterne har været lave i lang tid. Følgelig lave udbytter og lave priser. Det er de to typer gods, som KCC transporterer. Raterne i begge sektorer er dog nu stigende. Det betyder, at indtægterne er bedre, udbytterne er højere, og det vil helt sikkert også føre til højere priser. På denne baggrund skal vi overveje, om det nu er tid til at investere i KCC. Til jer investorer i KCC, der konstant er bekymrede for prisen. Skipping-aktier er traditionelt værdiaktier (udbytteaktier) og ikke vækstaktier. Da virksomhederne udbetaler udbytte, giver de værdi, og NAV (nettoaktivværdi) vil derfor ikke vokse meget, og prisen stiger ikke som i en succesfuld vækstaktie. Vægtede aktier udbetaler ikke udbytte, men bruger i stedet indkomsten til videreudvikling (disse virksomheder er normalt nyere og ikke fuldt udviklede). Som følge af, at NAV er relativt stabil i skipping, forbliver prisen mere beregnet efter virksomhedens forventede indkomst for det kommende år end NAV. NAV ændrer sig kun, når skibe købes eller sælges. Derfor er P/E-værdien også relativt lav og stabil, og investeringer betaler sig normalt hurtigere tilbage end i vækstaktier. I lyset af dette bør investorer i shipping ikke bekymre sig så meget om prisudsving. Det gør dig kun nervøs og usikker. Det er udbytterne, der er indkomsten i shippingaktier. Inden for shipping bør du forblive langsigtet. Hvis markedet/raterne punkterer, skal du naturligvis overveje at sælge ud og investere i andre sektorer. Der er dog en anden investeringsstrategi, som jeg ikke vil diskutere her. Jeg håber, at dette indlæg kan give nye investorer, der konstant er påvirket af prisudsving, et mere holistisk syn på investering i udbytteaktier. Glem prisen, og følg i stedet udbyttet og indtjeningen i virksomheden, og overvej ud fra det, om du skal købe, sælge eller ikke gøre noget. Læs så meget som muligt om situationen inden for tanke og tørlast i aviser/fagtidsskrifter/internet, og vurder ud fra den information, hvordan udviklingen vil være i KCC (jeg har indtryk af, at alt for mange mennesker kun stoler på indlæg i Shareville).
- 31. aug.·Hvad er det direkte afkast om året nu? Jeg har ikke fulgt med i lektionen på det seneste, men det, der står her på Nordnet, må være forkert?1. sep.·Trailing yield er det, du ser på NN. Lavt afkast nu, kun et par procent referenceinfo i tidligere indlæg her.
- 29. aug.·Hausta Investor as har for nylig solgt ud dagligt med 5000-25000 aktier. Lav omsætning indikerer, at de er en af de få, der rent faktisk sælger. Er der nogen, der ved, eller har en idé om, hvorfor?
- 28. aug.·Jeg har omfattende erfaring ombord på kombinationsskibe. Jeg kender ikke alderen på Klavenes' skibe, men efter min erfaring begynder tekniske udfordringer med skibene efter 5 år, og til sidst bliver det udfordrende at opretholde tankskibscertificeringen.1. sep.·Gå endelig ind på deres hjemmeside og tag et kig! Hvis du har tænkt dig at investere her, kan du bruge 5 minutter på at tjekke de grundlæggende ting ud.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Oslo Børs
Antal
Køb
260
Sælg
Antal
291
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
206 | - | - | ||
443 | - | - | ||
85 | - | - | ||
1 | - | - | ||
146 | - | - |
Højest
78,9VWAP
Lavest
77,4OmsætningAntal
3,3 41.721
VWAP
Højest
78,9Lavest
77,4OmsætningAntal
3,3 41.721
Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Andre har kigget på
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2025 Q3 | 28. okt. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q2 | 21. aug. | |
2025 Q1 | 8. maj | |
2024 Generalforsamling | 23. apr. | |
2024 Q4 | 14. feb. | |
2024 Q3 | 30. okt. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Q2
28 dage siden‧39 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2025 Q3 | 28. okt. |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2025 Q2 | 21. aug. | |
2025 Q1 | 8. maj | |
2024 Generalforsamling | 23. apr. | |
2024 Q4 | 14. feb. | |
2024 Q3 | 30. okt. 2024 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
0,5129 NOK/aktie
Seneste udbytte
15,30 %
Direkte afkast
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- 11. sep.·Jeg synes, det er mærkeligt, at vi ikke ser nogen insiderkøb på disse niveauer.14. sep.·Ja, lidt, var der ikke nogen for et stykke tid siden? Vi kan meget vel se nogle insiderkøb fremadrettet. Ellers en svær aktie!
- 3. sep.·Prisen er stort set uændret i forhold til for en måned siden. Skal vi hæve den, beholde den eller sælge den? Hvad synes du?for 2 dage siden·Vi skal huske, at både tank- og tørlastraterne har været lave i lang tid. Følgelig lave udbytter og lave priser. Det er de to typer gods, som KCC transporterer. Raterne i begge sektorer er dog nu stigende. Det betyder, at indtægterne er bedre, udbytterne er højere, og det vil helt sikkert også føre til højere priser. På denne baggrund skal vi overveje, om det nu er tid til at investere i KCC. Til jer investorer i KCC, der konstant er bekymrede for prisen. Skipping-aktier er traditionelt værdiaktier (udbytteaktier) og ikke vækstaktier. Da virksomhederne udbetaler udbytte, giver de værdi, og NAV (nettoaktivværdi) vil derfor ikke vokse meget, og prisen stiger ikke som i en succesfuld vækstaktie. Vægtede aktier udbetaler ikke udbytte, men bruger i stedet indkomsten til videreudvikling (disse virksomheder er normalt nyere og ikke fuldt udviklede). Som følge af, at NAV er relativt stabil i skipping, forbliver prisen mere beregnet efter virksomhedens forventede indkomst for det kommende år end NAV. NAV ændrer sig kun, når skibe købes eller sælges. Derfor er P/E-værdien også relativt lav og stabil, og investeringer betaler sig normalt hurtigere tilbage end i vækstaktier. I lyset af dette bør investorer i shipping ikke bekymre sig så meget om prisudsving. Det gør dig kun nervøs og usikker. Det er udbytterne, der er indkomsten i shippingaktier. Inden for shipping bør du forblive langsigtet. Hvis markedet/raterne punkterer, skal du naturligvis overveje at sælge ud og investere i andre sektorer. Der er dog en anden investeringsstrategi, som jeg ikke vil diskutere her. Jeg håber, at dette indlæg kan give nye investorer, der konstant er påvirket af prisudsving, et mere holistisk syn på investering i udbytteaktier. Glem prisen, og følg i stedet udbyttet og indtjeningen i virksomheden, og overvej ud fra det, om du skal købe, sælge eller ikke gøre noget. Læs så meget som muligt om situationen inden for tanke og tørlast i aviser/fagtidsskrifter/internet, og vurder ud fra den information, hvordan udviklingen vil være i KCC (jeg har indtryk af, at alt for mange mennesker kun stoler på indlæg i Shareville).
- 31. aug.·Hvad er det direkte afkast om året nu? Jeg har ikke fulgt med i lektionen på det seneste, men det, der står her på Nordnet, må være forkert?1. sep.·Trailing yield er det, du ser på NN. Lavt afkast nu, kun et par procent referenceinfo i tidligere indlæg her.
- 29. aug.·Hausta Investor as har for nylig solgt ud dagligt med 5000-25000 aktier. Lav omsætning indikerer, at de er en af de få, der rent faktisk sælger. Er der nogen, der ved, eller har en idé om, hvorfor?
- 28. aug.·Jeg har omfattende erfaring ombord på kombinationsskibe. Jeg kender ikke alderen på Klavenes' skibe, men efter min erfaring begynder tekniske udfordringer med skibene efter 5 år, og til sidst bliver det udfordrende at opretholde tankskibscertificeringen.1. sep.·Gå endelig ind på deres hjemmeside og tag et kig! Hvis du har tænkt dig at investere her, kan du bruge 5 minutter på at tjekke de grundlæggende ting ud.
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Oslo Børs
Antal
Køb
260
Sælg
Antal
291
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
206 | - | - | ||
443 | - | - | ||
85 | - | - | ||
1 | - | - | ||
146 | - | - |
Højest
78,9VWAP
Lavest
77,4OmsætningAntal
3,3 41.721
VWAP
Højest
78,9Lavest
77,4OmsætningAntal
3,3 41.721
Mæglerstatistik
Ingen data fundet