Velkommen til kundeservice

Få svar på dine spørgsmål her

70 20 66 85Man-Fre 08:30-17:00

Kundeservice / Overførsler

Hvordan overfører jeg penge mellem mine egne depoter hos Nordnet?

For at overføre mellem dine egne aktiedepoter skal du vælge hovedmenuen Depot – Overførsler - Overfør til egen Nordnetkonto. Her får du muligheden for at vælge modtager- og afsender-depot samt angive beløbet. Når overførslen er bekræftet, gennemføres den øjeblikkeligt.

Vær opmærksom på, at der skal gå to valørdage fra et foretaget salg, før du kan overføre beløbet til et andet depot uden at blive fratrukket renter.

Hvordan overfører jeg penge til en anden Nordnet-kunde?

For at foretage en intern overførsel til et andet Nordnet-depot (f.eks. en anden person eller en virksomhed), kræves en fuldmagt til modtagerdepotet. Fuldmagtsblanketten skal udfyldes og herefter sendes til Nordnet med posten. Så snart fuldmagten er oprettet, vil kontoen bliver synlig fra oversigten ”Min økonomi”.

Sådan foretages overførslen:

  • Du sender en intern besked via beskedfunktionen på det depot, som du vil overføre fra, med information om overførslen
  • Herefter foretager vores betalingsafdeling overførslen

Det koster ikke noget at lave sådan en overførsel.

Mere om

Overførsler



70 20 66 85

Mandag - fredag 9.00 - 17.00

c Mægler 8.30 - 22.00


Op

Finansielle instrumenter kan både stige og falde i værdi. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage. Inden du investerer i en fond, bør du læse prospektet, som er tilgængeligt hos fondsselskabet og central investorinformation, som du finder i ordreafgivelsesvinduet samt på fondens produktside på nordnet.dk.