Velkommen til kundeservice

Få svar på dine spørgsmål her

70 20 66 85Man-Fre 08:30-17:00

Kundeservice / Øvrigt

Kundeservice

Svartider

Det er vigtigt for Nordnet at tilbyde service på højest mulige niveau, ligesom vi bestræber os på at svare hurtigt på alle kundehenvendelser. 

Vi oplever, at mange kunder ringer til os i deres frokostpause, derfor kan der være helt op til ti minutters ventetid i tidsrummet fra 11.30 – 13.10.

Hvis du har mulighed for det, så anbefaler vi, at du ringer på andre tidspunkter, hvor vi bestræber os på, at holde ventetiden på under et minut.

Du kan se i skeamet herunder, hvornår der er kortest ventetid på telefonerne i Kundeservice.

Tid

Mandag

Tirsdag

Onsdag

Torsdag

Fredag

 

 

 

09.00-10.00

 

 

 

 

 

 

 

Kortere ventetid

10.00-11.00

 

 

 

 

 

 

 

 

11.30-13.10

 

 

 

 

 

 

 

Længere ventetid

13.10-15.00

 

 

 

 

 

 

 

 

15.00-16.30

 

 

 

 

 

 

 

 

16.30-17.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mere om

Øvrigt



70 20 66 85

Mandag - fredag 9.00 - 17.00

c Mægler 8.30 - 22.00


Op

Finansielle instrumenter kan både stige og falde i værdi. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage. Inden du investerer i en fond, bør du læse prospektet, som er tilgængeligt hos fondsselskabet og central investorinformation, som du finder i ordreafgivelsesvinduet samt på fondens produktside på nordnet.dk.