Velkommen til kundeservice

Få svar på dine spørgsmål her

70 20 66 85Man-Fre 08:30-17:00

Kundeservice / Øvrigt

Reklamationer

Klager

Nordnets målsætning er, at vores kunder skal være Danmarks mest tilfredse investorer. Vi ønsker at tilbyde tjenester, som er nemme at bruge, enkle og gennemskuelige. Synspunkter og eventuelle klager ser vi som en værdifuld kilde til forbedring af vores produkter og processer.

Vi vil gerne høre dine synspunkter
Har du synspunkter eller er du utilfreds med vores tjenester, eller den behandling du har fået som kunde, skal du i første omgang kontakte vores kundeservice. Ved handelsrelaterede spørgsmål henvender du dig til vores mæglere. Du kontakter Nordnet på telefon 70 20 66 85 eller ved at sende en besked, når du logget ind på dit depot.

Har du været i kontakt med vores kundeservice, men er du stadigvæk utilfreds, og mener du, at du har krav på økonomisk erstatning, har du mulighed for at få din sag fremlagt for den klageansvarlige hos Nordnet.

Din klage skal foreligge skriftligt. Angiv tidspunkt og hændelsesforløb så fyldestgørende som muligt. Vedlæg gerne dokumentation i form af kvitteringer, korrespondance etc. Dette er for, at vi kan sikre, at al nødvendig fakta og baggrund for klagen kommer med i reklamationen. Angiv også dit erstatningskrav.

Klager og reklamationer skal sendes til Nordnet som en besked, når du er logget ind på dit depot, eller med almindelig post til adressen:

Nordnet Bank
Reklamationsansvarlig
Postboks 2307
1026 København

Vi ønsker at svare på alle klager så hurtigt som muligt, og vores målsætning er, at alle klagesager skal besvares inden for 14 dage. Hvis behandlingen af en sag kræver længere behandlingstid, vil du få information om dette.

Ekstern vejledning og mulighed for efterprøvning
Hvis vi ikke har kunnet imødekomme din klage, har du mulighed for at få din sag vurderet uden for Nordnet ved at henvende dig til Pengeinstitutankenævnetexternal link, opens in new window, eller til de almindelige domstole.

Mere om

Øvrigt



70 20 66 85

Mandag - fredag 9.00 - 17.00

c Mægler 8.30 - 22.00


Op

Finansielle instrumenter kan både stige og falde i værdi. Der er en risiko for, at du ikke får de investerede penge tilbage. Inden du investerer i en fond, bør du læse prospektet, som er tilgængeligt hos fondsselskabet og central investorinformation, som du finder i ordreafgivelsesvinduet samt på fondens produktside på nordnet.dk.