WALLENIUS WILHELMSEN(WAWI)
(WAWI)
Q4
72 dage siden‧49 min
7,1206 NOK/aktie
X-dag 22. maj
10,92 %
Direkte afkast
Ordredybde
Åben
Antal
Køb
725
Sælg
Antal
1.137
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
100 | - | - | ||
128 | - | - | ||
408 | - | - | ||
500 | - | - | ||
1.000 | - | - |
Omsætning (NOK)
23.458.604Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2023 Generalforsamling | 30. apr. 4 dage |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2023 Q4 | 14. feb. | |
2023 Q3 | 1. nov. 2023 | |
2023 Q2 | 15. aug. 2023 | |
2023 Q1 | 4. maj 2023 | |
2022 Generalforsamling | 26. apr. 2023 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Q4
72 dage siden‧49 min
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2023 Generalforsamling | 30. apr. 4 dage |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2023 Q4 | 14. feb. | |
2023 Q3 | 1. nov. 2023 | |
2023 Q2 | 15. aug. 2023 | |
2023 Q1 | 4. maj 2023 | |
2022 Generalforsamling | 26. apr. 2023 |
Data hentes fra Millistream, Quartr
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- for 1 dag sidenfor 1 dag sidenHva mener folk her inne? Vente med å handle, eller handle?
- for 1 dag sidenfor 1 dag sidenIkke rart at monsterbudet på Gram Car Carriers smitter litt over til Hauto og WAWI, og skaper enda litt mer oppgang i disse også. Kjøperen må jo mene at tollspøkelset (nærmest) er dødt og begravet. Ellers hadde han ikke ha budt en så høy overpris nå. Og det var jo nettopp dette spøkelset som senket bilfraktaksjene så voldsomt den 6. mars. Når dette ''loddet'' nå er ''fjernet'', så skulle vegen mot videre oppgang ligge åpen. I hvert fall til den tidligere toppen på 115-116, tenker jeg. For kursmålene ligger jo lang over dette også. Alt tyder på at vi bør sitte en god stund til i denne, ja.for 1 dag sidenfor 1 dag sidenSitter long i WAWI. Når MSC ser stor oppside og velger å kjøpe hele GCC, ser vel mega selskapet MSC ikkje for seg at markedet vil svekkes nevneverdig i årene som kommer. Bull!for 1 dag sidenfor 1 dag sidenMSC hadde i 2023 63 milliarder EUR i cash (740 milliarder NOK), bokførte verdier på 91 millarder EUR (1069 milliarder NOK), og medium/long term gjeld på 26 milliarder EUR (305 milliarder NOK) MSC opererer nærmere 800 containerskip (siste tall jeg fant 790, som vil variere med T/C in). Nå kjøper de 18 bilskip ved å ta over Gram (+4 under management som evt følger med). Mitt poeng er: MSC er en av verdens største containerlinje-operatører (om ikke den største). Jeg tror ikke de går inn i PCC kun for å ta 18 eide skip av Gram. De har systemtankegang, og tenker stort. Om MSC skal drive skipene kommersielt selv, vil de ikke kunne nøye seg med bare Gram sin flåte. Med mindre dette er ren finansiell plassering. Det tviler jeg på. Og om MSC skal drive det selv, må de kjøpe mer, eller bygge. Spørsmålet blir, hvem vil være neste aktør MSC ser på. Tror jeg.
- for 2 dage sidenfor 2 dage sidenHalvårlige utbytter i -24. Forventes det utbytte nå i Mai?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Q4
72 dage siden‧49 min
7,1206 NOK/aktie
X-dag 22. maj
10,92 %
Direkte afkast
Nyheder og Analyser
Nyheder og/eller generelle investeringsanbefalinger eller et uddrag af disse på denne side og i relaterede links er produceret og leveret af den angivne leverandør. Nordnet har ikke deltaget i udarbejdelsen af materialet, og vi har ikke gennemgået eller foretaget ændringer i materialet. Læs mere om investeringsanbefalinger.
7,1206 NOK/aktie
X-dag 22. maj
10,92 %
Direkte afkast
Shareville
Deltag i samtalen med SharevilleBliv en del af vores forum for investorer. Følg andre, og diskuter aktier og fonde.
Log ind
- for 1 dag sidenfor 1 dag sidenHva mener folk her inne? Vente med å handle, eller handle?
- for 1 dag sidenfor 1 dag sidenIkke rart at monsterbudet på Gram Car Carriers smitter litt over til Hauto og WAWI, og skaper enda litt mer oppgang i disse også. Kjøperen må jo mene at tollspøkelset (nærmest) er dødt og begravet. Ellers hadde han ikke ha budt en så høy overpris nå. Og det var jo nettopp dette spøkelset som senket bilfraktaksjene så voldsomt den 6. mars. Når dette ''loddet'' nå er ''fjernet'', så skulle vegen mot videre oppgang ligge åpen. I hvert fall til den tidligere toppen på 115-116, tenker jeg. For kursmålene ligger jo lang over dette også. Alt tyder på at vi bør sitte en god stund til i denne, ja.for 1 dag sidenfor 1 dag sidenSitter long i WAWI. Når MSC ser stor oppside og velger å kjøpe hele GCC, ser vel mega selskapet MSC ikkje for seg at markedet vil svekkes nevneverdig i årene som kommer. Bull!for 1 dag sidenfor 1 dag sidenMSC hadde i 2023 63 milliarder EUR i cash (740 milliarder NOK), bokførte verdier på 91 millarder EUR (1069 milliarder NOK), og medium/long term gjeld på 26 milliarder EUR (305 milliarder NOK) MSC opererer nærmere 800 containerskip (siste tall jeg fant 790, som vil variere med T/C in). Nå kjøper de 18 bilskip ved å ta over Gram (+4 under management som evt følger med). Mitt poeng er: MSC er en av verdens største containerlinje-operatører (om ikke den største). Jeg tror ikke de går inn i PCC kun for å ta 18 eide skip av Gram. De har systemtankegang, og tenker stort. Om MSC skal drive skipene kommersielt selv, vil de ikke kunne nøye seg med bare Gram sin flåte. Med mindre dette er ren finansiell plassering. Det tviler jeg på. Og om MSC skal drive det selv, må de kjøpe mer, eller bygge. Spørsmålet blir, hvem vil være neste aktør MSC ser på. Tror jeg.
- for 2 dage sidenfor 2 dage sidenHalvårlige utbytter i -24. Forventes det utbytte nå i Mai?
Kommentarerne ovenfor kommer fra Nordnets sociale netværk Shareville og er ikke blevet redigeret eller gennemgået af Nordnet. Det betyder ikke, at Nordnet giver investeringsrådgivning eller investeringsanbefalinger. Nordnet påtager sig ikke noget ansvar for kommentarerne.
Ordredybde
Åben
Antal
Køb
725
Sælg
Antal
1.137
Seneste handel
Tid | Pris | Antal | Købere | Sælgere |
---|---|---|---|---|
100 | - | - | ||
128 | - | - | ||
408 | - | - | ||
500 | - | - | ||
1.000 | - | - |
Omsætning (NOK)
23.458.604Mæglerstatistik
Ingen data fundet
Corporate Actions
Næste begivenhed | |
---|---|
2023 Generalforsamling | 30. apr. 4 dage |
Tidligere begivenheder | ||
---|---|---|
2023 Q4 | 14. feb. | |
2023 Q3 | 1. nov. 2023 | |
2023 Q2 | 15. aug. 2023 | |
2023 Q1 | 4. maj 2023 | |
2022 Generalforsamling | 26. apr. 2023 |
Data hentes fra Millistream, Quartr